2023-02-05, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Är snubben dömd för groomandet? Om inte så är det bara något som Dumpen påstår.
Gäddan i den första länken är dömd sedan tidigare för att ha visat kuken för en 13-åring.

Hur som helst så anser du att det är irrelevant ifall de är dömda för grooming eller inte eftersom du tidigare i tråden sagt att alla domar gällande sexbrott mot minderåriga bara är falskanklagelser från problemflickor som konspirerar tillsammans med feminister och rättssystemet för att sänka den vite mannen.
Så även om de dömdes skulle du ändå anse att allt är påhittat.
Citera
2023-02-05, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Det där är ett tunt argument. Vem fan åker till en plats där man är införstådd med att det kommer att befinna sig ett barn där som man har suttit och sex chattat med? Det är bara i din egen lilla förljugna värld där det låter rimligt, allt för att skydda dig själv.
men hur kan det vara så svårt att förstå hur ett rättssäkert samhälle fungerar? Det är ju otroligt vad trög du och många andra är här. Har ni ens åldern inne för att få va på flashback? Verkar inte så.

Analysera saken objektivt utifrån vad som sker - inte utifrån en
subjektiv och känslomässig affekt. Finns det ett tänkt barnoffer med i handlingen? Misstänker Dumpen att ett barn kommer bli våldtaget när de möter gäddan?

Kan du inte svara rätt på de frågorna så borde du inte va med och diskutera saken ens.
Citera
2023-02-05, 11:33
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Och varför skulle du göra detta? Det låter som en fet jävla lögn. Hoppas du att det där svammlet ska vara vattentät och du testar din teori här på oss för att se hur det landar?
Varför skulle jag ljuga för ett gäng bönder på Flashback? Det är ju inte direkt så att någon kan bevisa att det var jag som skrev.
Citera
2023-02-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
men hur kan det vara så svårt att förstå hur ett rättssäkert samhälle fungerar? Det är ju otroligt vad trög du och många andra är här. Har ni ens åldern inne för att få va på flashback? Verkar inte så.

subjektiv och känslomässig affekt. Finns det ett tänkt barnoffer med i handlingen? Misstänker Dumpen att ett barn kommer bli våldtaget när de möter gäddan?

Kan du inte svara rätt på de frågorna så borde du inte va med och diskutera saken ens.

Det går väl att lösa, bara ställa dit ett barn. Förändra det pedofilens avsikter huruvida barnet som han tror att han pratar med existerar eller ej?

Det finns ingen jävel som skulle ta dom där stegen mer än en pedofil. Att ge sig ut på sidan, att chatta med någon som han dessutom vet är underårig, stämma träff och sedan åka till den bestämda träffen.
Du kan inte stå där och hävda att du inte har haft uppsåt i ett sådant läge. Det är skitsamma om den sexuella handlingen är utförd. Pedofilen hade inte avbrutit i sista sekund.

Och vad är det du snackar om rättssäkerhet? För vem? Pedofilen eller barnet?
Statens främsta uppgift är att skydda rikets yttre gräns och dess befolkning. Barnens säkerhet går före en pedofil, vi har bestraffning just för att vi inte anser att alla är lika värda efter att du har begått en kriminell handling.
Behöver du en lag? Förberedelse till pedofili. Straffvärde 60 år. Där skriven och klar.
Citera
2023-02-05, 11:52
Medlem
Citat:

I ett rättssamhälle måste också lagar utmanas och ifrågasättas och ändras i takt med utvecklingen av t.ex. teknik. I ett rättssamhälle finns offentlighetsprincipen för att medborgare ska kunna hållas ansvariga i sin medborgar- eller yrkesroll. Poängen är att förhindra att barn utsätts innan de utsätts, genom att avslöja gromarna. Har du inte förstått det än?
Citera
2023-02-05, 11:54
Medlem
Citat:
Varför skulle jag ljuga för ett gäng bönder på Flashback? Det är ju inte direkt så att någon kan bevisa att det var jag som skrev.

Nej kanske inte det. Men det är precis det där du gömmer dig bakom, bevisning.
Det kan ändras, förr i tiden behövde man inte bevis, det gick bra med folks ord. Sen slog man ihjäl den fan. Det går att införa idag också.

Problemet är mjäkandet ifrån staten, det daltas för mycket med sådana som dig som ska ragga upp en liten tjej som ett "experiment". Det är en skadlig handling redan där och du borde bli klubbad till döds för det. Svammel, skitsnack och ursäkter är vad det är.
Citera
2023-02-05, 11:55
Medlem
Citat:
Jag har lagt delar av helgen på att försöka ragga upp ett baaaarn på samma sätt som skuskpellarna som hängs ut på Dumpen gör, och resultatet är minst sagt magert. Det enda svaret jag har fått är att jag är alldeles för gammal och kan dra åt helvete. Då har jag ändå försökt leta upp problemflickor och locka med sprit och knark. Jag tippar på att Dumpens svar är det första som gubbarna har fått på många år, så att Dumpen skulle rädda någons heder tvivlar jag väldigt starkt på.
Jamen vi tror dig gäddling. Bevis eller det har inte hänt.
Citera
2023-02-05, 11:56
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Nej kanske inte det. Men det är precis det där du gömmer dig bakom, bevisning.
Det kan ändras, förr i tiden behövde man inte bevis, det gick bra med folks ord. Sen slog man ihjäl den fan. Det går att införa idag också.

Problemet är mjäkandet ifrån staten, det daltas för mycket med sådana som dig som ska ragga upp en liten tjej som ett "experiment". Det är en skadlig handling redan där och du borde bli klubbad till döds för det. Svammel, skitsnack och ursäkter är vad det är.
Jag vet att det är dit dumplingarna vill komma. Sverige provade den modellen på 1600-talet med tveksamt resultat.
Citera
2023-02-05, 11:57
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jamen vi tror dig gäddling. Bevis eller det har inte hänt.
Visst är det härligt med rättssäkerhet?
Citera
2023-02-05, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
I ett rättssamhälle måste också lagar utmanas och ifrågasättas och ändras i takt med utvecklingen av t.ex. teknik. I ett rättssamhälle finns offentlighetsprincipen för att medborgare ska kunna hållas ansvariga i sin medborgar- eller yrkesroll. Poängen är att förhindra att barn utsätts innan de utsätts, genom att avslöja gromarna. Har du inte förstått det än?
Ja och då får de väl antingen använda riktiga lockbarn, hacka sig in andra chattar mellan barn och vuxna eller så ger de bara fan i det och låter polisen göra sitt jobb ifred.
Citera
2023-02-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Fast om man chattar med en vuxen som utger sig för att vara ett barn så kan man omöjligt få det till övergrepp mot barn. Det spelar ingen roll om man TROR att man chattar med en unge.
Ingen försöker få det till det heller, målsättningen är att outa de här sjuka jävlarna innan de går på barn. Har du inte förstått det?
Citera
2023-02-05, 11:59
Medlem
Citat:
HÄnger man ut nån och påstår det ena och det andra för att svartmåla honom, så har man dömt honom. Det är förtal.

Det är ju prövat flera gånger, cirka 30 gånger och det är inte förtal. Kom in i matchen nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in