Citat:
Ursprungligen postat av
Sniperdawg
Tänk om det nu är som många av oss tror och det faktiskt verkar enligt förundersökningen att han eventuellt är oskyldig!
Fy fan vad jag tycker synd om honom i så fall.
Det där med kusinen är absolut olämpligt i vissa avseenden men ändå inte värt att förstöra hans liv för.
Hoppas verkligen folk på gården stannar kvar till rättegången och det blir bevisat hur det står till innan dom agerar.
Och andra sidan åker han in så kommer han ju troligen få sälja stället ändå och dom kan väl vara kvar misstänker jag?
Jag kommer personligen ta reda på vad han älskar för sprit och åka hem till honom och bjuda honom på en rejäl seger grogg.
UAAAAAAHHHHGGG VAD PROVOCERANDE.
Att dejta en psykopat med psykopat-sexuella drömmar. Låt mig berätta en liten fiktiv historia.
Föreställ dig att du träffar en man som möter din sexdrift. (Äntligen) Han är charmig, rolig och väldigt vass. Dominant. Lite lite lite skrämmande, men samtidigt sårbar. Denna mannen är en vältalig mytoman som är manipulativ, narcissistisk med en sociopats mentalitet. Men så snäll och kärleksfull.. oftast. Ibland.
Det började så oskyldigt.
Det blev mer.
Gränser pushades.
Manipulation.
Regler och disciplin.
Det förbjudna och att vilja ha det förbjudna (typ offentligt sex, trekanter, swingers-grejer, bdsm)
Det blir liksom mer och mer och det blir mer aggressivt och mer förnedrande och man är så djupt i den undergivna manipulativa rollspelet så det går plötsligt inte att skilja på verklighet eller lek.
Tog han stryptag på mig nu när vi bråkade för att ”disciplinera mig enligt BDSM regler” eller är han bara rakt av en wife beater och gör detta i maktbehov och dominans?
Då vill man där ifrån men vet inte hur.
Då börjar man öppna ögonen och se allt som händer runt omkring
Kollar igenom mobilen
Hittar sjuka konversationer
Adderar upp sjuka saker han sagt till mig ”pappas flicka, kusinens kuk, grannens kuk, straff, blåmärken, smärta, otrohet, svineri”… hur hamnade man där?
Sen helt plötsligt ser man allt. Poletten faller ner. Magkänslan SKRIKER att något inte står rätt till. Du har sätt varningsflaggorna men inte kunnat räkna ut matten för att det har varit för fruktansvärt att ens föreställa mig.
Varför reagerade jag inte?
Varför lät jag han göra saker jag inte ville?
Varför vågade jag inte säga emot?
Varför var jag rädd?
Här hittar du ett USB. Det var inte jag som hittade det, men hade jag varit den tjejen med den magkänslan som så länge blivit både fysiskt och psykiskt misshandlad (läs BDSM enligt vissa ) av en psykopat… så hade jag antagit det värsta.
Jag hade tyckt det varit konstigt för att:
1)Hon hittade ett USB..? (för vem fan använder ett USB 2022 om det inte är jävligt shady business man försöker gömma som man inte vill ha liggandes på molnet) hallå. Så svårt är det inte att tänka ut. SJÄLVFUCKINGKLART antar man det värsta om personen man precis insett vill ha sex när barnen ligger bredvid och samtidigt kalla honom för pappa att OJ JA DET KANSKE finns något JÄVLIGT KNAS där. Jag hade tänkt så. 10/10.)
2) under _sängen_ (för vart brukar han ligga med sin dator och masturbera ÖÖÖÖÖRK).
Blev det virrigt för dig också? Mig med! Skyll inte på exet för att hon har EN HJÄRNA och en MAGKÄNSLA som enligt bevis.. ja, verkar stämma.
Jag gillar också BDSM. Jag gillar också hårt sex. Till och med rapePLAY. Gangbangs. The more, the merrier! 🤠 Det är en lek, ett rollspel, en akt, en känsla, mellan två vuxna, eller fler, samspelade individer. No hate on that. Det är svin-nice med rätt personer.
Det gör inte mig mindre smart eller intellektuell. Jag vet att jag är smart.
Det är en förbannelse att se och förstå men inte kunna få resten av omvärlden ATT SE DET FUCKING UPPENBARA.
Fokusera på rätt saker. Fokusera på faktan. Låt inte han spela ett mindgame med er för nu ligger bollen helt plötsligt på hans planhalva, precis enligt hans planer för att han ÄR SMART.
Skärp er för fan. Kolla på faktan. Ni blandar ihop så himla mycket och ni har inte historian rätt, ni läser den inte med rätt ögon.
Läs Fupen och tänk: ”manipulativ, narcissistisk, psykopat, eventuellt pedofil med ett högt IQ” så lovar jag att läsningen blir annorlunda. Känn dig illamående. Ta pauser. Läs om det. Ta in det.
Vad hade du själv gjort?
Men hej, här kommer jag som en joker. Fråga mig vad ni vill. 😉
Xx
En person som har fått nog av era jävla spekulationer
((((Allt ovan är självklart bara fiktivt och alltså helt osant, ingen nämnd, ingen glömd, all text är bara till en fiktiv novell)))… 🤫🫢🥰