2023-02-03, 23:18
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Okej, hur vet du att det var falskt? Lägg hemskt gärna upp bevis för detta då i form av obduktionsrapport eller liknande.
Det får du själv begära ut från tingsrätten..
Jag hörde det från åhörare som satt med under rättegången.
Citera
2023-02-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det får du själv begära ut från tingsrätten..
Jag hörde det från åhörare som satt med under rättegången.
Okej men då kommer jag utgå från att du inte vet vad du talar om.
Citera
2023-02-03, 23:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Okej men då kommer jag utgå från att du inte vet vad du talar om.
Jag vet att mamman ljuger i det brev som cirkulerar runt på nätet..
Det var den andra dottern som var gravid. Mamman flydde till Thailand med den gravida dottern. Och lämnade Donia ensam kvar hemma.
Det här är ingen Donia tråd. Bara att dumpen själva blandar sig in i Doniarättegången och gör bort sig.
Det finns redan en tråd om Donia.
Senast redigerad av Lillamig72 2023-02-03 kl. 23:26.
Citera
2023-02-03, 23:25
Avslutad
Citat:
De påstår att Donia var gravid. Och att hon var utsatt för sexbrott. Det är falskt.
Tidigare under rättegången kom det fram bevis från läkare på att Donia aldrig var eller har varit gravid. Alltså vid ett annat tillfälle. Det har varit många rättegångsdagar.
Nej, dom påstår INTE att Donia var gravid.

Citat:
"En liten flicka.
Precis nyss fyllda 15.
Flickan misstänkte att hon var gravid.
Hon ville göra ett graviditetstest.
Föräldrarna i familjehemmet där hon var placerad visste att den person som varit i sexuell kontakt med flickan var parets biologiske son.
Han var 17.5 år gammal."

Klipp från:
https://dumpen.se/2023/02/02/vila-i-frid-donia/
Citera
2023-02-03, 23:30
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet

Klipp från:
Dumpen vittnar för mamman. Mamman påstår att Donia var gravid.
Citera
2023-02-03, 23:37
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet

Klipp från:
Jag vet vad det står där. Och jag tycker det är fruktansvärt att ännu ett övergrepp nu sker på Donia. Nu av Dumpen.
Donia ska inte vara med på en pedofiljagarsajt. Bara för att Sara vill skriva att hon har kontakt med truckföraren och mamman.
Donia har inte blivit utsatt för någon pedofil.
Citera
2023-02-03, 23:51
Avslutad
Citat:
Jag vet vad det står där. Och jag tycker det är fruktansvärt att ännu ett övergrepp nu sker på Donia. Nu av Dumpen.
Donia ska inte vara med på en pedofiljagarsajt. Bara för att Sara vill skriva att hon har kontakt med truckföraren och mamman.
Donia har inte blivit utsatt för någon pedofil.
Det kan jag hålla med dig om. Jag förstår inte heller riktigt vad det tragiska livsödet har med Dumpen att göra.
Citera
2023-02-04, 00:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Runt 20.
Men då har ju Dumpen hängt ut en 19-åring.. 20 jo, men skitsamma.
Citera
2023-02-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Någon som vet vilken gädda detta är?

Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kommer ej ihåg nr på gäddan men en gubbe som på bild sitter näck i en stol utomhus. När Snygg-Sara konfronterar honom så myntar han uttrycket "lilla gumman". Han skulle bara käka hamburgare och inget annat. Gubben blev tydligen misstagen för att vara Allan Edwall tidigare i livet. En av få som visade lite aggressioner och det är vad folk vill se.

Snömorfar. Kallade sig själv James Bond på Kik också
Citera
2023-02-04, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Svarar detta, det är så att Dumpen fångar sådana som har sex med underåriga, det är många gånger lätt att se utifrån deras beteende och skärmdumpar. Men jag ser ett betydande antal som är tveksamma så tillvida att de inte fullständigt absolut skulle ragga barn vare sig innan eller efter Dumpen. Just denna osäkerhet gör mig mycket obekväm, ingen ska lockas eller frestas begå brott, vilket brott det nu är. Men dumpen har sig själva at skylla i detta fall, då de inte väljer att gallra bort dem. Det är Dumpens fulla ansvar att vara rättrådig, då de går ut så offentligt.

Dumpen gör ett jävligt bra jobb! Dom har räddat ofantligt många barn. Att du ens kan ta dessa pedofiler i försvar gör att man kräks i munnen. Sedan att vissa pedofiler väljer att ta livet av sig är bara ett jävligt stort plus i kanten! Det uppmuntras!
Citera
2023-02-04, 09:54
Bannlyst
Citat:
Med tanke på att du kommer in regelbundet och rapar upp samma smörja om Dumpen och 19-åringar samt totalt tycks ignorera de tydliga och väl underbyggda förklaringar du får varje gång så kvarstår stroke-teorin helt klart.

Ber om ursäkt om det uppfattas som att jag ignorerar det tydliga och väl underbyggda förklaringar jag får. Det handlar mer om att jag tycker det är ett problem att bara tjocka medelålders man hängs ut, och det är väldigt få unga personer och inte en enda 18 åring eller 19 åring.
Citera
2023-02-04, 09:59
Bannlyst
Citat:
Var hörde du det "ryktet" då? var går "ryktena" om detta om man får fråga?

Jag hörde det ryktet i från en god vän till mig som numera är för detta rektor,han känner sig orättvist behandlad att han inte fick ett ”pass” ifrån Sara och Patrik som 19 åriga killar får.

Ärligt talat så hörde jag ryktet någonstans på nätet där de skrev om dumpen. Utöver det så är det väl ganska uppenbart? Svårare än så är det faktiskt inte då de inte hänger ut killar i den åldern uppenbarligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in