Citat:
1. Barnen är 9 och 12? Vilken 12 åring vill att dennes mamma ska tvätta kuken på en och stå och duscha en? Hur mår du?
2. Det finns ingenstans reglerat i skollagen att läxor ska skickas hem. Eller måste göras. Anledningen att läxor skickas hem är för att lärarna är för dåliga för att lära ut barnen så dom måste belasta föräldrarna och barnen hemma med läxor för att hinna med sin utbildning på den korta och stressade tiden som sats ut. Läxor är inget måste. Utan ett påhitt av lärare som inte orkar med / vinner med sitt jobb. Varsågod för kunskap.
3. Vad hon tycker om homosexuella är hennes ensak. Hon har rätt till yttrandefrihet och en egen åsikt.
4. Vad hon gör med sitt sexliv
Är henne ensak. Men ja, illa att dela me dig av det till småungarna
5. Resten av dina punkter är något du dragit slutsatsen genom att lyssna på andra, läsa kommentarer och bilda dig en egen uppfattning genom att se på klipp på TikTok. Har du sett henne duscha? Raka sig? Har du varit hemma hos henne? Sett varje rum? Alla möbler? Så vitt jag vet finns säng tex.. så där ljuger du.
Sluta hata för att alla inte är som du. Som är en död fisk och följer samhället som döda fiskar följer strömmen.
1. Barnen är 9 och 12? Vilken 12 åring vill att dennes mamma ska tvätta kuken på en och stå och duscha en? Hur mår du?
2. Det finns ingenstans reglerat i skollagen att läxor ska skickas hem. Eller måste göras. Anledningen att läxor skickas hem är för att lärarna är för dåliga för att lära ut barnen så dom måste belasta föräldrarna och barnen hemma med läxor för att hinna med sin utbildning på den korta och stressade tiden som sats ut. Läxor är inget måste. Utan ett påhitt av lärare som inte orkar med / vinner med sitt jobb. Varsågod för kunskap.
3. Vad hon tycker om homosexuella är hennes ensak. Hon har rätt till yttrandefrihet och en egen åsikt.
4. Vad hon gör med sitt sexliv
Är henne ensak. Men ja, illa att dela me dig av det till småungarna
5. Resten av dina punkter är något du dragit slutsatsen genom att lyssna på andra, läsa kommentarer och bilda dig en egen uppfattning genom att se på klipp på TikTok. Har du sett henne duscha? Raka sig? Har du varit hemma hos henne? Sett varje rum? Alla möbler? Så vitt jag vet finns säng tex.. så där ljuger du.
Sluta hata för att alla inte är som du. Som är en död fisk och följer samhället som döda fiskar följer strömmen.
Lär dig citera korrekt.
Spelar du dum eller förstår du inte att det finns något mitt emellan att låta sin tolvåring gå otvättad eller att stå och själv tvätta kuken på dem? Jag hoppas att du inte har egna barn i så fall, och aldrig får.
Är man engagerad i sina barns skolgång så hjälper man till med läxorna. Pias anledning är ju inte att ”det inte står reglerat i skollagen”, utan att hon inte får betalt för det för hon jobbar inte för skolan
Ja, hon får tycka vad hon vill om homosexuella men återigen så går det djupare än att hon ”bara” har en välgrundad åsikt som baserar sig på kunskap om biologi eller liknande. Istället så tror hon att alla män som ratar henne är homosexuella och hennes besatthet av dem började efter att hon haft en TT tillsammans med en känd tiktokare som är gay och som ifrågasatte henne. Efter det så sa hon i en video att gay män vill stoppa kuken mot varandra med ett spädbarn emellan. Att du, igen, inte kan skilja på det eller någon som ifrågasätter sexuell frispråkighet är ju skrämmande.
ALLT jag listat i punkterna är sådant som kommer från henne själv i olika videor och som fortfarande finns kvar på nätet. Vissa på hennes egna kanal, andra som folk spelat in från hennes lives och lagt upp. Hon har i en live haft en ”housetour” och visat upp hela lägenheten. Hon har enbart sängar. Barnen sov direkt på madrasser.
Så lägg ner. Jag har belägg för allt jag skrivit.
Men Pia söker ju en inneboende, du kanske är en kandidat.