Citat:
Ursprungligen postat av
senhackaren
Fy fan vilka as till missfosterföräldrar. Dom har säkert dessa fosterhemsplaserade för att dom får pengar för varje stackare. Det gör ont inom mig att läsa dom. Jag själv har varit fosterhemsplaserad under större delen av min uppväxt. Vissa var skit. Men den sista familjen var bra. Vi hade våra konflikter i mellan åt. Men det tillhör väll en del av ens uppväxt. Nu är jag i mitten av 40 årsåldern. Jag har kontakt med den senaste familjen. Dom andra kan dra åt helvete.. Hoppas ändå att dessa underdjur blir av med vårdnaden av sina fosterhemsplaserade.
I de inledande dokumenten vi har står det att Donia fick arbeta, dagligen, med hästarna ute på gården när hennes EBV var i full infektionstopp. Hon arbetade febrig och orklös för att hon måste. Hon arbetade också när hon hade svår lunginflammation i en miljö som definitivt kan ha bidragit till att förvärra hennes lunginflammation (damm från hö, spån samt smittorisker från avföring som man andas in). Alla barn arbetade på gården och det var så som fosterhemsföräldrarna kunde driva gården.
Kan du inte kort förklara för Adina här hur din flytt mellan fosterhemmen var? Hon tror att barn enbart flyttar fosterhem för att bioföräldrarna hotar och bråkar med fosterhemmen.
Som sagt, regeringen har våldtagit förhandlingen så det går inte att döma i fallet. All kritik mot socialtjänsten är numer terrorbrott och olagligt. Det betyder att politikerna i domstolen inte kan döma till fördel för bioföräldrarna då domstolen indirekt kritiserar socialtjänsten, vilket som sagt anses som desinformation.