2023-02-02, 22:43
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är en tävling om en halv miljon kronor. Det handlar om att spela smart men också snyggt. Man måste spela ut folk för att vinna. Vill du titta på en tävling där deltagarna inte bryr sig om att försöka vinna?

Sebastian spelade ut Päivi för att han hade stor respekt för hennes kunskap, det sa han flera gånger i synkar. Päivi kan kolla på programmet och känna sig smickrad av att Sebastian var hotad av henne. Viktor var bara nedvärderande om Julia, han spelade ut henne fult.
Man måste ingenting, du lägger för mycket intellektuell värde i hans falskspel. Empatilöshet är en personlighetsstörning som alltid biter en i röven i slutändan. Han lyckades lura Päivi men de flesta andra ser precis vad han håller på med, till och med Viktor genomskådade honom väldigt snabbt. Han är för falsk helt enkelt. Till och med Eddie spelar snyggare.

Han kan komma långt för att han är stark, tung och pluggar mycket, men dem flesta där inne ser vad han håller på med.

Dessutom kan man fråga sig om ca 250 000 (efter avdragen skatt) är värt för att svenska folket ska komma ihåg en som den falske som högg alla i ryggen.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-02 kl. 23:31.
2023-02-02, 22:44
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, det påverkar inte smaken att deg strimlorna på pajen ligger bara rakt över istället för att ligga flätat
Jaha intressant.... För det trodde verkligen jag när jag skrev det
2023-02-02, 22:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jaha intressant.... För det trodde verkligen jag när jag skrev det
Men då har du lärt dig något nytt idag
Så du behöver inte oroa dig, de andra kommer nog äta den där pajen med god aptit även om deg strimlorna inte är flätade
2023-02-02, 22:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
KNULL-VIKTOR: from a jackass to a KING!

Tycker forfarande att han bar sig illa åt mot den Sköna Julia men efter hand så har det visat sig att han har både självdistans och humor. Nu är han plötsligt behållningen i programmen. Hoppas han får omkull hon Anna Brolin, eller åtminstone ner henne på alla fyra, innan programmen är slut!

QED: produktionen klipper och vinklar programmen något fruktansvärt för att få fram enkla karikatyrer av deltagarna och skapa så mycket drama som möjligt.

Ni skall få se när TOVA går upp i första kunskapskampen. Det kommer att visa sig att hon lurat de övriga deltagarna och, med benäget bistånd av produktionen, större delen av tv-tittarna. Hon är fan inte alls så blåst som det framställs. Dessutom har hon justa lökar och en jävligt tajt och vältränad kropp. Men där går nog Knull-Viktor bet ändå. Hon verkar kär i sin man (som ju tydligen coachat henne hårt med hjälp av sina egna erfarenheter från någon tidigare säsång, inte fan vet jag).
Ja Tovas man var med i farmen 2021
2023-02-02, 22:59
Medlem
Satanist, vegan och, bokstavligt talat, skitsnackare!
Det blir spännande att se hur långt en sådan kan gå i programmen.
2023-02-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ja Tovas man var med i farmen 2021
Tackar!
Tyvärr tror jag inte att Tova kommer att vinna den halva miljonen men det hade ju varit rätt festligt om hon och hennes man hade lyckats med sin plan.
2023-02-02, 23:13
Medlem
picapicans avatar
Håller med om att Knull-Victor börjar bli ganska kul.
2023-02-02, 23:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Jag som trodde African queen var bra i köket. Deg strimlorna på pajen ska ligga omlott över, under, över, under. inte såhär: https://imgur.com/kuxuEeR . Vad är det för jävla amatörer?! Ingen kommer vilja röra den där pajen.
Jag länkade ju tidigare till att hon verkar jobba med Gambiansk mat, förbjuden tanke att cateringföretaget? eventuellt caterar gambiansk mat till den gambiska diasporans bröllopsfester i Sverige?
(Linas Matkasse, Mubutos Matkasse same same but different, detta motsvarar kinarestauranger ) så hon har helt klart matvana, men antagligen inte husmanskostvana tillåt mig tvivla på att hon har den ambitionen ens på sikt men vem vet vad mångkulturen givit?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-02 kl. 23:58.
2023-02-02, 23:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är en tävling om en halv miljon kronor. Det handlar om att spela smart men också snyggt. Man måste spela ut folk för att vinna. Vill du titta på en tävling där deltagarna inte bryr sig om att försöka vinna?

Sebastian spelade ut Päivi
för att han hade stor respekt för hennes kunskap, det sa han flera gånger i synkar. Päivi kan kolla på programmet och känna sig smickrad av att Sebastian var hotad av henne. Viktor var bara nedvärderande om Julia, han spelade ut henne fult.
Inte så säkert att Päivi ville vara kvar. Misslyckades helt medkorvskärningen och ordnade rännskit i tinget. Hon kan ha valt smygvägen ut ur programmet. Kom aldrig riktigt in pga språkförbistring.
2023-02-02, 23:21
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag länkade ju tidigare till att hon verkar jobba med Gambiansk mat, det kan inte vara så att cateringföretaget? caterar gambiansk mat till den gambiska diasporans bröllopsfester i Sverige? så hon har helt klart matvana, men antagligen inte husmanskostvana
Ja precis, jag såg den artikeln. De kör mest på FoFo, solstekt hyene skin och sånt skit.
2023-02-02, 23:29
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Tror du deg strimlorna påverkar smaken?
Det är som med formen på makaroner, ideal makaroner smakar annorlunda än pastaljul pga av formen, och så länge hjärnan tror det så blir det sant! det är funktionen umami har
2023-02-02, 23:33
Avslutad
Citat:
Man måste ingenting, du lägger för mycket intellektuell värde i hans falskspel. Empatilöshet är en personlighetsstörning som alltid biter en i röven i slutändan. Han lyckades lura Päivi men de flesta andra ser precis vad han håller på med, till och med Viktor genomskådade honom väldigt snabbt. Han är för falsk helt enkelt. Till och med Eddie spelar snyggare.

Han kan komma långt för att han är stark, tung och pluggar mycket, men dem flesta där inne ser vad han håller på med.
Trams. Man måste navigera sig fram i spelet. Annars gör man som Päivi, gör ingenting och blir utslagen. Sitt och gråt över att folk navigerar sig fram i spelet du som en liten flicka. Jag tycker det är kul att se duktiga spelare och Sebastian gör det bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in