2022-08-04, 14:15
Medlem
Kongruensbojds avatar
Man kan inte nå Dumpen från utlandet längre. Har det varit någon spektakulär uthängning senaste två månaderna?
Citera
2022-08-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Lite info från filmen.

Dialekt: Värmlänning
Område i Gbg: Bor i Bellevue
Gatunummer: 4A
Kynne: Extrovert

68 år av om han nu bor där han gick in. Verkar vara singel tack och lov så ingen fru som drabbas i alla fall.
Citera
2022-08-04, 14:40
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Sjöberg blir rädd när den gamla gubben går till attack. Det hörs på tonläget.

Jo, därför att du är så jävla dum i skallen så det finns inte va!

Och du då, som, som sexhattar med 13 åringar. Vilken, var hamnar du på skalan.

Lika kul varenda gång jag ser det.

Tror knappast Patrik blir rädd. Han är 2 huvuden längre än gubben och kan nog lappa till honom så han snurrar Göteborg runt. Starkt av Patrik att hålla tillbaka ändå. Kunde lätt blivit misshandel och ett äkta polisärende av det hela annars.
Citera
2022-08-04, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tror knappast Patrik blir rädd. Han är 2 huvuden längre än gubben och kan nog lappa till honom så han snurrar Göteborg runt. Starkt av Patrik att hålla tillbaka ändå. Kunde lätt blivit misshandel och ett äkta polisärende av det hela annars.

Klart inte Sjöberg blir rädd för en gammal gubbe som knappt kan gå. Båda han och Sara fann av allt att döma situationen underhållande.
Citera
2022-08-04, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Man kan inte nå Dumpen från utlandet längre. Har det varit någon spektakulär uthängning senaste två månaderna?

Nej det har det absolut inte varit utan folk väntar fortfarande på Vulkanen som hajpades som in i helvete. Dumpen låtsas som att det regnar och vill inte prata om Vulkanen.
Citera
2022-08-04, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kommer ej ihåg nr på gäddan men en gubbe som på bild sitter näck i en stol utomhus. När Snygg-Sara konfronterar honom så myntar han uttrycket "lilla gumman". Han skulle bara käka hamburgare och inget annat. Gubben blev tydligen misstagen för att vara Allan Edwall tidigare i livet. En av få som visade lite aggressioner och det är vad folk vill se.

Någon som vet vilken gädda detta är?
Citera
2022-08-04, 14:59
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Någon som vet vilken gädda detta är?

https://dumpen.se/2021/12/14/snomorfar-pa-besok-i-angelholm/
Citera
2022-08-04, 15:01
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsociety
var peddot brandman på riktigt eller är det bara något som Patrik betecknar det som? typ nu ska brandmannen bosse ta fram sin slang och spruta lite vitt skum i munnen på Sjöberg
Jodå han var brandman, lärare och dessutom aktiv i lokal lagidrott. En förebild och känd profil. Dumpen är duktiga på att locka fram djävulen ur män, det är bara så.
Citera
2022-08-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
https://dumpen.se/2021/12/14/snomorfar-pa-besok-i-angelholm/

Borta i huvet men han var imponerande tränad för sin ålder.
Citera
2022-08-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej det har det absolut inte varit utan folk väntar fortfarande på Vulkanen som hajpades som in i helvete. Dumpen låtsas som att det regnar och vill inte prata om Vulkanen.
Nu hänger jag inte med. Vulkanen? Är det något som Dumpen har igång?
Citera
2022-08-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag håller verkligen med.
Såg nyligen på dokumentärserien Fallet Carlos och tänkte direkt på Dumpens metoder. Carlos var förståndshandikappad och anklagades för att glo på yngre tjejer. Någon/några tog honom förmodligen av daga. Något Dumpens klientel förmodligen skulle applodera.
Menar du att det finns klart förståndshandikappade som hängts ut på Dumpen? Ge några exempel i så fall.
Citera
2022-08-04, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Menar du att det finns klart förståndshandikappade som hängts ut på Dumpen? Ge några exempel i så fall.

Det har funnits exempel. Sedan har många av dem tydligt problem. Men jag tittar inte på dumpen med sådant intresse att jag kan hänvisa till någon speciell, även om jag sett det. Och i vissa fall verkar det som till och med Sara inser detta och tonar ner sitt skällande något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in