2023-02-02, 23:33
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Man kallar en spade för en spade, och en neger för en neger. Punkt!

Nu tillbaka till diskussionen.
Och det tror du att du avgör? Otroligt korkat. Lågintelligenta uttalanden kan vi vara utan. Du skämmer dessutom ut dig själv men det begriper du naturligtvis inte.
2023-02-02, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Inte så säkert att Päivi ville vara kvar. Misslyckades helt medkorvskärningen och ordnade rännskit i tinget. Hon kan ha valt smygvägen ut ur programmet. Kom aldrig riktigt in pga språkförbistring.
I Torpettävlingen la hon sig, det var uppenbart. Men hon sa att hon ville vara kvar på Farmen och jag tyckte att det lät genuint.
2023-02-02, 23:37
Bannlyst
Victor är ju faktiskt skitrolig.
Fantastiska kommentarer!
Först störde jag mig på honom men nu börjar jag garva nästan varje gång han säger något
2023-02-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag som trodde African queen var bra i köket. Deg strimlorna på pajen ska ligga omlott över, under, över, under. inte såhär: https://imgur.com/kuxuEeR . Vad är det för jävla amatörer?! Ingen kommer vilja röra den där pajen.

... det var inte hon som gjorde pajen. Herregud vad du letat fel.
2023-02-02, 23:45
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Trams. Man måste navigera sig fram i spelet. Annars gör man som Päivi, gör ingenting och blir utslagen. Sitt och gråt över att folk navigerar sig fram i spelet du som en liten flicka. Jag tycker det är kul att se duktiga spelare och Sebastian gör det bra.
Jasså blev jag en liten flicka nu vad trevligt för nyss var jag nämligen en gubbsvin
Det är märkligt vad folk kan ta tag i för grejer när de inte får tag på själva diskussionen.
Men som sagt det är ingen snygg look när man ser för smörig och falsk ut, varken för dem andra spelarena där inne eller för svenska folket. Sen spelar det egentligen inte roll hur lång man kommer (även om jag tror att sånt kan straffa sig i spelet också) utan hur man visar sig själv som människa.

Bli känd som falsk-sebbe och endå kanske inte vinna, fyfan..

Du tror inte att alla där inne har fattat och pratat om vad han gjorde mot Peivi? Det är inte så stor chans att han lyckas med en sån grej igen.. Nu är han falsk-sebbe där inne = inte så snyggt spel.
Iförsig så ska man aldrig underskatta hur dumma vissa människor kan vara.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-03 kl. 00:08.
2023-02-02, 23:47
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
... det var inte hon som gjorde pajen. Herregud vad du letat fel.
Det var hon som var kökschefen. Dessutom får du lära dig ta ett skämt.... Herregud!! är det bara aspergare här ikväll?
2023-02-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Inte så säkert att Päivi ville vara kvar. Misslyckades helt medkorvskärningen och ordnade rännskit i tinget. Hon kan ha valt smygvägen ut ur programmet. Kom aldrig riktigt in pga språkförbistring.

Det var nog inte pga språket.
Tv4 hade lika gärna kunna slängt in en hink med sand som deltagare.
Felcastad deluxe.
2023-02-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Det var hon som var kökschefen. Dessutom får du lära dig ta ett skämt.... Herregud!! är det bara aspergare här ikväll?

Aha, du får ursäkta att jag inte uppfattade ditt skämt. Din kommentar osade inte direkt humor och skratt och skämt, men skönt att du har kul ❤️
2023-02-03, 00:11
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Aha, du får ursäkta att jag inte uppfattade ditt skämt. Din kommentar osade inte direkt humor och skratt och skämt, men skönt att du har kul ❤️
Jag har jätte roligt, trots den JÄTTE stora smärtan som ett paj-skämt tydligen kan orsaka
Is it you African queen? Did i hurt your feelings?
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-03 kl. 00:15.
2023-02-03, 00:24
Medlem
Mowglinos avatar
Någon som vet om Karin också hade Sambo, när hon låg med Andreas under Farmen?
Det kan förklara bägges märkliga beteende.
2023-02-03, 00:29
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Någon som vet om Karin också hade Sambo, när hon låg med Andreas under Farmen?
Det kan förklara bägges märkliga beteende.
Om du kollar på Karins youtube-kanal och kollar på andra videon så får du höra hur hon bara längtar efter en prins för att alla män i hennes liv inte har behandlat henne om den prinsessa hon är
Jag tror hon lider av nått,,
https://www.youtube.com/@karinkollberg2750
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-03 kl. 00:33.
2023-02-03, 00:32
Medlem
För den som har många Cs-kompisar. Spelade just med nån som hade "backa-minläppen" som klantag.
Såg det som en direkt backning av Cia.

Edit.

Eller så handlar det om klassikern att alla killar tycker det är fult med Kajsa anka läppar
Senast redigerad av casii 2023-02-03 kl. 00:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in