2023-02-05, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
På vilket sätt skulle Dumpen uppvigla till brott?

När de fiskar torskar såklart. Att direkt hetsa fram pedofilerna. Men förutom det är ugglor i mossen.

Metoderna är ytterst tvivelaktiga. Hela dumpen.se är ytterst tvivelaktig med alla följare.

Har en känsla av att det är någonting ni döljer. Någon skrev tidigare att det är en bunt genuina skräpmänniskor som hakar på detta för att känna sig lite bättre pga av eget mycket smutsigt bagage. Jag tror stenhårt på det också. Det är psykologi 1.0.

Ni tror att ni är helt skyddade bara av det faktum att ni är aktiva i dumpen.se. Att det är något ingen törst ta i och ifrågasätta osv. Som ett skydd.

Det borde grävas rejält i dumpen och dess följare. Varenda en. Lyft på varenda sten. Är helt säker på att man skulle hitta mer saker hos er än hos den lilla andel pedofiler ni hänger ut.

Har tex du ryggen helt fri? Berätta lite mer om dig själv.
Senast redigerad av barfotalasse 2023-02-05 kl. 13:26.
Citera
2023-02-05, 13:25
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Tvärtom, 99% av Sveriges befolkning är emot pedofiler och ser dem gärna uthängda och förödmjukade. Det är en allmänmänsklig ståndpunkt. De som försvarar pedofiler är de som är i minoritet.
Om 99% av befolkningen är för att pedofiler blir uthängda och förödmjukande, varför har vi inte det så då? Kanske för att du är full av skit va? Du är verkligen en ond människa som vill hänga ut och förödmjuka psykiskt sjuka människor. Usch.
Citera
2023-02-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Väldigt bra att tankar som dina inte har genomslag i vårt samhälle. Det är nog så illa ändå eftersom att bevisbördan för våldtäkt (vilket nuförtiden inkluderar endast lite pullande) är alldeles för låg. Det hade varit katastrofalt för rättssäkerheten om det endast gick bra med folks ord, som du skriver. Tänk om jag hade spridit lögner om att du var en pedofil som gillar att knulla barn i rumpan, bara för att jag inte tycker om dig, och att du då hade blivit mördad av en efterbliven pöbel. Känns det bra eller? Tack och lov är ni dumpare endast en marginaliserad sekt utan inflytande.
Dumpen blev inbjudna till riksdagen av SD för att diskutera lagförändringar och hur lagarna ser ut i Storbritannien där det är olagligt att sexchatta med vuxna som utger sig för att vara barn.
Dumpen har inflytande. Lagförändringar är på väg, och förändringarna är inte till barnknullarnas fördel.
Citera
2023-02-05, 13:27
Medlem
Citat:
Att fantisera, chatta eller annat lagligt är inget du ska lägga dig i. Det har inte du med att göra. När det kommer till eventuella olagligheter så har vi naturligtvis redan en rättsapparat som tar hand om den biten då.
Du har helt missat syftet med Dumpen och att de inte i första hand är ute efter att bevisa brott mot existerande lagstiftning utan att rikta uppmärksamhet mot och visa på problematiken för att få fram en förändring i lagstiftningen. Du kan tjata dig blå om att inget brott begåtts (utom när kukbilder skickas hela tiden helt oombett, för det är ofredande även om mottagaren är vuxen), det vet alla redan, utom du då...
Citera
2023-02-05, 13:28
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Om 99% av befolkningen är för att pedofiler blir uthängda och förödmjukande, varför har vi inte det så då? Kanske för att du är full av skit va? Du är verkligen en ond människa som vill hänga ut och förödmjuka psykiskt sjuka människor. Usch.

Det är ju precis det vi har i och med dumpen. Och med tanke på spridningen den siten fått så finns det ju ett stort sug efter att hänga ut peddon. Om du går till vilken människa som helst på gatan och frågar om de tycker att peddon skall hängas ut eller om pedofili skall tystas ner så får du se vad den allmänna opinionen tycker om den saken.
Citera
2023-02-05, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Dumpen blev inbjudna till riksdagen av SD för att diskutera lagförändringar och hur lagarna ser ut i Storbritannien där det är olagligt att sexchatta med vuxna som utger sig för att vara barn.
Dumpen har inflytande. Lagförändringar är på väg, och förändringarna är inte till barnknullarnas fördel.

Det är bra. Få har något emot att hänga ut pedofiler så länge det finns bevis, blir gjort på rätt sätt och att ingen annan drabbas.

Men frågan är varför all villkorslös fanatism inom Dumpen förekommer. Det finns ett passande uttryck: «gräv där du står”.

