2023-02-05, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Fast om du begår förberedslse till mord/terror och avbryter innan genomförandet så är det inget brott. Kanske vapenbrott då, men själva förberedelsen upphör att vara ett brott i den sekund som du avbryter. Dumpen förvägrar de som hängs ut den chansen, och det är omöjligt att veta vad som skulle ha hänt om det hade funnits ett riktigt baaaarn.

Man får också ha i åtanke att dessa gäddor är oftast väldigt skygga och ensamma individer. Större delen av dem har nog haft problem med kvinnor överlag, det är inte ens säkert någonting hade hänt om de väl skulle träffa en ung kille eller tjej.

Möjligtvis att de skulle sätta sig ner och ta en fika och kanske ge lite kommentarer fast det skulle nog med all sannolikhet inte leda till mer än så för de flesta. Det är ganska lätt att skicka bilder och säga vad man vill göra,i verkligheten är det få skulle genomföra det som de sagt i chatten.
Citera
2023-02-05, 09:59
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Du kan gärna länka till ett fall då dumpen utgett sig för att vara 15?

Du måste vara blind om du missat att Dumpen nästan alltid utger sig för att vara 14-15 i sina uthängningar. Så nej du får ingen länk.
Citera
2023-02-05, 10:01
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Du måste vara blind om du missat att Dumpen nästan alltid utger sig för att vara 14-15 i sina uthängningar. Så nej du får ingen länk.

14 har jag sett många gånger, ja. Men aldrig 15. Det är du som påstår det, då är det också upp till dig att backa upp ditt påstående om du inte vill framstå som en tönt.
Citera
2023-02-05, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Du har fel eller ljuger medvetet. 13-14 år däremot är mer sanningsenligt och korrekt.
Citera
2023-02-05, 10:06
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Det barn som hade blivit påsatt om inte pedofilen hade blivit lurad.
Hur puckade tror du att folk är egentligen? Ska dumpen behöva baita med riktiga barn som ska få en kuk i sig innan dom slår till? För att du och pedofilerna ska bli nöjd?
Fuck that för fan. Det borde vara dödsstraff på alla pedofiler. Skottpengar så folk kan dryga ut sina ekonomier medans samhället blir tryggare för varje pedofil som går åt.
Jag har lagt delar av helgen på att försöka ragga upp ett baaaarn på samma sätt som skuskpellarna som hängs ut på Dumpen gör, och resultatet är minst sagt magert. Det enda svaret jag har fått är att jag är alldeles för gammal och kan dra åt helvete. Då har jag ändå försökt leta upp problemflickor och locka med sprit och knark. Jag tippar på att Dumpens svar är det första som gubbarna har fått på många år, så att Dumpen skulle rädda någons heder tvivlar jag väldigt starkt på.
Citera
2023-02-05, 10:09
Avslutad
Citat:
Sådär kan du inte resonera. Förberedelse till mord/terrorist brott m.m skulle inte vara ett brott enligt ditt synsätt, men omvärlden ser det ut ett annat perspektiv.
Det är du som tänker fel. Spelar ingen roll vad gädda ev har för avsikter eftersom det inte finns nåt mål, ett offer för avsikterna. En terrorist kan inte bli dömd för att planera en attack på en plats som inte existerar.
Citera
2023-02-05, 10:14
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Jag har lagt delar av helgen på att försöka ragga upp ett baaaarn på samma sätt som skuskpellarna som hängs ut på Dumpen gör, och resultatet är minst sagt magert. Det enda svaret jag har fått är att jag är alldeles för gammal och kan dra åt helvete. Då har jag ändå försökt leta upp problemflickor och locka med sprit och knark. Jag tippar på att Dumpens svar är det första som gubbarna har fått på många år, så att Dumpen skulle rädda någons heder tvivlar jag väldigt starkt på.

Det här är nivån på dina resonemang. Att hävda att det inte finns några övergrepp mot barn och därför är dumpens arbete onödigt? Egentligen borde jag förlåta din dumhet. Du har aldrig varit en tonårstjej och du vet inte hur mycket man får utstå. Du är bara en svagbegåvad pedofil som inte är kapabel att känna empati eller analysera någon situation utanför ditt egna perverterade synsätt. När jag var ung fanns inte sociala medier, men det fanns chattrum och de var proppfulla med män som ville sexchatta med barn. De trugade och lockade och manipulerade. Till slut blev det normaliserat att få såna meddelanden.
Citera
2023-02-05, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det är du som tänker fel. Spelar ingen roll vad gädda ev har för avsikter eftersom det inte finns nåt mål, ett offer för avsikterna. En terrorist kan inte bli dömd för att planera en attack på en plats som inte existerar.

Det där är ett tunt argument. Vem fan åker till en plats där man är införstådd med att det kommer att befinna sig ett barn där som man har suttit och sex chattat med? Det är bara i din egen lilla förljugna värld där det låter rimligt, allt för att skydda dig själv.
Citera
2023-02-05, 10:18
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq

Om terroristen planerar ett terrordåd mot en plats han TROR finns då? Han lastar väskan full med bomber och beger sig iväg till staden där han tror att hans mål finns. Betyder det att han är helt ofarlig för allmänheten eftersom just detta mål inte fanns? Vad säger att han inte åker till ett annat mål istället?
Citera
2023-02-05, 10:22
Medlem
Citat:

Och det borde du åka dit för. Sluta göra illa andra människor. Det spelar ingen roll om du känner en känsla i din kropp så betyder inte det att du ska agera på den.

Du tycker att det är orättvist när andra känner en känsla i sin kropp som dom sedan agerar på, exempelvis att lura in en pedofil i en fälla för att sedan hänga ut denna. Skillnaden är att pedofilerna är mycket väl medvetna om vad dom gör för någonting medans barnen inte är det.

Det är rätt åt dom där sjuka helvetena till apor att hängas ut. Dom borde avlivas i en rättvisare värld.
Citera
2023-02-05, 10:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Och det borde du åka dit för. Sluta göra illa andra människor. Det spelar ingen roll om du känner en känsla i din kropp så betyder inte det att du ska agera på den.

Du tycker att det är orättvist när andra känner en känsla i sin kropp som dom sedan agerar på, exempelvis att lura in en pedofil i en fälla för att sedan hänga ut denna. Skillnaden är att pedofilerna är mycket väl medvetna om vad dom gör för någonting medans barnen inte är det.

Det är rätt åt dom där sjuka helvetena till apor att hängas ut. Dom borde avlivas i en rättvisare värld.
Jag kan inte åka dit för det. Jag använde givetvis Tor, och även om jag inte hade gjort det så hade uppsåt saknats.
Citera
2023-02-05, 10:25
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Du har fel eller ljuger medvetet. 13-14 år däremot är mer sanningsenligt och korrekt.

En till dumpling som måste vara blind, hur står det till med läsförståelsen? I majoriteten av fallen så utger sig Dumpens fiskare att vara mellan 14-15 år, ofta nästan 15 år fyllda.

I några fall har det ej framkommit hur gammal personen var, eller att dom skulle ha sexuellt umgänge, t ex i uthängningen "det går åt helvete med frugan", eller snubben från Marocko.
Senast redigerad av Mowglino 2023-02-05 kl. 10:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in