Citat:
Ursprungligen postat av
boldogg
Enligt dig är jorden sfärisk och därmed den enda rättvisande kartan enligt dig själv. Självmål!
Det är du som har anfört ditt yrke som pilot som auktoritetsargument vilket jag har vänt emot dig, då dina kunskaper inom navigation har brister vilka du återigen demonstrerar ovan.
Din s.k. utmaning är snarare uppkommen av att jag sårat din stolthet genom avslöja dina bristande kunskaper. Om du är pilot så bör du känna till att terrängen och kartan inte är identiska utan det är rutmönstret som det viktiga, rutmönstret bildas av exempelvis WGS84. Att du inte fattar det är häpnadsväckande!
Att du inte vågar följa med är skrattretande 😂
Bevisar att du faktiskt är den tönt du visat dig vara sen långt tidigare.
Fast ni blir ju så när ni blir tagna med byxorna nere, du är inte den förste och definitivt inte den siste.
Vad har du för referenssystem? Mina kartor gör att jag och mina passagerare kommer till samtliga punkter, gör din karta det som inte bygger på sfärisk modell?
Det är det vi ska undersöka du och jag men där blir du feg och vågar inte.
Så länge du inte vågar ta in fysiska bevis får du krypa tillbaka till den sten du kravla dig fram ifrån...
När du har bevis för tramset du komner med eller vågar anta min utmaning kan vi prata igen 😀