Citat:
Ursprungligen postat av
Oiamant
Exakt! Det var precis det jag ville lyfta fram med mina inlägg. Det handlar inte om att kasta skit utan mer att få fram att hela han som person är och har alltid varit vulgär och kör gärna sitt egna race på andras bekostnad. Blir han ifrågasatt
Blir han ifrågasatt så går snacket precis i den stilen som han kör i förhör angående exet. Typiskt lite narcissiststuket, lyfter sig själv indirekt genom att prata icke relevant strunt för att kringgå ämnet. "Hon var så besatt av mig, hon ville bli ihop, hon var svartsjuk, hon ville bestämma över gården osv..."
I exets förhör så anser inte jag att hon blir så off track ämnet. Hon förnekar inget heller om relationen osv. hon säger "ja det fanns en Lisa, hon ifrågasatt deras kommunikation m.m
Han däremot står inte för nånting för han är så himla "härlig och öppen med allt".
Precis den attityden han alltid haft. Tror sig vara en aning bättre än andra och det där med att hela tiden gå över gränsen med samtliga interaktioner med tjejer.
Det finns en slags typ som gladeligen skickar dickpics utan att tjejen ens velat och han är den typen!