2023-02-01, 17:54
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Är hon hermafrodit?

Jag gör det själv säger hon, jag tror att spermabanken visst låg på Farmen, hon har helt enkelt dragit en handtralla på Andreas när han hade pissstånd i sömnen, och knyckte av hans seglivade dyrbara last mens Karin använde sina fisk-kuksugarläppar som kärl varför han lät henne hållas.

Sommerborn, vad är det för jävla taget sommarnamn (som en sommarkatt, man bär det över 1 säsong)

Hon har gått ut med att B.F. är i början av juni. Hade hon blivit gravid inne på Farmen hade det hänt mitt i sommaren, med tanke på att Andreas lämnade tidigt. Så vitt jag vet är man gravid i ca 9 månader, inte 11.
2023-02-01, 18:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hon har gått ut med att B.F. är i början av juni. Hade hon blivit gravid inne på Farmen hade det hänt mitt i sommaren, med tanke på att Andreas lämnade tidigt. Så vitt jag vet är man gravid i ca 9 månader, inte 11.
Andreas muterade sädesärlor tar längre tid på sig!
2023-02-01, 18:07
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag funderade på det idag under min rundgångs-promenad på rastgården att skälet till att du är man och att din smak kan ändras vid intoxication beror på att man blir ärlig mot sig själv när man är påverkad av spriten, så du har kommit i kontakt med din riktiga kvinnosmak och det andra är bara den nyktra samhällsnormativa bäska bi-smaken
Haha, ja så kanske det är. Jag får nog tänka om min kvinnosmak nästa gång jag får gå ut på rastgården, men själv har jag bara en halv timme i veckan. Får du gå ut varje dag?
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-01 kl. 18:11.
2023-02-01, 18:10
Medlem
Citat:

Kanske "råkar" ungen komma två månader för tidigt... Det vore ju extra kryddigt 😂
2023-02-01, 18:21
Avslutad
Hon arab bruden var söt
2023-02-01, 18:46
Medlem
Citat:

Jackie Chans morsa var gravid med honom i 12 månader sägs det...
2023-02-01, 19:02
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag har noterat att par till här i forumet genomskådat Sebastians personlighet. Han vill vara den korrekte, den snälle, men även ha näsan i allt som händer fsst han initialt inte ingår i sammanhanget. Riktigt hal kille. Frågan är hur det hala går ihop med att leda en grupp och ta ansvar.

Sebastian är varken hal eller spelar en roll.
Han är sån som kille.
Lugn,korrekt och metodisk, en riktigt bra kille.
2023-02-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse666
Han är sån som kille.

Hahaha nädu Sebastian är den där som alla älskar och som är så fin kille men när han är ensam loggar han in på forum som dessa och spyr ut galla över allt och alla hahaha
2023-02-01, 19:08
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse666
Han är sån som kille.

Kan inte annat än att instämma. Gillar den pajken. Håller han sig utanför för mycket paktande kan de gå fint
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Hahaha nädu Sebastian är den där som alla älskar och som är så fin kille men när han är ensam loggar han in på forum som dessa och spyr ut galla över allt och alla hahaha

Seriöst.. fara med osanning är bara lågt
Medlem
greta75s avatar
Den jag gillar bäst i Farmen är Victor.

Sue me.
2023-02-01, 19:09
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Kan inte annat än att instämma. Gillar den pajken. Håller han sig utanför för mycket paktande kan de gå fint

Hoppas han vinner! Är en bra kille

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in