Citat:
Sammanställning av vad vi vet.
* Han är misstänkt för lite barnporr på datorn sant ett USB med ofantligt mycket barnporr på.
* Misstankarna om att barnen skulle varit utsatt för något är nerlagt.
* Filmen vet vi inte mycket om egentligen.
* Ofredande genom att ha skickat onanifilm. ”Efter att hon själv har skickat till honom”
* Anmälaren ”Joha*na” är radikal feminist, uppenbart svartsjuk, engagerad i tjejjourer, delar utbildningsvideos mot porr, har en darkside sida där hon tillsammans med sin 56åriga danska man söker män som kan knulla henne med grova kukar och förnedra henne genom att kissa på henne etc, samt lägger ut bilder på det ”är nu borttagna” vilket tyder på att hon är här inne och snokar.
* USB minnet var i hans dator första gången 27e Augusti och sedan 5-6 ggr till efter det inom tre veckors tid.
* Hon skriver mest om hur sårad hon är i konversationen med honom efter att hon hittat USBn och knappt något om själva USBn.
* Den misstänkte är bra på datorer, hade tre månader på sig att undanröja bevis om han hade behövt, pratar om någon redkey i något förhör, som med militär dekryption skulle kunna rensa hårdiskarna helt.
* Pratade med polisen första gången utan advokat, ”vilket kan tyda på att han är säker på sin sak” dom ger en alltid möjlighet att låta bli tills någon försvarare är med.
*På hörsägen har vi hört att barnens mamma har försökt jaga ensam vårdnad vid tidigare tillfällen. ”Kan hon vara boven i dramat?” Någon som känner till henne eller hennes flickvän? Vad har dom för resurser och kontakter?
* Polisen gör alltid en orosanmälan i sådana här fall, någon som kan snoka reda på vad som sagts i den utredningen?
Fyll på med mer om jag missat något
* Han är misstänkt för lite barnporr på datorn sant ett USB med ofantligt mycket barnporr på.
* Misstankarna om att barnen skulle varit utsatt för något är nerlagt.
* Filmen vet vi inte mycket om egentligen.
* Ofredande genom att ha skickat onanifilm. ”Efter att hon själv har skickat till honom”
* Anmälaren ”Joha*na” är radikal feminist, uppenbart svartsjuk, engagerad i tjejjourer, delar utbildningsvideos mot porr, har en darkside sida där hon tillsammans med sin 56åriga danska man söker män som kan knulla henne med grova kukar och förnedra henne genom att kissa på henne etc, samt lägger ut bilder på det ”är nu borttagna” vilket tyder på att hon är här inne och snokar.
* USB minnet var i hans dator första gången 27e Augusti och sedan 5-6 ggr till efter det inom tre veckors tid.
* Hon skriver mest om hur sårad hon är i konversationen med honom efter att hon hittat USBn och knappt något om själva USBn.
* Den misstänkte är bra på datorer, hade tre månader på sig att undanröja bevis om han hade behövt, pratar om någon redkey i något förhör, som med militär dekryption skulle kunna rensa hårdiskarna helt.
* Pratade med polisen första gången utan advokat, ”vilket kan tyda på att han är säker på sin sak” dom ger en alltid möjlighet att låta bli tills någon försvarare är med.
*På hörsägen har vi hört att barnens mamma har försökt jaga ensam vårdnad vid tidigare tillfällen. ”Kan hon vara boven i dramat?” Någon som känner till henne eller hennes flickvän? Vad har dom för resurser och kontakter?
* Polisen gör alltid en orosanmälan i sådana här fall, någon som kan snoka reda på vad som sagts i den utredningen?
Fyll på med mer om jag missat något
Ja, du glömde fylla på med den info vi har om hur Jim fungerar, men den kan jag lägga till.
Han har för vana att gå naken i hemmet, även då barnen är där. J*hanna hade reagerat på att han redan från första början gick naken hemma framför henne.
In*z säger att Jim "inte var rädd för att blotta sig själv" och att han sprang omkring på nudiststränder. Han har även frågat henne om hon ville följa med till nudiststränder.
Jim pratar ofta med In*z om sina sexleksaker. Han berättar vad han gjort med andra tjejer.
Han tycker att hon ska prova hans leksaker, men hon har svarat nej. Han har dock inte nöjt sig med det svaret utan försökt övertala henne att göra det ändå, alltid när de två varit ensamma.
Hon beskriver honom som att han är en person när han har barnen och en annan när bara de två är ensamma.
När han hjälper sin svärmor med datorproblem, så passar han på att kopiera hennes privata bilder (nakenbilder) och sparar dessa på sin egen dator eller eget USB-minne.
Jim sätter upp en dold kamera i badrummet och sparar filmmaterialet på en naken In*z då hon duschar. Förmodligen har han även filmat andra. Materialet sparas på datorn.
Jim har frågat In*z om de kan bli ett par, det är inte olagligt när man är kusiner sa han.
Jim säger att det är spännande eftersom det är lite förbjudet.
Jim har skickat en onanifilm till In*z, där han spänner på en fleshlight.
In*z har dock i sin tur skickat en kort filmsnutt till Jim på sitt nakna kön.
Jim säger att han, tillsammans med någon "L*sse" har runkat till äldre bilder av In*z.
När In*z svarar att hon inte tycker att det är okej, så svarar Jim att hon får ändra tänk helt enkelt och tycka om det.
Mitt i chatten med In*z kommer denne "L*sse" på besök hos Jim, vilket Jim bekräftar genom att skicka ett foto taget med sin mobiltelefon. Strax därefter skriver Jim att "nu saknas det bara en bild", vilket jag antar ska syfta till att de behöver en ny bild av In*z att onanera till.
Jag tror dock denna "L*sse" inte har en aning om vad Jim skriver. Jag tror det bara är i Jims fantasi som han och "L*sse" tillsammans runkar till bilder av In*z.
Förmodligen är det en sjuk fantasi som Jim har, då det i filmmaterialet polisen beslagtagit bland annat finns filmer på unga pojkar som tillsammans står och "runkar av varandra".
Jag tror denne "L*sse" är oskyldig, men pågrund av Jims sjuka fantasi nu säkert har fått svara på en del jobbiga frågor från polisen.
Glöm ej att Jim också har försökt att lägga skulden på stickan med barnporren i på sin egen yngre bror.
Senast redigerad av RollonHomie 2023-02-05 kl. 10:52.
Senast redigerad av RollonHomie 2023-02-05 kl. 10:52.