2023-02-05, 12:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kanske bättre att spela utan domare nästa match eller ta ner random snubbe från läktaren så kan han döma...

Domarna i SHL håller en fruktansvärt låg nivå... nu håller jag med Palkranen här och förstår hans frustration... Timrå hade en liknande match mot FBK förra matchen de möttes.

Domarna måste faktiskt kunna få några kännbara straff... deras inkompetens kan ju vara skillnaden på om ett lag får kvala eller inte... det blir inge bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Ja, det skulle inte bli sämre i alla fall......

+1 på detta
Citera
2023-02-05, 12:50
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Att FBK gör noll mål är domarnas fel menar du? Hur får du ihop det?

Näe men det tar på krafterna att få spela sjukt mycket i boxplay också... samtidigt som man har lite i bakhuvudet att man kanske inte vågar gå in o kriga lika mkt för att domarna väljer att ta en utvisning för minsta lilla...

dags att börja böta domarna när de gör bort sig totalt...
Citera
2023-02-05, 13:13
Medlem
Tråkigaste tränaren i SHL?
Tränarparet med sämst kemi?
Huvudtränare i 2 olika lag som hade haft bäst pubrunda?
Huvudtränare i 2 olika lag som är sämst matchning för en pubrunda?

Hit me!
Citera
2023-02-05, 13:44
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Näe men det tar på krafterna att få spela sjukt mycket i boxplay också... samtidigt som man har lite i bakhuvudet att man kanske inte vågar gå in o kriga lika mkt för att domarna väljer att ta en utvisning för minsta lilla...

dags att börja böta domarna när de gör bort sig totalt...

Så det var därför Lakers förlorade mot Malmö och Oskarshamn. Trodde det var Växjöjörgen och spelarna, men är tydligen domarna

Tillåt mig att le.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-02-05 kl. 13:48.
Citera
2023-02-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Så det var därför Lakers förlorade mot Malmö och Oskarshamn. Trodde det var Jörgen och spelarna, men är tydligen domarna

Tillåt mig att le.

Troll!
Citera
2023-02-05, 14:05
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Troll!

Ni faller på er egen dumhet. Ta ansvar för något någon gång.
Aldrig Mitell, aldrig spelarna i FBK eller ni som spyr ut skräp när sanningen är det är det enda ni gör här.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-02-05 kl. 14:15.
Citera
2023-02-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ni faller på er egen dumhet. Ta ansvar för något någon gång.
Aldrig Mitell, aldrig spelarna i FBK eller ni som spyr ut skräp när sanningen är det är det enda ni gör här.

Så du tycker att domarna är bra och håller en jämn bra nivå i varje match?

Ja, FBK spelar piss rätt ofta nuförtiden som jag även erkände och skrev igår! Men du måste kunna ha två tankar i huvudet samtidigt! Dvs att ett lag kan vara mindre bra i en match men även domarna kan göra dåliga bedömningar i samma match!
Citera
2023-02-05, 15:27
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Jag gillar din passion för Växjö, har samma för Färjestad, men du måste ju hålla med om att både Färjestad och Frölunda är klassiska klubbar som byggt upp föreningarna under många årtionden. Tycker inte man borde kalla dem köplag bara för att de har mycket pengar, det är pengar de tjänat. Du får det nästan att låta som att vi är Manchester City eller PSG där någon bara pumpat in mycket pengar direkt på kort tid :P

Går inte att kalla Frölunda för köpelag. Dom har en av Nordens bästa hockeyplantskola. Många söker sig dit,för att kunna hamna i Nhl.
Citera
2023-02-05, 15:32
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
Blir inte klok på mitt Brynäs, man byter spelare o tränare säsong efter säsong men man harvar nere i botten ändå, man ligger rätt högt i löneligan dessutom.

Tror förövrigt Manner är en jättetrevlig person men som tränare håller jag honom inte högt.

Mycket kompetent och bra tränare. Får han rätt pusselbitar,kommer Brynäs vara med och spela om finalplatser eventuellt guld.
Citera
2023-02-05, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Mycket kompetent och bra tränare. Får han rätt pusselbitar,kommer Brynäs vara med och spela om finalplatser eventuellt guld.
aha, tre nya kedjor o fyra backar??
Citera
2023-02-05, 15:41
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
aha, tre nya kedjor o fyra backar??

Kanske det som krävs?
Citera
2023-02-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend

Var är beviset att han är en bra tränare?
Spelet och poängskörden är sämre i år trots på pappret en bättre trupp.

Att Finland gått bra är inte enbart pga hans bidrag som assisterande.
Jag vill att han ska lyckas men börjar tappa tron nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in