2023-02-02, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det var riktigt bra att någon skrev att det inte var Andreas sambo Karin ska vara arg på.
Karin lämnade med motiveringen att hon inte gillar drama men hon verkar ju älska drama så som hon håller på och förolämpar Andreas sambo som inte gjort henne något. Varför ska Karin berätta på instagram för hela svenska folket vad Andreas sambo sa i bakgrunden i telefon och varför ska hon offentligt visa upp ett sms hon fått av Andreas sambo??? Det borde ju Karin hållit privat, men hon vill ha drama.

Den Karin borde vara arg på är Andreas ifall det nu är så att han ljugit om att Karin och Cia hoppade på honom. Det är ju självklart att Andreas sambo litar på sin partner framför Karin som hon inte ens känner och då är det inte konstigt att hon blir förbannad på Karin.
Karin har ingen anledning till att prata skit om Andreas sambo.

Är det nån av Karin och Cia som erkänt sex med Andreas ??? Har Andreas erkänt ?? Skicka gärna en länk där dom uttalar sid !!!!!!
2023-02-02, 12:37
Medlem
'
Senast redigerad av Sander01234 2023-02-02 kl. 12:40.
2023-02-02, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Är det nån av Karin och Cia som erkänt sex med Andreas ??? Har Andreas erkänt ?? Skicka gärna en länk där dom uttalar sid !!!!!!
Karin har iaf ändrat sig, hon säger nu att ryktet om Andreas och Cia var sant, men om det stämmer vet vi ju inte, och inte hon heller eftersom åtminstone inte sett det själv.
2023-02-02, 12:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
I en tävling om en halv miljon ska man vara hal utan att vara elak eller otrevlig. Sebastian spelar spelet överlägset bäst.
Håller med dig. Han spelar smart utan att vara elak. Tror han har en god chans att vinna hela spelet eftersom jag tror att de är få som ser honom som ett hot.
2023-02-02, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Exakt! Därför kan man förstå att han antagligen alltid är hal och manipulativ. Att en person är så bra på sånt är inget (som en normal människa) att beundra . Men jag förstår att narcissister och psykopater tycker det är imponerande.
Trams. På vilket sätt är Sebastian manipulativ? Han håller sig väl med alla och är trevlig mot alla, och håller dörrar och möjligheter öppna. Det är smart, inte manipulativt. Han ingår i VENS-pakten, han har varit i team med Karin och Andreas och nu senast sa Sandra att hon jobbar med Nebba och Sebastian. Dessutom gick han runt och snackade med Hannan, som tyckte han var trevlig. Det är total smartness från Sebastians sida. Men jag kan förstå att bråkstakar och värstingar har svårt att förstå sig på konceptet ”trevlig mot alla”.
2023-02-02, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Karin har iaf ändrat sig, hon säger nu att ryktet om Andreas och Cia var sant, men om det stämmer vet vi ju inte, och inte hon heller eftersom åtminstone inte sett det själv.

Var har du läst det !?
2023-02-02, 13:47
Avslutad
Jaha. Ännu en som ger upp.
Så värelöst med dokusåpor numera då hälften bara verkar ge upp.
Likadant med Robinsson förra året. Och Gundes kompani (eller var det regemente det hette?)
2023-02-02, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Håller med dig. Han spelar smart utan att vara elak. Tror han har en god chans att vinna hela spelet eftersom jag tror att de är få som ser honom som ett hot.
Han har en förmåga att bygga relationer som gör att han alltid verkar ha folk att samarbeta med. Det är väldigt smart att spela på det viset. Med tanke på att han inte verkar ha styrka eller teknik som några vapen så måste han ju hålla sig borta från att bli förstekämpe, så det är avgörande för honom att bygga relationer. Han spelar helt klart smart utifrån sina förutsättningar, och han verkar inte såra nån heller vilket gör spelet snyggt och rent. Jag tror dock att folk kan se honom som ett hot pga att han pluggar kunskap så intensivt. Nån har redan kommenterat detta.
2023-02-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Ge mig en länk till det !
2023-02-02, 14:13
Medlem
Säg vad man vill om många deltagare i farmen. Men Christoffer är på en ny nivå av mytoman. Obehaglig.
2023-02-02, 14:40
Medlem
Giggsys avatar
Vad fin hon är Hannan! Hoppas få se mer av henne på bryggan inom kort.
2023-02-02, 14:46
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sander01234
Ge mig en länk till det !

Gå in på Karins instagram så ser du hennes inlägg om det.

Andreas har för övrigt tagit bort sin instagram nu efter hans bullshit-inlägg han la ut sent igår kväll! x'D

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in