Citat:
Ursprungligen postat av
Mowglino
Majoriteten av dumplingar lever tyvärr i den verklighetsuppfattningen. Trots att vi blir presenterade av helt orealistiska scenarier, gång på gång, där det aldrig hade varit fara för någon, inte ens om det varit en riktig 14-15 åring, så köper dumplingarna allt som Dumpen säger.
Ingen 14-15 åring hade åkt Sverige runt, för att träffa Lennart 50 år med trippelhaka, som dessutom sitter och runkar framför sitt egna barn, och tjatat om att dom vill bli av med oskulden framför gubbens barn.
När ska Dumpen lära sig att det inte är sexuellt ofredande att skicka nakenbilder till en annan vuxen person, eller tonåring, när det dessutom är Dumpen som begär att få sådana bilder. Polisen kommer avfärda en sådan anmälan direkt.
Det som dock kan vara brottsligt, är dom nakenbilder som Dumpen skickar till "gäddorna" och påstår att det är barnporr, allt föra att gaslighta "gäddan".
Det jag menar,ingen 14 åring eller 15 åring skulle åka Svea rike runt och anstränga sig för att träffa Orvar 67 för att ha sex på en toalett eller liknande. Och om man nu skulle vara så lätt manipulerad att man har sex med en 67 åring och inte kan säga nej då kan man bli precis lika manipulerad av en jämn årig kille. Fast det antar jag att Dumplingar skiter i då de är i samma ålder. I med att de är jämngamla så måste det vara frivilligt.
Faktum är att de flesta tjejer i den åldern skulle bara skratta och hänga ut mannen på sociala medier så skulle han aldrig våga närma sig en fjortis igen.Han skulle direkt få väldigt dåligt rykte och precis som dumpen gör så skulle tjejen personligen hänga ut honom på sina sociala medier. Därför undrar jag om det verkligen behövs dumpen eller strängare lagar för den delen. Det är inte så lätt att prata omkull unga tjejer som många här tror.