2023-02-05, 21:20
Medlem
Rebus Gädda Napp #189 Skara

Förnamn: Samma som Jordan nr 23 i Chicago Bulls.
Efternamn: Justitieminister mellan 2014 och 2022.

Ålder: 40+6
Citera
2023-02-05, 21:27
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Fast då har de ju inte gjort något.
Dumpen uppmärksammar problemet.
Citera
2023-02-05, 22:03
Avslutad
Kollat igenom de flesta klippen nu. Vad är det här för grej med pedofiler och hundar?

Verkar som att flertalet har sexuell dragning till både barn och djur. Som om inte det första var sjukt nog. Hur fan blir det såhär jävla fel i skallen på somliga?

https://dumpen.se/2022/04/09/9224/ ett exempel av flera.

Vi måste ju på allvar börja diskutera tvångskastrering eller avlivning av sådana här individer.

Som sagt, uppmanar alla som har möjlighet och tid till att börja fiska gädda på samma sätt som dumpen. Sådana här jävla undermänniskor ska inte få gå lösa i vårat samhälle.

Sjöberg är en hjälte. Imponerande att han lyckas hålla sig så lugn när han stöter på de sjukaste pedofilerna som vill våldta bebisar osv. Själv hade jag nog blivit våldsam.
Citera
2023-02-05, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
De blir dömda för brott med bevisen som Dumpen lämnar till polisen.

Hade de stannat vid det, hade jag tyckt att deras agerande varit oproblematiskt.

Det är väl snarare en väldigt liten del av uthägningarna som ens leder till förundersökning?
Citera
2023-02-05, 22:09
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Rebus Gädda Napp #189 Skara

Förnamn: Samma som Jordan nr 23 i Chicago Bulls.
Efternamn: Justitieminister mellan 2014 och 2022.

Ålder: 40+6

Bodde i Herrljunga tidigare?
Citera
2023-02-05, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag kommenterar aldrig min läggning här i tråden, men med det sagt så vill jag ändå säga att man inte måste vara pedofil för att inte störa sig på snuskgubbar. Det är ganska uppenbart att det är ett inlärt beteende att hata pedofiler och hebefiler, och med tanke på att dessa grupper är de lägst sedda i samhället så är det naturligt att i synnerhet människor med låg social status hatar dem. I pedofiler så har de med låg social status en grupp att se ner på utan risk, till skillnad från till exempel homosexuella eller invandrare. Vi ser otaliga exempel på detta i tråden, men även bland de som ligger bakom Dumpen. Inga utbildningar, arbetslöshet, tatueringar, rökning, kamphundar, motorintresse, m.m går hand i hand med pedofilhat.

Haha, roligt försök till gaslighting. Människor som inte gillar gäddor som förgriper sig på barn måste vara WT, eller hur?

Vad du inte verkar förstå är att ni pedofiler orsakar oerhörd skada på de barn ni förgriper er på. Precis som att folk överlag ogillar våldtäktsmän, djurplågare, mördare av oskyldiga och liknande så gäller samma sak för pedofiler.

Ni verkar tycka att era egna snedvridna sexuella lustar är viktigare att tillfredsställa än oskyldiga barns liv och hälsa. Det är enligt många av er tydligen värt att förstöra ett barn för livet för att ni ska få utlopp för era fetisher? Vilken normal människa, oavsett status, skulle tycka att det här är ok?

Om man nu har en pedofil läggning så är det ens ansvar att söka psykologisk hjälp för den. Inte söka barn. Folk har i alla tider lyckats leva i celibat även när de varit "normal-sexuella" så det är absolut inte omöjligt. Har man pedofila drag så är det ens jävla skyldighet att inte sätta sina egna egoistiska lustar först.

Gör man det med ett barn som offer så är man inte längre värd att leva. Pedofiler som däremot lyckas tygla sig själva och inte rör barn (då de förstår att barnens hälsa är viktigare än deras egna lust och välbehag) har jag inga större problem med.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2023-02-05 kl. 23:22.
Citera
2023-02-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Bodde i Herrljunga tidigare?

Japp.
Citera
2023-02-05, 23:00
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Det är väl snarare en väldigt liten del av uthägningarna som ens leder till förundersökning?
Ok, då hade jag fel.
Citera
2023-02-05, 23:06
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Haha, roligt försök till gaslighting. Människor som inte gillar gäddor som förgriper sig på barn måste vara WT, eller hur?

Vad du inte verkar förstå är att ni pedofiler orsakar oerhörd skada på de barn ni förgriper er på. Precis som att folk överlag ogillar våldtäktsmän, djurplågare, mördare av oskyldiga och liknande så gäller samma sak för pedofiler.

Ni verkar tycka att era egna snedvridna sexuella lustar är viktigare att tillfredsställa än oskyldiga barns liv och hälsa. Det är enligt många av er tydligen värt att förstöra ett barn för livet för att ni ska få utlopp för era fetisher? Vilken normal människa, oavsett status, skulle tycka att det här är ok?

Om man nu har en pedofil läggning så är det ens ansvar att söka psykologisk hjälp för den. Inte söka barn. Folk har i alla tider lyckats leva i celibat även när de varit "normal-sexuella" så det är absolut inte omöjligt. Har man pedofila drag så är det ens skyldighet att inte sätta ens egna egoistiska lustar först.

Gör man det med ett barn som offer så är man inte längre värd att leva. Pedofiler som däremot lyckas tygla sig själva och inte rör barn (då de förstår att barnens hälsa är viktigare än deras egna lust och välbehag) har jag inga större problem med.
Delar denna uppfattning. En pedofil som tar ansvar för sin störning och inte skadar barn har jag inga problem med. I nån mån är det synd om dem då de inte valt sin läggning.

Men en pedofil som agerar ut sin sexualitet mot barn finns det sannolikt i princip ingen som inte känner avsky för. Det skulle möjligen vara en annan pedofil som begår övergrepp på barn.
Citera
2023-02-05, 23:33
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Häxorna var bland annat anklagade för att knulla med djävulen och slicka hans hund i röven. Även barnsex förekom i blåkulla.

Jag tycker att likheterna med de uthängda är ganska slående.
Dumpen har dokumentation i forma att fota, filmer och chattext som de säkerställt är rätt person som de sedan hänger ut. Kvinnorna anklagades vara häxor baserat på lösa rykten som bevisligen inte var sant då varken Blåkulla eller djävulen ens finns.
Är det en bra liknelse?
Citera
2023-02-05, 23:57
Medlem
snooper123s avatar
Sara brukar nämna någon slags sida när hon säger till pedofilerna att söka hjälp.
Vad är det denna sidan gör för att hjälpa pedofilerna att sluta med sitt beteende?
Citera
2023-02-06, 00:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Sara brukar nämna någon slags sida när hon säger till pedofilerna att söka hjälp.
Vad är det denna sidan gör för att hjälpa pedofilerna att sluta med sitt beteende?
PrevenTell

https://preventell.se/

Hos oss får du möjlighet att prata anonymt med någon som har stor erfarenhet av liknande frågor. Någon som kan ge dig stöd och råd, och sedan hjälpa dig vidare till behandling om du vill och behöver. Även du som är anhörig eller bara har frågor om sexuellt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in