2023-01-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Åldergräns på Flashback är 18 år. Men jag trodde aldrig jag skulle skåda sån okunninghet och trolleri på denna nivå i denna forumdel.
I min erfarenhet så tar det längre tid för folk som egentligen inte borde ta testo att bli stora och dom förlorar allt när dom slutar.
Om du har en formellt bil till kropp genetiskt så händer de grejjer när man trycker i sig övermänskliga mängder testo.
Sen vad du tror är upp till dig.
Citera
2023-01-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulstaa
Behövs PCT på en kort 3-veckors kur?

Ser kuren bra ut? Kuren frontar 500mg testo e första dagen. Hinner 500mg testo e gå ur efter 3 veckor? Testo p tar väl bara typ 2-3 dagar för att gå ur?

Nej det är meningslöst med PCT med en så kort kur. Kuren i sig kommer inte bygga någon muskelvävnad.

Ska du köra kortkur så håll dig till saker som har kort halveringstid, exempelvis dianabol, test no ester eller test prop. Kör minst 6-8v, helst 8v+
Citera
2023-01-28, 20:24
Medlem
Citat:
Varför antingen eller? 1500mg testo kommer fortfarande ge resultat även om man inte hinner märka av det under kuren. Sen kan kuren upprepas efter några veckor. Flera små kurer med minimal nedstängning och utan behov av PCT efteråt, låter bättre än en lång kur i mina öron. Pengarna som läggs på PCT kan läggas på mer testo istället.

Fast du kommer ju ligga på hela tiden under den perioden för det tar över 3v tills testo e är helt ute ur ditt system efter sista sticket

Du går alltså aldrig av.
Citera
2023-01-28, 21:40
Medlem
Hjulstaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Nej det är meningslöst med PCT med en så kort kur. Kuren i sig kommer inte bygga någon muskelvävnad.

Ska du köra kortkur så håll dig till saker som har kort halveringstid, exempelvis dianabol, test no ester eller test prop. Kör minst 6-8v, helst 8v+

Citat:
Fast du kommer ju ligga på hela tiden under den perioden för det tar över 3v tills testo e är helt ute ur ditt system efter sista sticket

Du går alltså aldrig av.
1500mg testo kommer inte bygga muskelvävnad? Att man inte ser skillnaden under kuren, okej jag köper det, men det är inte samma sak.

Hur lång tid exakt tar det för 500mg testo e att gå ur?
Citera
2023-01-29, 09:12
Medlem
Citat:
1500mg testo kommer inte bygga muskelvävnad? Att man inte ser skillnaden under kuren, okej jag köper det, men det är inte samma sak.
Det tar tid att bygga muskelvävnad. Vad är syftet med kuren?

Förstår inte riktigt vad du menar med det sista.

Vill du få ut något av kur men ändå ha minimal nedstägning så kör jämna "normala" doser med korta halveringstider och 6-8v.
Frontloada är onödigt har vi redan kommit fram till här, finns massvis med trådar om det. Kör inte steroider som är kända för stänga ner en hårt, t.ex 19-nor derivat.

Exempelvis testo prop 100-150mg eod i 6-8v. Ingen PCT kommer behövas i normala fall om du är ung.
Är du rädd för att sticka och har en normalt fungerande lever så kan du köra anavar + dianabol 6-8v.

Citat:
Hur lång tid exakt tar det för 500mg testo e att gå ur?
www.steroidplotter.com

Exakt går inte att säga, finns många faktorer som har en påverkan där.
Citera
2023-01-29, 12:52
Medlem
Hjulstaas avatar
Citat:
Det tar tid att bygga muskelvävnad. Vad är syftet med kuren?

Förstår inte riktigt vad du menar med det sista.

Vill du få ut något av kur men ändå ha minimal nedstägning så kör jämna "normala" doser med korta halveringstider och 6-8v.
Frontloada är onödigt har vi redan kommit fram till här, finns massvis med trådar om det. Kör inte steroider som är kända för stänga ner en hårt, t.ex 19-nor derivat.

