2023-02-01, 15:35
Medlem
BalderNords avatar
Torpet dagens avsnitt:
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Torpet dagens avsnitt
En rättning bara:
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-01 kl. 15:56.
2023-02-01, 15:54
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Konstigt att det inte snackas mer i tråden om otrohetsdramat ändå.

Nu är ju dessutom Cia gravid, haha.

"Skådespelaren" Andreas borde gå ut offentligt och be Christoffer om ursäkt. Den senare har ju fått ta emot massvis av skit, men det är Andreas som varit otrogen och hotat Christoffer i tv samt kallat honom psykiskt sjuk och mytoman.

Bara att kolla Karins instagram och läsa vad Andreas sambo skriver i ett sms till Karin.

Det är ju Andreas som är psykiskt sjuk och mytoman visar det sig.

Här är artikeln där Cia berättar att hon är gravid. Dock är inte Andreas Fadern
https://www.hant.se/noje/farmen-2023-deltagaren-vantar-barn-visar-upp-gravidmagen/9008269
Det får vi se, kommer ungen ut "för tidigt" och har två utstickande psykopat ögon så vet vi
2023-02-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Då vet vi vad du gillar för typ av tjejer https://imgur.com/tob75Qh
Vad fan äcklig du är
2023-02-01, 16:04
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apaniorten
Vad fan äcklig du är
Det är inte jag som tycker hon är snygg
2023-02-01, 16:20
Medlem
Bajjamannen87s avatar
En av de nya deltagarna, den vite mannen, är terapeut enligt tv4. Det mörks att denna yrkestitel inte är en skyddad sådan. Vem som helst kan kalla sig för just terapeut tyvärr, och en med lång utbildning skulle troligtvis inte kalla sig för alfahane.
2023-02-01, 17:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Då vet vi vad du gillar för typ av tjejer https://imgur.com/tob75Qh
Jag har ingen black fetish men jag gillar långa tjejer, och dom subsahariska dragen är inte så framträdande jämfört med Tovas Tintin i Kongo läppar eller om det är silikon

Tova har däremot bäst konsistens på hängtuttarna
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-01 kl. 17:36.
2023-02-01, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apaniorten
Vad fan äcklig du är

Mata inte trollen.
Han har gång på gång visat att han har en egen problematik och inte kan ta ansvar för sina egna handlingar. Tar man sådana personer seriöst så går man under...

Asia är söt utan tvekan.
Men hon fick inte så mycket tid i rutan..

2023-02-01, 17:25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Konstigt att det inte snackas mer i tråden om otrohetsdramat ändå.

Nu är ju dessutom Cia gravid, haha.

"Skådespelaren" Andreas borde gå ut offentligt och be Christoffer om ursäkt. Den senare har ju fått ta emot massvis av skit, men det är Andreas som varit otrogen och hotat Christoffer i tv samt kallat honom psykiskt sjuk och mytoman.

Bara att kolla Karins instagram och läsa vad Andreas sambo skriver i ett sms till Karin.

Det är ju Andreas som är psykiskt sjuk och mytoman visar det sig.

Här är artikeln där Cia berättar att hon är gravid. Dock är inte Andreas Fadern
https://www.hant.se/noje/farmen-2023-deltagaren-vantar-barn-visar-upp-gravidmagen/9008269
Är hon hermafrodit?

Jag gör det själv säger hon, jag tror att spermabanken visst låg på Farmen, hon har helt enkelt dragit en handtralla på Andreas när han hade pissstånd i sömnen, och knyckte av hans seglivade dyrbara last mens Karin använde sina fisk-kuksugarläppar som kärl varför han lät henne hållas.

Sommerborn, vad är det för jävla taget sommarnamn (som en sommarkatt, man bär det över 1 säsong)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-01 kl. 17:34.
2023-02-01, 17:40
Medlem
Citat:
Det är inte jag som tycker hon är snygg
Toche.
2023-02-01, 17:44
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Jag tror inte det finns många kvinnor i världen som har utvecklat autoimmunitet mot 2 meter långa, muskellösa killar, med långt blont hår, och som ser ut att vara hämtad från omslaget av en kärleksroman för kåta medelålders kvinnor.. Så ja i rätt tid på rätt plats så hade han fått göra vad han ville med även henne.
Lång brunt hår då? funkar inte det lika bra för kåta medelålders kvinnor, enbart en minoritet av kvinner kan i nyktert tillstånd tolerera att killar uppvisar unisexdraget långt hår

Citat:

Hannahs utseende är inte riktigt min typ, men eftersom att jag är en man så kan min typ ändrats drastiskt om det inte finns mycket annat. Och har jag fått i mig några öl så skulle jag tillochmed suga på hennes övre hakgrop.
Jag funderade på det idag under min rundgångs-promenad på rastgården att skälet till att du är man och att din smak kan ändras vid intoxication beror på att man blir ärlig mot sig själv när man är påverkad av spriten, så du har kommit i kontakt med din riktiga kvinnosmak och det andra är bara den nyktra samhällsnormativa bäska bi-smaken
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-01 kl. 17:53.
2023-02-01, 17:48
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Är hon hermafrodit?

Jag gör det själv säger hon, jag tror att spermabanken visst låg på Farmen, hon har helt enkelt dragit en handtralla på Andreas när han hade pissstånd i sömnen, och knyckte av hans seglivade dyrbara last

Sommerborn, vad är det för jävla taget sommarnamn (som en sommarkatt, man bär det över 1 säsong)
Dyrbar och dyrbar, det vet jag inte. En Sommerborn och Gauffin avkomma.. Vem vill se ut såhär liksom? https://imgur.com/RtRpfwk
2023-02-01, 17:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Dyrbar och dyrbar, det vet jag inte. En Sommerborn och Gauffin avkomma.. Vem vill se ut såhär liksom? https://imgur.com/RtRpfwk
Bra bild :P

Men jag kan dessvärre misstänka att kvinner gillar den där glittriga vattenblicken, dom tycker
att dom stora ögonen är "uttrycksfulla" brukar det heta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in