2023-02-05, 20:27
Avslutad
Alltså om man tittar på Simon så ser man hur mycket han smälter för juvelia. Det syns verkligen. Han verkar ha en väldig stark relation till juvelia och så blir det ju såklart när man umgås med varann under en lång period. Väldigt fint! Nästan starkare än till sin egen dotter skulle jag vilja säga men så är det nog inte.
Citera
2023-02-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impostor.
Enligt insta heter hon bara K** i förnamn. Ni får kolla själv om ni vill veta exakt. Hon har kommenterat ”min vackra svärdotter” på senaste bilden på L. Nä man är nog inte årets morsa om man inte träffat sin son sen han var typ 12-13? år.

Jaha, jag hade ju hoppats på att Tina var Simons bonusmamma, hon verkar ju ha funnits i bilden länge och han verkar ha ett bra band med henne.

Illa om de döper ett barn efter en mamma som Simon inte haft kontakt med på 13 år. 🤨
Citera
2023-02-05, 20:30
Medlem
Fint dop, synd att barnen knappt har kläder på sig, det är ju inte så varmt i februari, sen syns det ganska tydligt att Belle inte är helt hundra, hon vill nog hellre vara hemma och sova än att fara runt.
Citera
2023-02-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Jaha, jag hade ju hoppats på att Tina var Simons bonusmamma, hon verkar ju ha funnits i bilden länge och han verkar ha ett bra band med henne.

Illa om de döper ett barn efter en mamma som Simon inte haft kontakt med på 13 år. 🤨

Då är hon socionom. Vilken förebild.
Citera
2023-02-05, 21:13
Medlem
Så löjligt att "Simon" kopierat texten som Linn skrivit till videosammanfattningen på sin instagram. Kan han inte skriva själv? Eller Linn försöka skriva som simon skulle ha skrivit🤦‍♀️
Citera
2023-02-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Så löjligt att "Simon" kopierat texten som Linn skrivit till videosammanfattningen på sin instagram. Kan han inte skriva själv? Eller Linn försöka skriva som simon skulle ha skrivit🤦‍♀️

Linn har taggat Simon i videosammanfattningen, vilket gör att inlägget delas på hans instagram också, därav är de exakt lika.
Citera
2023-02-05, 21:48
Medlem
Citat:

T är hans bonusmamma och K är hans biologiska mamma.
Citera
2023-02-05, 21:53
Medlem
Citat:
Linn har taggat Simon i videosammanfattningen, vilket gör att inlägget delas på hans instagram också, därav är de exakt lika.

Jaha okej, då förklarar det ju😅
Citera
2023-02-05, 22:50
Medlem
Citat:
Fint dop, synd att barnen knappt har kläder på sig, det är ju inte så varmt i februari, sen syns det ganska tydligt att Belle inte är helt hundra, hon vill nog hellre vara hemma och sova än att fara runt.
Nä varken stil eller färg passar in i februari eller i kyrkan...hudfärgade klänningar...de såg ju nakna ut... det hade väl gått att hitta fina vinterklänningar med en liten kofta till..och strumpbyxor....
Citera
2023-02-05, 23:45
Medlem
Blir så illa berörd. Jag bryr mig inte om hur ofta de äter charlbricka och dylikt, men att klä barnen så i februari är så hemskt. Som någon skrev, det finns så mycket fint anpassat för årstiden. Belles gudmor ser inte ut att vara typen som kommer uppmuntra prinsessandet, så bra val.
Citera
2023-02-06, 01:10
Medlem
Cloud88s avatar
Belle ser extremt sjuk ut och febrig ut med helt rosiga kinder. Ser inte alls frisk ut. Att dom inte skäms. Hur har dom mage?
Citera
2023-02-06, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Ha ha ha varför vevar människan med barnets arm som en tok?? Vilken gullig liten tjej som sjöng så fint. Sen kom mamma och sjöng som en 2 åring… 😂

Försökte kolla men tycker det mer ser ut som att tindra vevar med Lins arm. Att hon är nervös och vill skruva på sig typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in