Exempelvis testo prop 100-150mg eod i 6-8v. Ingen PCT kommer behövas i normala fall om du är ung.
Är du rädd för att sticka och har en normalt fungerande lever så kan du köra anavar + dianabol 6-8v.

www.steroidplotter.com

Exakt går inte att säga, finns många faktorer som har en påverkan där.
Syftet är att bygga på lång sikt med minimal nedstängning och slippa PCT efteråt. Blir ganska bloated på testo e/c efter några veckor, så en kort kur som slutar när biverkningarna börja komma vore perfekt. Även utan testot bygger man ju muskler på 3 veckor, men inget påtagligt. Så det är klart man bygger mer med testot än utan, även om förändringarna inte är påtagliga.

Vad menar du med jämna normala doser?

Frontningen av testo e kanske är onödig, men om man ska inkludera testo e i kuren så måste man ju fronta allt första dagen så det hinner gå ur på typ 3 veckor. Har kvar både testo e och c från min förra kur så vore bra att få användning av det, vill som sagt inte köra långa kurer.
Citera
2023-01-29, 15:51
Medlem
Frågor gällande HCG.

Är det bättre köra under kuren eller i samband med pct?

Har hört lite åsikter om att den krockar med nolva.

Har redan påbörjat kuren men är det ok om man tar det i mitten av kuren? Eller det spelar ingen roll ? Hur länge ska man köra och är det varje dag ?
Citera
2023-02-01, 20:56
Medlem
Awanjiiis avatar
Vill bara säga till alla er som kliver av testot efter år av kurande / TRT att ni gör det fantastiskt bra. Det är ingen lätt match och jag personligen klev på testot igen efter 5 veckor av depression.

Big up till er
Citera
2023-02-01, 22:50
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awanjiii
Vill bara säga till alla er som kliver av testot efter år av kurande / TRT att ni gör det fantastiskt bra. Det är ingen lätt match och jag personligen klev på testot igen efter 5 veckor av depression.

Big up till er

Fy fan. 5 veckor, körde du nån ordentlig PCT?

Jag har nyligen klivit av efter 10 års AAS/TRT, man har ju mått bättre...
Citera
2023-02-02, 03:10
Medlem
Awanjiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Fy fan. 5 veckor, körde du nån ordentlig PCT?

Jag har nyligen klivit av efter 10 års AAS/TRT, man har ju mått bättre...

Wow. Varför kliver du av trt med? Lycka till.

Jag körde power pct med hcg, clomid och nolva. Depressionen var progressiv. ProblemEt var att familjen for illa när jag var så under isen. Ska jag kliva av igen blir det 2 månader i ett varmt land under tiden, utan familjen.
Citera
2023-02-02, 07:43
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Wow. Varför kliver du av trt med? Lycka till.

Fick inte det välmående jag ville ha. Fick aldrig kontroll på östrot. Stress, oro, högt blodtryck, acne.

Varför klev du av?

Citat:
Jag körde power pct med hcg, clomid och nolva. Depressionen var progressiv. ProblemEt var att familjen for illa när jag var så under isen. Ska jag kliva av igen blir det 2 månader i ett varmt land under tiden, utan familjen.

Haha samma som mig, är ett skakigt nervvrak! Borde inte ha klivit av lagom till vintermörkret.

Får se om måendet blir bättre, annars blir det fortsatt experimenterande med trt.
Citera
2023-02-02, 08:57
Medlem
Awanjiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Fick inte det välmående jag ville ha. Fick aldrig kontroll på östrot. Stress, oro, högt blodtryck, acne.

Varför klev du av?

Haha samma som mig, är ett skakigt nervvrak! Borde inte ha klivit av lagom till vintermörkret.

Får se om måendet blir bättre, annars blir det fortsatt experimenterande med trt.

Jag klev av för att låta kroppen få återhämta sig. Detta tänker jag aldrig mer prova igen.

Haft problem med östot med när jag närmare mig 1g testo i veckan. Tråkigt att du inte hittar något som gör det bättre. Har du testat 0,3mg adex eod? Går att laborera hej vilt men det funka för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in