2023-02-03, 20:57
Medlem
Charlatan är ordet som dyker upp i skallen efter att ha följt SW på twitter (det blev en rask avföljning). Alla löjliga citat och visdomsord vill man bara kräkas på. Men egentligen vet man inte så klart. Bäst att gardera sig.
Citera
2023-02-03, 21:15
Medlem
Moonpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Charlatan är ordet som dyker upp i skallen efter att ha följt SW på twitter (det blev en rask avföljning). Alla löjliga citat och visdomsord vill man bara kräkas på. Men egentligen vet man inte så klart. Bäst att gardera sig.

Tycker tråden kanske spårat ut lite🤔😏 men jag håller helt med dig MacReady. Träffade Stig redan på 80-talet och har ju min åsikt om honom. Dock kan man man tydligen lyckas att få många att känna trygghet och motivation med floskler och självklarheter.
Tycker det är lite som placebo, tror du på det så fungerar det.
Nu släpper vi Stig och koncentrerar oss på Frida
Citera
2023-02-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonpool
Tycker tråden kanske spårat ut lite🤔😏 men jag håller helt med dig MacReady. Träffade Stig redan på 80-talet och har ju min åsikt om honom. Dock kan man man tydligen lyckas att få många att känna trygghet och motivation med floskler och självklarheter.
Tycker det är lite som placebo, tror du på det så fungerar det.
Nu släpper vi Stig och koncentrerar oss på Frida

Jo, visst kan det vara så för vissa.

Okej, angående Frida så har hon ju faktiskt anammat en del av hans floskler. Som den där med att inte torska, bara en lärdom rikare.
Citera
2023-02-03, 21:27
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Jo, visst kan det vara så för vissa.

Okej, angående Frida så har hon ju faktiskt anammat en del av hans floskler. Som den där med att inte torska, bara en lärdom rikare.

Den kommer ju dock ursprungligen från Nelson Mandela.
Citera
2023-02-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Den kommer ju dock ursprungligen från Nelson Mandela.

Givetvis. Är ju sånt han bara matar ut.
Citera
2023-02-03, 22:17
Medlem
Moonpools avatar
Japp nu ser vi framåt och om Frida kan matcha Ebba och Jessica i morgon 😉
Citera
2023-02-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonpool
Japp nu ser vi framåt och om Frida kan matcha Ebba och Jessica i morgon 😉
Det vore en stor överraskning. Glad om hon blir topp 5, men gissar att det blir en 10:e plats med krisrubriker i tidningen där man kopplar det till kollapsen på Alpe Cermis. Däremot tror jag hon är i form till VM sen.
Citera
2023-02-03, 23:51
Medlem
Moonpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Det vore en stor överraskning. Glad om hon blir topp 5, men gissar att det blir en 10:e plats med krisrubriker i tidningen där man kopplar det till kollapsen på Alpe Cermis. Däremot tror jag hon är i form till VM sen.

Jo men tror du missade min poäng….. ville bara lyfta fokus från Stig 😘
Citera
2023-02-04, 00:11
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945

Nu är du nog negativ i överkant. Förvisso råkar de ha exakt samma hotellrum som under dörrkarmsincidenten i Touren 2021.
Citera
2023-02-04, 08:23
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Frida säger i Expressen idag att när hon blev sjuk efter Tour de ski blev det än värre pga att hon tog ut sej, vilket är en sanning med modifikation, orsaken är att hon är undernärd.
Lite mat (Anorexi) i kombination men en liten hjärna verkar vara en ytterst dålig kombination för en elitskidåkare.
Citera
2023-02-04, 09:23
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Frida säger i Expressen idag att när hon blev sjuk efter Tour de ski blev det än värre pga att hon tog ut sej, vilket är en sanning med modifikation, orsaken är att hon är undernärd.
Lite mat (Anorexi) i kombination men en liten hjärna verkar vara en ytterst dålig kombination för en elitskidåkare.

Ja knappast någon Kalla eller Gunde. Värre än vad som kommuniceras till media
Citera
2023-02-04, 10:55
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Nu är du nog negativ i överkant. Förvisso råkar de ha exakt samma hotellrum som under dörrkarmsincidenten i Touren 2021.

Har de vallat karmarna med Karlssons klister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in