2023-02-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Ha ha ha ha Har du tax öron eller ?
Alla kvinnor snyggar till tuttarna efter barnen kommit !

Det har du ju faktiskt rätt i.
Det gör ju faktiskt alla kvinnor som fött barn.
Sen att alla kanske inte använder en slö brödkniv till att kniva upp tuttarna är en annan femma.
2023-02-02, 18:02
Medlem
kubuns avatar
..
Senast redigerad av kubun 2023-02-02 kl. 18:04.
2023-02-02, 18:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Ha ha ha ha Har du tax öron eller ?
Alla kvinnor snyggar till tuttarna efter barnen kommit !
Nej det behövs inte ifall dom var stora från början, det är små tuttar som blir till taxöron som dumma kvinnor fyller på med packskum
(vad ä det fö nått?) har man big naturals däremot blir tuttarna bara bättre och droppigare efter att skitgrisen sugit klart

Nu föll Tova ännu lägre ner i gyttjan hos mig dom såg ju så verkliga ut!.
Hon är en kopia av Angela (Merkel?) från Robinson på alla plan visar det sig.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-02 kl. 18:09.
2023-02-02, 18:08
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Ja det är klart det är hon som är offret, det är ju hon som har blivit bedragen...I tv dessutom.
Att Karin lägger ut saker hon har sagt eller skrivit när Karin vet att hon går igenom processen att ha blivit bedragen inför hela Sverige och försöker hantera det på sitt sätt (även om det kanske är förnekelse) visar att Karin har brist på empati och antagligen lider av nått. Att skämma ut henne ännu mer var det sista hon behövde i den här situationen. Karin borde ha lagt sitt ego åt sidan i den här situationen..
Så han har alltså för att få sin otrohet att inför sin sambo se mindre jävlig ut valt att ljuga för sin tjej att det var den äldre Karin och inte flickebarnet Cia han vänstrat med? Vilken miss av honom ifall Karin talar sanning.
2023-02-02, 18:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Så han har alltså för att få sin otrohet att inför sin sambo se mindre jävlig ut valt att ljuga för sin tjej att det var den äldre Karin och inte flickebarnet Cia han vänstrat med? Vilken miss av honom ifall Karin talar sanning.
Hur är det bättre att vara otrogen med någon som är i ens egen ålder? är dom swingers?
2023-02-02, 18:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur är det bättre att vara otrogen med någon som är i ens egen ålder? är dom swingers?
Finns ju grader i helvetet har jag hört sägas!
2023-02-02, 18:21
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Han har tydligen sagt att Cia hade hoppat in i hans säng och börjat suga av honom medans han sov, sen vakna han upp och puttade bort henne. Och det jag inte förstår är varför han inte stannade där i sin "saga".
Men sen har han även blandat in Karin och sagt att hon gjorde exakt samma sak, men i detta fall puttade han inte bort henne när han vakna..

Det är nått som inte stämmer här..

Jag tror att han har hållit på med båda, Karin kändes svartsjuk i "bråk" avsnittet. Hon var ju så mån att det här skulle lyftas fram inför alla.. Det kan man undra varför hon ville. Och jag köper inte hennes dåliga förklaring.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-02 kl. 18:27.
2023-02-02, 18:22
Medlem
Någon sade att det är 5 personer som hoppat av. Det är 4, den ena Sandra (Öder) är fortfarande kvar.
2023-02-02, 18:24
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Någon sade att det är 5 personer som hoppat av. Det är 4, den ena Sandra (Öder) är fortfarande kvar.
Det blir en kort säsong iår? dom sk Torpet utmanarna måste väl vara slut nu?

Mycket konstigt att man inte byggt upp en reserv för sådana här årliga begivenheter
2023-02-02, 18:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Han har tydligen sagt att Cia hade hoppat in i hans säng och börjat suga av honom medans han sov, sen vakna han upp och och puttade bort henne. Och det jag inte förstår är varför han inte stannade där i sin "saga".
Men sen har han även blandat in Karin och sagt att hon gjorde exakt samma sak, men i detta fall puttade han inte bort henne när han vakna..

Det är nått som inte stämmer här..

Jag tror att han har hållit på med båda, Karin kändes svartsjuk i "bråk" avsnittet. Hon var ju så mån att det här skulle lyftas fram inför alla.. det kan man undra varför hon ville. och jag köper inte hennes dåliga förklaring.
Ja det är så jag också först kom fram till att det förhåller sig och Christoffer visste precis hur han skulle hantera situationen för å få det att braka loss sotis som han var. Du skulle säkert kunna få fram en bra bild på precis när han deklarerar att han varit sambo i 6 år. Den bilden.....mer än tusen ord
2023-02-02, 18:31
Medlem
Robert-Arslebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Det är fem stycken.

Madde
Sandra G
Andreas
Karin
Cia
2023-02-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det blir en kort säsong iår? dom sk Torpet utmanarna måste väl vara slut nu?

Mycket konstigt att man inte byggt upp en reserv för sådana här årliga begivenheter
Nej det blir det inte, de tar in nya deltagare för att kompensera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in