2023-02-04, 15:42
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nawww nu ska du inte vara dålig förlorare, kommer fler matcher

Förstår inte varför han är så sur, han har ju själv sagt att han vet att Arsenal tar hem ligan. Vad spelar då detta poängtappet för roll?
Citera
2023-02-04, 15:43
Medlem
Hade faktiskt en känsla av att det skulle bli 1-0 idag efter Arsenals bleka andra halvlek mot City. Det Arsenal vi såg mot City de sista 45 minuterna har vi inte sett på hela säsongen och det var likadant idag.

Om Arsenal ska vinna ligan så måste man snabbt som satan hitta tillbaka till det spel man hade tidigare. Jag tror inte det sker tillräckligt snabbt.
Citera
2023-02-04, 15:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Förstår inte varför han är så sur, han har ju själv sagt att han vet att Arsenal tar hem ligan. Vad spelar då detta poängtappet för roll?
Precis.. bara hämta ut guldet i maj
Hade mage att kalla mig troll också
Citera
2023-02-04, 16:37
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Lite oflyt är det allt för Arsenal att Everton sparkade Lampard innan den här matchen och tog in Dyche som vet exakt vad han sysslar med och brukar vara skicklig på att få resultat. Och dessutom blev förra matchen mot Everton inställd på grund av drottningens död. Så 6 poäng som jag tror att det hade blivit mot ett Lampard styrt Everton så blir det två betydligt tuffare matcher.

Inget ont om Lampard som verkar vara en hyvens person men som fotbollstränare så har han en lång väg kvar att vandra innan han ska träna en PL-klubb.
Citera
2023-02-04, 17:10
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Smakstart för Ekdahl i Burnley, mål i debuten i 3-0 segern mot Norwich.
Citera
2023-02-04, 17:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nawww nu ska du inte vara dålig förlorare, kommer fler matcher
Handlar inte om att vara dålig förlorare eller ngt, men fakta är att Everton är det tråkigaste laget i hela EPL.
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
När det går bra för oss, så skriver du absolut 0 inlägg.. fast när det väl går dåligt för oss så slänger du alltid ut en hög med massa irrelevanta inlägg.

Men ja, jag menar fortfarande att AFC är favoriter till att vinna titeln.
Citera
2023-02-04, 17:37
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
men fakta är att Everton är det tråkigaste laget i hela EPL.

Håll käften nu i stället din dåliga förlorare. Det är bara din egna åsikt och inte fakta.
Citera
2023-02-04, 17:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Håll käften nu i stället din dåliga förlorare. Det är bara din egna åsikt och inte fakta.
Bara min åsikt, såg du ens matchen? Everton är de facto det tristaste laget i PL, och det har de varit över flera år nu. Tror inte att en enda jäkel hade saknat Eerton i Premiership ifall de ramlade ner.

Käften på dig själv, din lilla skitunge.
Citera
2023-02-04, 17:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Bara min åsikt, såg du ens matchen? Everton är de facto det tristaste laget i PL, och det har de varit över flera år nu. Tror inte att en enda jäkel hade saknat Eerton i Premiership ifall de ramlade ner.

''käften på dig själv''. Var det allt du hade och komma med din loser?

Och igen blir du ägd...

Citat:
1) Wolverhampton Wanderers · 2) Aston Villa · 3) Everton · 4) AFC Bournemouth · 5) Chelsea.

Googla (om du vet hur man gör?) ''most boring team in pl'', och denna artikel är endast fem dagar gammal.

Lär dig veta skillnad på åsikt och fakta. Troll helvete.
Citera
2023-02-04, 17:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Fast det där är ju bara rent nonsens.

Everton är en klassisk Premier League klubb som spelat i högsta divisionen i princip hela tiden. Hur var det med historian?
Citera
2023-02-04, 18:10
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Vad skulle liverpool fansen här säga om Simone om klopp drar?
Citera
2023-02-04, 18:11
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fast det där är ju bara rent nonsens.

Everton är en klassisk Premier League klubb som spelat i högsta divisionen i princip hela tiden. Hur var det med historian?

Ja, efter Arsenal är faktiskt Everton klubben med längst pågående streak i högstaligan utan att åka ur. Spelat i högstaligan oavbrutet sen 1954.

Så minst sagt en klassisk klubb som definitivt hör hemma i PL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in