2023-02-05, 08:57
Medlem
Pinoputchins avatar
Någon som har en rebus till gädda nr 189?
Citera
2023-02-05, 08:58
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Hade du inte knarkat bort hela barndomen, hade du kanske haft nåt kvar innanför pannbenet.

Då kanske du hört talas om begreppet "att leda nåt i bevis". Tror gör man i kyrkan.

Jag blir ingen bankrånare för att jag planerar att råna en bank i Ankeborg, dvs en bank som bara finns i fantasin. Visst - jag kanske uppvisar bankrånarideer, men det gör mig inte kriminell.

Låt bli att svara igen tack, såna som du tillför ingenting i tråden då ni är så känslostyrda.

Att vara bankrånare är inte någon psykisk sjukdom. Om du är man och går runt och fantiserar om att ha sex med män hela tiden är du bög, oavsett om du gör det eller inte.

Intressant förresten att du säger att jag knarkat bort min barndom. Jag trodde man slutade vara barn när man fyllt 12 enligt er pedofiler. Men det kanske bara gäller sex?
Citera
2023-02-05, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad är orsaken att gäddorna tror att den som säger sig vara 14 är vuxen och de frågar ut dem om de någonsin fått en kuk i något hål för?

Och varför dyker de upp för att få prata med Sara och Patrik för?

Jag fattar ingenting av vad du skriver?

Det är helt irrelevant vad gäddan tror, det är vad han gör som är av betydelse. Dumpen har inte tagit nån som begår övergrepp eller ens försökt få med sig ett barn in i bilen.
Citera
2023-02-05, 09:05
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Det är helt irrelevant vad gäddan tror, det är vad han gör som är av betydelse. Dumpen har inte tagit nån som begår övergrepp eller ens försökt få med sig ett barn in i bilen.

Det är inte irrelevant vad gäddan tror. För om han tror att han sexchattar med ett barn betyder det att han är kapabel att sexchatta med ett barn och då är han en FARLIG människa som måste STOPPAS.
Citera
2023-02-05, 09:06
Medlem
Citat:

Dumpen har funnits i cirka två år. Det är ju bra att du har fattat att Dumpen har barnkonton som är vuxna som fiskar efter äldre män (och kvinnor) och stämmer träff med dem. Här GÖR gäddan så att han pratar om att knulla ett barn och stämmer träff med barnet och dyker upp. Men du tror att de vet att de stämmer träff med Sara och Patrik?

Varför vill de äldre männen, omkring två hundra stycken så gärna prata med Sara och Patrik menar du?
Citera
2023-02-05, 09:24
Avslutad
Citat:
Dumpen har funnits i cirka två år. Det är ju bra att du har fattat att Dumpen har barnkonton som är vuxna som fiskar efter äldre män (och kvinnor) och stämmer träff med dem. Här GÖR gäddan så att han pratar om att knulla ett barn och stämmer träff med barnet och dyker upp. Men du tror att de vet att de stämmer träff med Sara och Patrik?

Varför vill de äldre männen, omkring två hundra stycken så gärna prata med Sara och Patrik menar du?
Frågan du bör ställa dig istället är om du är emot vårt rättssamhälle? Ska vilken hora eller pundare som helst få skapa sina egna domstolar? Det liknar mer sharia än svenskt rättssamhälle att döma nån för att han säger äckliga saker.

"Led nåt i bevis" först. Sen döma.
Citera
2023-02-05, 09:26
Medlem
Citat:
Frågan du bör ställa dig istället är om du är emot vårt rättssamhälle? Ska vilken hora eller pundare som helst få skapa sina egna domstolar? Det liknar mer sharia än svenskt rättssamhälle att döma nån för att han säger äckliga saker.

"Led nåt i bevis" först. Sen döma.

Sara och Patrik har aldrig satt någon i fängelse, de har inte ens dömt någon eller ens åtalat någon. Kom igen nu!
Citera
2023-02-05, 09:34
Avslutad
Citat:
Sara och Patrik har aldrig satt någon i fängelse, de har inte ens dömt någon eller ens åtalat någon. Kom igen nu!
HÄnger man ut nån och påstår det ena och det andra för att svartmåla honom, så har man dömt honom. Det är förtal.
Citera
2023-02-05, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Majoriteten av dumplingar lever tyvärr i den verklighetsuppfattningen. Trots att vi blir presenterade av helt orealistiska scenarier, gång på gång, där det aldrig hade varit fara för någon, inte ens om det varit en riktig 14-15 åring, så köper dumplingarna allt som Dumpen säger.

Ingen 14-15 åring hade åkt Sverige runt, för att träffa Lennart 50 år med trippelhaka, som dessutom sitter och runkar framför sitt egna barn, och tjatat om att dom vill bli av med oskulden framför gubbens barn.

När ska Dumpen lära sig att det inte är sexuellt ofredande att skicka nakenbilder till en annan vuxen person, eller tonåring, när det dessutom är Dumpen som begär att få sådana bilder. Polisen kommer avfärda en sådan anmälan direkt.

Det som dock kan vara brottsligt, är dom nakenbilder som Dumpen skickar till "gäddorna" och påstår att det är barnporr, allt föra att gaslighta "gäddan".

Det jag menar,ingen 14 åring eller 15 åring skulle åka Svea rike runt och anstränga sig för att träffa Orvar 67 för att ha sex på en toalett eller liknande. Och om man nu skulle vara så lätt manipulerad att man har sex med en 67 åring och inte kan säga nej då kan man bli precis lika manipulerad av en jämn årig kille. Fast det antar jag att Dumplingar skiter i då de är i samma ålder. I med att de är jämngamla så måste det vara frivilligt.

Faktum är att de flesta tjejer i den åldern skulle bara skratta och hänga ut mannen på sociala medier så skulle han aldrig våga närma sig en fjortis igen.Han skulle direkt få väldigt dåligt rykte och precis som dumpen gör så skulle tjejen personligen hänga ut honom på sina sociala medier. Därför undrar jag om det verkligen behövs dumpen eller strängare lagar för den delen. Det är inte så lätt att prata omkull unga tjejer som många här tror.
Citera
2023-02-05, 09:52
Medlem
Citat:
Han har ju rätt. Dumpen har inte bevisat några övergrepp mot barn. Det är bara 100% spekulation att gäddan skulle bete sig på samma sätt mot riktiga barn. Men att leda nåt sånt i bevis klarar inte Dumpen av.

Inga offer - inget har hänt

Sådär kan du inte resonera. Förberedelse till mord/terrorist brott m.m skulle inte vara ett brott enligt ditt synsätt, men omvärlden ser det ut ett annat perspektiv.
Citera
2023-02-05, 09:54
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Sådär kan du inte resonera. Förberedelse till mord/terrorist brott m.m skulle inte vara ett brott enligt ditt synsätt, men omvärlden ser det ut ett annat perspektiv.
Fast om du begår förberedslse till mord/terror och avbryter innan genomförandet så är det inget brott. Kanske vapenbrott då, men själva förberedelsen upphör att vara ett brott i den sekund som du avbryter. Dumpen förvägrar de som hängs ut den chansen, och det är omöjligt att veta vad som skulle ha hänt om det hade funnits ett riktigt baaaarn.
Citera
2023-02-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Fast om du begår förberedslse till mord/terror och avbryter innan genomförandet så är det inget brott. Kanske vapenbrott då, men själva förberedelsen upphör att vara ett brott i den sekund som du avbryter. Dumpen förvägrar de som hängs ut den chansen, och det är omöjligt att veta vad som skulle ha hänt om det hade funnits ett riktigt baaaarn.

Tråkigt för dom då. Barnen går först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in