2023-01-26, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Färdigstekta, frysta Irländska burgare grillade igen med färdigstekt bacon mums!

Vad gör Jeppe idag? Förolämpar han fortfarande människor på löpande band?

En sak jag tänkte på när jag såg hans live hemifrån. Var Jeppe inneboende?

Youtuba Jesper Levin, han kör på i det tysta! Trist hade hellre velat se honom live på helgerna, som förr! Underhållning på hög nivå!
Citera
2023-01-27, 12:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamLivari
Youtuba Jesper Levin, han kör på i det tysta! Trist hade hellre velat se honom live på helgerna, som förr! Underhållning på hög nivå!
Så han har en kanal? Kan du länka?
Citera
2023-01-27, 15:17
Bannlyst
Citat:
Så han har en kanal? Kan du länka?

https://www.youtube.com/@smashfoodtruck/streams

Ta för dig! Helvete vad jag saknar alla dessa livevideos! Jesper Levin om du ser det här, snälla börja livea nu i helgen! Saknar all sjuk underhållning som faaaan!!
Citera
2023-01-27, 16:13
Medlem
jesper har själv sagt att han är jude.

jag sitter och undrar varför han säljer griskött. korv innehåller ju griskött och griskött är ju förbjudet hos judar.
Citera
2023-02-03, 16:14
Medlem
välkommenti bups avatar
Fy fan vad jag saknar harakiri.

Jag såg nog aldrig live, men jag slog alltid på äldre avsnitt och hade i bakgrunden.

Mina favoriter var aldrig alla störiga nattvideos, mina favoriter var alla inspelningar under dagarna när vanligt folk handlar och det bara är en klassisk "korvmoj in action".

Synd att det försvann.
Citera
2023-02-03, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jesper har själv sagt att han är jude.

jag sitter och undrar varför han säljer griskött. korv innehåller ju griskött och griskött är ju förbjudet hos judar.
Han kanske är en sekulär jude?
Citera
2023-02-04, 17:26
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=MvQB0njnRlY&ab_channel=BillyBacon

Vet någon om den här killen som spräckte J-s ögonbryn fick ett straff efter detta? Fick J vittna eller blev det ingen rättegång av det hela? Slagsmålet fångas inte upp av någon kamera, men man ser ju tydligt att ögonbrynet spräcktes. Någon som vet hur det gick?
Citera
2023-02-04, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
Han kanske är en sekulär jude?

Vet du hur det gick (ovanstående händelse) ?
Citera
2023-02-04, 17:27
Bannlyst
Citat:
Färdigstekta, frysta Irländska burgare grillade igen med färdigstekt bacon mums!

Vad gör Jeppe idag? Förolämpar han fortfarande människor på löpande band?

En sak jag tänkte på när jag såg hans live hemifrån. Var Jeppe inneboende?

Åt du de någonsin? De verkade ju sjukt goda med tanke på långa köer utanför vagnen många gånger, fick tyvärr ej uppleva de själv.
Citera
2023-02-04, 17:33
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimFleury
https://www.youtube.com/watch?v=MvQB0njnRlY&ab_channel=BillyBacon

Vet någon om den här killen som spräckte J-s ögonbryn fick ett straff efter detta? Fick J vittna eller blev det ingen rättegång av det hela? Slagsmålet fångas inte upp av någon kamera, men man ser ju tydligt att ögonbrynet spräcktes. Någon som vet hur det gick?

Varför skulle han straffas? Det är ju den retarderade korvgubben som eskalerar det hela och är den aggressive. Den lille tjockisen försöker också skalla den andre killen omkring en minut in i klippet. Han kunde gott förtjänat mer stryk.
Citera
2023-02-04, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Varför skulle han straffas? Det är ju den retarderade korvgubben som eskalerar det hela och är den aggressive. Den lille tjockisen försöker också skalla den andre killen omkring en minut in i klippet. Han kunde gott förtjänat mer stryk.

Reagerar mest på att inget syns, är det killen som drar igång jabbandet eller Jesper? Skallningen ser jag inte av iallafall. Typiskt att allt gick utanför bild.

Idag hade det lätt skett ett åtal på det där, någon tittare hade med största sannolikhet gjort en anmälan på det där men verkligheten var väl förändrad för bara 5-6 år sedan.

Man kan dra slutsatsen att Jesper är jävligt modig iallafall som inte backar, hur många korvgubbar hade gått ut vagnen bara sådär?!
Citera
2023-02-04, 18:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimFleury
Åt du de någonsin? De verkade ju sjukt goda med tanke på långa köer utanför vagnen många gånger, fick tyvärr ej uppleva de själv.
Jag behöver inte smaka för att avgöra kvalitén på en korvmojsburgare.

Jag tror att folk kom dit för att käfta med Jeppe och framförallt pga lägets skull.
Senast redigerad av knark-kungen 2023-02-04 kl. 18:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in