2023-02-03, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Men alla gör inte "falsk" delen lika snyggt va?
Det är liksom det som är hela grejen.
Du menar som Viktor, Tova, Eddie och JC? Som alla visste att Viktor grundlurade Julia. De var rätt falska och alla vet om det.
2023-02-03, 01:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Visar knappen även 3,2 veckors perioder?
Det är inte så svårt som du tror att det är, 1 klick så ser man hur många inlägg du skrivit i denna tråd, 1 klick till så ser man när du skrev ditt första inlägg i denna tråd (3 veckor och 2 dagar sedan, inte 3,2 veckors period)
Så denna information får man fram på typ 15 sekunder.

Så logiskt tänkande att Andras och Karin legat inne på farmen och efter farmen:
"Vad är logiskt tänkande?
Att resonera logiskt innebär inte bara att påstå något, utan att ge skäl, stöd eller grunder för att vi bör betrakta påståendet som sant eller åtminstone troligt (sannolikt). Varje resonemang där vi ger något slag av skäl för att tro på ett påstående är i denna mening ett logiskt resonemang."

Vill du ge mig källan nu på ditt påstående att dem legat inne på farmen och efter farmen?
2023-02-03, 01:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Och du har fortfarande hakat upp dig på en paj skämt ditt mongo.. herregud
Nej jag har släppt det, men du verkar ha glömt vem av oss som påstod att pajdeg smakade olika ifall den var rak eller flätad.
Jag tänker ju inte hålla käften när du lägger dina knäppa påståenden på mig och påstår att det är jag som sagt något så idiotiskt.
2023-02-03, 01:57
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du menar som Viktor, Tova, Eddie och JC? Som alla visste att Viktor grundlurade Julia. De var rätt falska och alla vet om det.
Ja... Exakt!! Nu böjar du fatta! På samma sätt Viktor var "ful" mot Julia, är Sebbe "ful" mot alla.
2023-02-03, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Hur fan kan man som kille tycka tove kan ingeting är vacker? En chimpans är söt. Men hon eller djuret och som ja kallar henne ser ju fan inte vacker ut.

Jävligt sexig iallafall.
2023-02-03, 03:09
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Victor är ju faktiskt skitrolig.
Fantastiska kommentarer!
Först störde jag mig på honom men nu börjar jag garva nästan varje gång han säger något
Tittar mest med halvt öra och har verkligen inte fått intrycket av honom som rolig. Självgod, på ett vis man mest ser hos narkomaner. Han har en typisk pundarpersonlighet. Kroppsbyggnaden ser rätt ok ut på honom sedan gillar jag ingenting med honom. Det är dock tydligt att han uppfattar sig själv som en 10:a men det kan han fetglömma att han är även om han kanske är en 8:a om man har smak för hans yttre. Han ser dock märkligt mainstreambekant ut och det är skumt då jag aldrig träffat någon som ser ut som karln. Antagligen att många av hans drag ändå är rätt vanliga.

Nä, det där är bara någon som är van vid att prata dynga på ett "schysst kompis" vis, bakom ryggen på folk, att kvinnor stöter på honom och antagligen jagar lite liksom att låta viktig för att få med sig folk. Rolig och rolig, vem vet när han partar möjligen men det är läge för allvarprat vid sådana tillfällen också.
2023-02-03, 03:21
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ryktet om att det var Karin han hade haft sex med beror på att båda dem 2 lämnade samtidigt.
Men ryktet var att Andras och Cia påstås ha haft sex, och någon av deltagarna ska ha bekräftat ryktet att Andras och Cia hade sex på farmen (Andreas och Cia har inte bekräftat detta rykte)

Även Andreas sambo säger ju att Karin haft sex med hennes man, och Andreas förneka det inte? Vet inte om det är något rykte fortfarande när det gått så långt.
2023-02-03, 04:14
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så du har ingen källa för ditt påstående att Karin och Andreas haft sex inne på farmen och efter farmen? det hände bara i dina fantasier?
då har vi fått det bekräftat i alla fall

Både Andreas sambo samt Andreas har påstått att Karin legat med honom, Karin förnekar att hon legat med Andreas. Det är alltså ord mot ord det handlar om här. Så du kan inte heller säga att "Karin inte har legat med Andreas" då det är just ord mot ord det handlar om.

Ingen vet exakt vad som hänt här.

Det är lite 50/50 om vad som faktiskt kan ha hänt. Så only time will tell eller så kommer vi aldrig få veta. =)

Det vi dock vet säkert är att Andreas legat med Cia då Andreas erkänt detta, samt Karin och även Sebastian då han var den som visste detta från start och spred det till Christoffer från början.

Cia har inte nekat dessa anklagelser heller så det är givet att Andreas och Cia iallafall har knullat varann.
2023-02-03, 06:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Både Andreas sambo samt Andreas har påstått att Karin legat med honom, Karin förnekar att hon legat med Andreas. Det är alltså ord mot ord det handlar om här. Så du kan inte heller säga att "Karin inte har legat med Andreas" då det är just ord mot ord det handlar om.

Ingen vet exakt vad som hänt här.

Det är lite 50/50 om vad som faktiskt kan ha hänt. Så only time will tell eller så kommer vi aldrig få veta. =)

Det vi dock vet säkert är att Andreas legat med Cia då Andreas erkänt detta, samt Karin och även Sebastian då han var den som visste detta från start och spred det till Christoffer från början.

Cia har inte nekat dessa anklagelser heller så det är givet att Andreas och Cia iallafall har knullat varann.
Vart kan man läsa att Andreas sagt att han legat med Karin?
Det enda jag kunnat hitta är att Andreas sambo ska ha skrivit något sms/meddeladen till Karin, men det går inte längre att läsa vad som stod i detta meddelande. Och att Karin förnekar att hon och Andras haft sex.
2023-02-03, 06:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Även Andreas sambo säger ju att Karin haft sex med hennes man, och Andreas förneka det inte? Vet inte om det är något rykte fortfarande när det gått så långt.
Vart har du läst att sambon säger att Karin haft sex med Andreas?
Det enda jag hittat är att sambon smsat/skickat meddelande till Karin. Men det går inte att se vad som stod i meddelandet. Och att Karin förnekar alla rykten att hon haft sex med Andreas.
2023-02-03, 07:18
Medlem
Gillar Eddie mer o mer. Skön typ dom verkar bry sig om allas mående och trivsel på gården.
Sen så har man nu fått en förklaring varför kan vurma så för korna. De har räddat livet på den gode syrianen.
Sen att han paktar få väl ses som en överlevnadsgrej, sen kan man göra det på olika sätt och han sköter det snyggt, i vart fall så framstår det så.
2023-02-03, 07:33
Medlem
Kanske det var proteinbristen på Farmen som gjorde att Cia och Carin satt som napplamm på Andreas penis? 🍼🍼🍼

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in