2023-02-03, 00:37
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
För den som har många Cs-kompisar. Spelade just med nån som hade "backa-minläppen" som klantag.
Såg det som en direkt backning av Cia.

Edit.

Eller så handlar det om klassikern att alla killar tycker det är fult med Kajsa anka läppar
Ja den är svår.. ank-läppar eller nini-läppen.... hmm lite som pest eller kolera
2023-02-03, 00:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Någon som vet om Karin också hade Sambo, när hon låg med Andreas under Farmen?
Det kan förklara bägges märkliga beteende.
Karin låg inte med Andreas...
2023-02-03, 00:49
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Karin låg inte med Andreas...

Inte? Var övertygad om att dom hade en flirt/romans av det man sett i TV och bådas väldigt märkliga utgång från programmet.
2023-02-03, 00:55
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Inte? Var övertygad om att dom hade en flirt/romans av det man sett i TV och bådas väldigt märkliga utgång från programmet.
Det är klart de knullade, både i huset och utanför.. Du såg ju hur svartsjuk hon var i "Bråk"- Avsnittet.
Dessutom har statisten sagt att hon våldtog honom, nån sanning finns det i det.
Låt inte mongo-Dopy lura dig lilla söta mogli Hon lever i en fantasivärld där hon tänker på om degform har olika smak och är besatt av att räkna inlägg... Hon är tyvärr Long gone! ko-ko nest, du vet gök-boet.
Lita på farsan Balu istället, han kommer lära dig om allt du krig dig ser
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-03 kl. 01:19.
2023-02-03, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jasså blev jag en liten flicka nu vad trevligt för nyss var jag nämligen en gubbsvin
Det är märkligt vad folk kan ta tag i för grejer när de inte får tag på själva diskussionen.
Men som sagt det är ingen snygg look när man ser för smörig och falsk ut, varken för dem andra spelarena där inne eller för svenska folket. Sen spelar det egentligen inte roll hur lång man kommer (även om jag tror att sånt kan straffa sig i spelet också) utan hur man visar sig själv som människa.

Bli känd som falsk-sebbe och endå kanske inte vinna, fyfan..

Du tror inte att alla där inne har fattat och pratat om vad han gjorde mot Peivi? Det är inte så stor chans att han lyckas med en sån grej igen.. Nu är han falsk-sebbe där inne = inte så snyggt spel.
Iförsig så ska man aldrig underskatta hur dumma vissa människor kan vara.
Eftersom alla utom Päivi har pakter, strategier, grupperingar osv så är det ingen som ser honom som falsk-Sebbe. I så fall har vi falsk-Viktor, falsk-Eddie, falsk-Tova, falsk-JC, falsk-Sandra, falsk-Nebba…
2023-02-03, 01:27
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Eftersom alla utom Päivi har pakter, strategier, grupperingar osv så är det ingen som ser honom som falsk-Sebbe. I så fall har vi falsk-Viktor, falsk-Eddie, falsk-Tova, falsk-JC, falsk-Sandra, falsk-Nebba…
Men alla gör inte "falsk" delen lika snyggt va?
Det är liksom det som är hela grejen.
2023-02-03, 01:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ryktet om att det var Karin han hade haft sex med beror på att båda dem 2 lämnade samtidigt.
Men ryktet var att Andras och Cia påstås ha haft sex, och någon av deltagarna ska ha bekräftat ryktet att Andras och Cia hade sex på farmen (Andreas och Cia har inte bekräftat detta rykte)
2023-02-03, 01:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det är klart de knullade, både i huset och utanför.. Du såg ju hur svartsjuk hon var i "Bråk"- Avsnittet.
Dessutom har statisten sagt att hon våldtog honom, nån sanning finns det i det.
Låt inte mongo-Dopy lura dig lilla söta mogli Hon lever i en fantasivärld där hon tänker på om degform har olika smak och är besatt av att räkna inlägg... Hon är tyvärr Long gone! ko-ko nest, du vet gök-boet.
Lita på farsan Balu istället, han kommer lära dig om allt du krig dig ser
Någon källa på att Karin och Andreas haft sex på farmen eller efter farmen? eller är det något som bara hänt i dina fantasier?

Sedan är det ju du som tror pajen smakar olika ifall degen är rak eller flätad
Och som jag skrev så behövde man inte räkna några inlägg, bara trycka på en knapp, men jag har redan märkt att du verkar ha problem med läsförståelsen, så jag förstår ditt misstag
Senast redigerad av Dopy 2023-02-03 kl. 01:45.
2023-02-03, 01:45
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Någon källa på att Karin och Andreas haft sex på farmen eller efter farmen? eller är det något som bara hänt i dina fantasier?
Källa? ja det kan jag fixa fram.. men googla du först "logiskt tänkande"
2023-02-03, 01:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
*Sedan är det ju du som tror pajen smakar olika ifall degen är rak eller flätad
Och som jag skrev så behövde man inte räkna några inlägg, bara trycka på en knapp, men jag har redan märkt att du verkar ha problem med läsförståelsen, så jag förstår ditt misstag
2023-02-03, 01:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
"Vad är logiskt tänkande?
Att resonera logiskt innebär inte bara att påstå något, utan att ge skäl, stöd eller grunder för att vi bör betrakta påståendet som sant eller åtminstone troligt (sannolikt). Varje resonemang där vi ger något slag av skäl för att tro på ett påstående är i denna mening ett logiskt resonemang."

Så åter igen, källa på ditt påstående?
2023-02-03, 01:50
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
"Vad är logiskt tänkande?
Att resonera logiskt innebär inte bara att påstå något, utan att ge skäl, stöd eller grunder för att vi bör betrakta påståendet som sant eller åtminstone troligt (sannolikt). Varje resonemang där vi ger något slag av skäl för att tro på ett påstående är i denna mening ett logiskt resonemang."

Så åter igen, källa på ditt påstående?
Visar knappen även 3,2 veckors perioder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in