Jag ser det som mycket viktigt nu att även utreda och gräva i dumpens alla följare. Finner man ingenting där så skulle jag bli ytterst förvånad.

Det är en uppsparkad dörr och som upplagt att hitta allehanda smuts.
Citera
2023-02-05, 13:42
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
När de fiskar torskar såklart. Att direkt hetsa fram pedofilerna. Men förutom det är ugglor i mossen.

Metoderna är ytterst tvivelaktiga. Hela dumpen.se är ytterst tvivelaktig med alla följare.

Har en känsla av att det är någonting ni döljer. Någon skrev tidigare att det är en bunt genuina skräpmänniskor som hakar på detta för att känna sig lite bättre pga av eget mycket smutsigt bagage. Jag tror stenhårt på det också. Det är psykologi 1.0.

Ni tror att ni är helt skyddade bara av det faktum att ni är aktiva i dumpen.se. Att det är något ingen törst ta i och ifrågasätta osv. Som ett skydd.

Det borde grävas rejält i dumpen och dess följare. Varenda en. Lyft på varenda sten. Är helt säker på att man skulle hitta mer saker hos er än hos den lilla andel pedofiler ni hänger ut.

Du är inte riktigt funtad, eller hur?
Jag har hunnit med mer under mina snart 80 år på jorden än vad hela släkten inte har åstadkommit under århundranden.

Här hemma i Spanien behövs inte dumpen.se för här tar den lokala ordningsmakten "hand om" folk med pedofila uttryck. Tro mig.
Citera
2023-02-05, 13:49
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:

Precis så här är det naturligtvis. Deras bakgrund är sannolikt genomgående smutsig och tveksam. Troligtvis en del kriminalitet osv. Många hederliga, starka och goda människor som har haft en på något sätt tveksam bakgrund arbetar sig upp från skiten, klipper sig och skaffar sig ett jobb, börjar göra rätt för sig i allmänhet i samhället osv och blir lyckliga, stärkt självkänsla och tillfredsställa på sikt. Det är dock mycket arbete men jobb och tålamod belönar sig. Dumpningarna tillhör dock inte denna grupp människor då de är svaga, lata och inkompetenta individer. Deras tillvägagångssätt för att skaffa sig en bättre självkänsla och bättre samvete består i att leta upp den mest utsatta, stigmatiserade gruppen i samhället (som till och med anses psykiskt sjuka av vissa) för att sen febrilt kasta skit på den för att upphöja sig själva från superpatrask till endast patetiska. Då kan de iaf med lite bättre samvete runka lite framför spegeln innan de går och lägger sig. ”Jag är white trash, jag är arbetslös, jag är knarkare, jag är kleptoman, men jag är fan inte någon äcklig pedofil i alla fall!”
Citera
2023-02-05, 13:51
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du har helt missat syftet med Dumpen och att de inte i första hand är ute efter att bevisa brott mot existerande lagstiftning utan att rikta uppmärksamhet mot och visa på problematiken för att få fram en förändring i lagstiftningen. Du kan tjata dig blå om att inget brott begåtts (utom när kukbilder skickas hela tiden helt oombett, för det är ofredande även om mottagaren är vuxen), det vet alla redan, utom du då...
Jag vet att detta är syftet men den lagstiftning vi har idag är tillräcklig. Jag tycker tvärtom att den behöver mjukas upp.
Citera
2023-02-05, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Du är inte riktigt funtad, eller hur?
Jag har hunnit med mer under mina snart 80 år på jorden än vad hela släkten inte har åstadkommit under århundranden.

Här hemma i Spanien behövs inte dumpen.se för här tar den lokala ordningsmakten "hand om" folk med pedofila uttryck. Tro mig.

Ni tycker också att djurplågeri i form av tjurfäktning är "underhållning"...
Citera
2023-02-05, 13:56
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Det är ju precis det vi har i och med dumpen. Och med tanke på spridningen den siten fått så finns det ju ett stort sug efter att hänga ut peddon. Om du går till vilken människa som helst på gatan och frågar om de tycker att peddon skall hängas ut eller om pedofili skall tystas ner så får du se vad den allmänna opinionen tycker om den saken.
I och med dumpen? Nigga please… Att en sektsite försöker hänga ut pedofiler i samhällets marginal och utan dess stöd är ju inte att samhället hänger ut och förnedrar någon. Kom tillbaka när detta görs av de etablerade medierna och när rättsstaten står bakom. Kom tillbaka när ditt 1600-tal är tillbaka igen, vilket aldrig kommer ske.
Citera
2023-02-05, 14:18
Avslutad
Citat:

Instämmer med din skepsis.

Många av deras följare är nog själva peddon men pga det dåliga samvetet de ändå har, så försöker de "skriva sig rena" där.. och här på fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in