2023-02-02, 23:07
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Ja barnen kommer inte att få det lätt.
Och det kommer snackas mycket skit bland grannarna.
Vissa vänner lär ju ta mindre kontakt etc

Ser inte hur detta på något vis skulle vara positivt.

Media vill dock gärna bara visa upp positiva grejer. Men i själva verket blir det nog skit

Har svårt att se att alla bara accepterar något så märkligt som en transvestit.
Många kommer nog bryta kontakten med Björn Lee inklusive hans familj. Jag tror att en sån här sak blir för mycket och påfrestande för familjen. Han borde absolut söka hjälp.
Citera
2023-02-02, 23:16
Medlem
Kedoxs avatar
Har Lee kvar en dingelidong eller har underredessbyte utförts?
Citera
2023-02-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Har Lee kvar en dingelidong eller har underredessbyte utförts?

När vuxna men byter kön, er det helt vanlig at dom både behåller sitt manliga underrede, och kallar sig lesbisk (Som Björn/Lee ochså gör). Så jag skulle påstå at han inte er kvinna, men fetishist. Jag tycker han skulle visa respect før kvinnor og säga at han er en mannlig fetishist som gillar at se ut som en kvinna, gillar å kle seg som en kvinna, och ha sex med kvinner.
Citera
2023-02-02, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
När vuxna men byter kön, er det helt vanlig at dom både behåller sitt manliga underrede, och kallar sig lesbisk (Som Björn/Lee ochså gör). Så jag skulle påstå at han inte er kvinna, men fetishist. Jag tycker han skulle visa respect før kvinnor og säga at han er en mannlig fetishist som gillar at se ut som en kvinna, gillar å kle seg som en kvinna, och ha sex med kvinner.

Du har en poäng och samtidigt inte. Lee har skaffat sig bröst, så Lee är mer än en fetishist.
Citera
2023-02-02, 23:51
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes

Är inte Björn/Lee snarare än shemale snarare än en genuin trans?
Kalla mig konservativ men har svårt att acceptera någon som inte har en tanke på att kirurgiskt korrigera sitt kön som en riktig transperson.
Citera
2023-02-02, 23:54
Avslutad
Citat:
Är inte Björn/Lee snarare än shemale snarare än en genuin trans?
Kalla mig konservativ men har svårt att acceptera någon som inte har en tanke på att kirurgiskt korrigera sitt kön som en riktig transperson.

Vad menar du med trans, finns ju transvestiter och transexuella?

Jag skulle definiera Lee som en shemale.
Citera
2023-02-03, 00:17
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Ja, transsexuell. Transvestiter klär ju främst ut sig men är säkra i sitt biologiska kön likt Christer Lindarw.
Citera
2023-02-03, 00:26
Medlem
Citat:

Lee definierar sig själv som icke-binär.
Citera
2023-02-03, 00:35
Avslutad
Citat:
Ja, transsexuell. Transvestiter klär ju främst ut sig men är säkra i sitt biologiska kön likt Christer Lindarw.

Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Lee definierar sig själv som icke-binär.

Tveksamt att fjollan Christer Lindarw är säker i sitt kön.

Lee har bestämt sig för att behålla kuken men skaffa bröst, det gör hen till shemale i mina ögon.
Citera
2023-02-03, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vilken otroligt cuckad inställning till livet du har. Lee borde givetvis inte utforma sitt liv utefter rädslan över vad hennes grannar eventuellt kan viska om. Vilket jävla slöseri det vore!

Den forna tv snickaren har garanterat fått extremt mycket pengar av tv4 för att gå med
på att används i deras propaganda.
Han mår nog inte speciellt bra av det men har nog blivit mutad med någon miljon.
Hoppas an inte har barn som blir traumitiserade.
Citera
2023-02-03, 02:33
Avslutad
Citat:
Du har en poäng och samtidigt inte. Lee har skaffat sig bröst, så Lee är mer än en fetishist.

Menar du att det är ett extremt porrmissbruk och snusk i grunden och inte en stackars kvinna fast i en mans kropp?

Bra att vi vet att det är en person som tar illegala läkemedel och har en fungerande kuk iaf och inte har tid med psykiatrin.

Det är som att ha vem som helst på tjejmuggen, inga problem alls för omgivningen.

Edit :tänk ändå att Ekis blev av med jobbet för en felköning. Nä men det här med trans verkar jättebra för kvinnor. Minskar inte deras utrymme alls.

Extremt kul med forumtransorna som alltid är samma som whiteknightar tråden. Det går sådär. Hur mår prostatan flickor?
Senast redigerad av TriciaTakanawa 2023-02-03 kl. 03:12.
Citera
2023-02-03, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Ja något av det mest otippade på länge om ni frågar mig, jag är chockad faktiskt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/mQ8eaE/bjorn-christiernsson-fran-antligen-hemma-ar-transsexuell

Inte något man fått några vibbar av direkt.

Hur fan det komma sig att det blir så.

Finns biologisk förklaringsmodell.

"ORSAKER

Den etiologiska bakgrunden till transsexualism är inte känd men i dag finns det ett allt solidare vetenskapligt stöd för en biologisk förklaringsmodell. Under senare delar av graviditeten, när hjärnan utvecklas, tycks hormoner påverka funktioner som könsidentitet och sexuell orientering.

Hormonnivåerna som påverkar den växande hjärnan kan komma att prägla senare funktioner. I samband med de stigande könshormonnivåerna i puberteten aktiveras hormonkänsliga områden i hjärnan i ett manligt eller kvinnligt mönster.

Vid transsexualism och varierande grad av könsidentitetsproblematik antas den tidiga präglingsprocessen vara ändrad vilket resulterar i en konflikt mellan den kroppsliga könskaraktären och könsidentitet.

Det har visats att vissa av kärnorna i hypotalamus hos transsexuella män-till-kvinnor har samma storlek som kvinnors kärnor och tvärtom. Det är också visat att män-till-kvinnor reagerar på feromoner (luktlösa ämnen som retar neuron i nässlemhinnan) på samma sätt som kvinnor."
https://www.internetmedicin.se/behandlingsoversikter/plastikkirurgi/transsexualism-konsdysfori/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in