2023-02-03, 19:51
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Hon är nog kvar på psyket..
Läs tråd innan du svarar.
Citera
2023-02-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nle201
Tycker lite synd om henne, finns det något sätt att förse henne med någon ekonomisk hjälp?
På vilket sätt skulle det hjälpa henne? Dina pengar skulle ändå gå till billigt vin och köttfärs. Med andra ord; mer fylla och tragik.
Citera
2023-02-03, 20:08
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Läs tråd innan du svarar.
Lägg ut filmen när hon har kommit hem då.
edit: nu såg jag filmen. Vad ska hon göra nu när hon inte kommer in i sitt eget hem?
Usch,vilket jobbigt läge.
Senast redigerad av UncleBenssnopp 2023-02-03 kl. 20:18.
Citera
2023-02-03, 21:28
Medlem
Tomatsteks avatar
Synd att Pias lilla tiktok-fanclub hittat hit också för att fortfarande elda på Pias vanföreställningar istället för att önska att hon får hjälp, kan bli frisk och få sina pojkar tillbaka som, faktiskt en gång haft en helt fungerande mamma.
Citera
2023-02-03, 21:48
Medlem
Telepatisks avatar
Varför är det så många här som försvarar henne?

Ja det hade varit bättre om hon mått bra. Ja det hade varit bättre om hon jobbade. Ja det hade varit bättre om hon haft kontakt med barnen under förutsättningen att hon är frisk.

Kommer detta att hända? Knappast. Tyvärr så tror jag att hon är bortom all räddning.
Citera
2023-02-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstek
Synd att Pias lilla tiktok-fanclub hittat hit också för att fortfarande elda på Pias vanföreställningar istället för att önska att hon får hjälp, kan bli frisk och få sina pojkar tillbaka som, faktiskt en gång haft en helt fungerande mamma.

Menar du att psyk också heja på och eldar på hennes vaneföreställningar. Menar du på att du en främling på nätet vet mer och är bättre på att sätta diagnoser än psyk? Wow grattis.
Citera
2023-02-03, 22:25
Medlem
Citat:
edit: nu såg jag filmen. Vad ska hon göra nu när hon inte kommer in i sitt eget hem?
Kolla ordentligt och läs, hon kom in men kan ej låsa dörren.
Citera
2023-02-04, 00:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nej det ser inte mörkt ut för henne för att hon skrevs ut! Hon är bedöms vara stabil och frisk! Det som gör det mörkt för henne är människor som du. Som hjälpt till att ta hennes barn ifrån henne. Som gett det grisiga exet ammunition som han länge längtar efter att få för att kunna flytta iväg med barnen. Bra jobbat svin. Barnen behövde sin mamma! Hoppas rätten tar rätt beslut i sommar.
Bara för att man inte är sjuk nog för tvångsvård så betyder det inte att man är stabil och frisk...
Citera
2023-02-04, 00:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Kolla ordentligt och läs, hon kom in men kan ej låsa dörren.
Vart har du sett/läst att hon kom in i lägenheten?
Den enda videon på hennes tiktok, 00,40 in i videon säger hon ju själv
"jag kommer inte in i min lägenhet"
https://www.tiktok.com/@pia_nyberg_international/video/7195868934745181445
Citera
2023-02-04, 00:15
Medlem
Daria.Ms avatar
Såg dörren. Är som att det är allt eller inget när det gäller om nån ska hämtas till psyket, antingen händer absolut ingenting eller så bryter polisen upp ytterdörren? Enda gången jag varit med om att polisen gjort så är när det gällt akut sucidrisk och stor risk att personen var på väg att dö, då slog de sönder ett fönster och tog sig in (personen räddades). Man undrar ju vad systern och exet sagt till vården/polisen.
Citera
2023-02-04, 00:25
Medlem
Citat:

Då läste du ej kommentarerna hon kom in men kunde ej låsa dörren innefrån..
Citera
2023-02-04, 00:47
Avslutad
Citat:
De behöver sin glada, goa, "artsy fartsy" mamma som klär sig exakt som hon vill! Hon må göra saker på annat vis än du och jag, och det är mer uppfriskande än farligt tamejfan!

Haha men nej.

Citat:
Barnen behövde sin mamma! Hoppas rätten tar rätt beslut i sommar.

Barn behöver en mamma som Pia ungefär lika mkt som de behöver sätta en gaffel i vägguttaget.

Hennes man är bevisligen både stabil och seriös som person och förälder. När han tog sin hand från Pia så spårade hon ur totalt på nolltid och har raserat sin tillvaro fullständigt, helt på egen hand.

Att hon inte hann skada barnen mer är helt exets förtjänst. Kudos till honom!

Det är möjligt att Pia inte är sjuk enligt psykvårdens bedömning men hon är tveklöst en tågkrasch, helt borta i tokmoset och fullständigt toxic för både barn och vuxna.

Hennes hygien är under all kritik, hon är totalt gränslös med sin sexualitet, aggressiv och alkoholiserad. Hon har inte ens basala kunskaper i hur samhället fungerar och hur man sköter sin ekonomi, eller skiter hon i det, båda är lika illa.

Dina uttalanden idiotförklarar dig på alla nivåer, men kör på för all del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in