2023-01-31, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Haha ja det har man inte hört förut😅 men väldigt konstigt beteende att inte berätta för ”fansen” om varför han slutar med musiken och varför inget händer på youtube. Kan inte kännas jätte bra att gå från ( vad jag antar ) en skaplig inkomst (yt/musik) helt okey lägenhet och vad som verkade vara en ganska stabil vardag till att punda omkring i hela landet, sova hos vänner tills dom kastar ut en, leta bank konton på instagram 😂

Märkligt ja, ja hade ingne snusning han skulle sluta med musiken. Började rota i om varför hittar inget. En bra anledning hade kunnat va att dom ska satsa på utube. Mer pengar där verkar det som än streams. Köpta eller inte köpta..

Men om det nu är youtube så är de konstigt dom aldrig kommer igång, men kan va den mänskliga faktorn att dom helt enkelt inte pallar eller har nån inspiration, vad vet jag.

Hoppas det kmr ut någon orsak till varför musiken läggs på hyllan
Citera
2023-01-31, 13:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Du antar mycket du och har en för svartvit syn på saker och ting utan förmåga att nyansera. Men du har väl bestämt dig att han är en skitmänniska som skit ska has även när han försöker att bättra sig?

Nja han har gjort mer saker än att ha gjort ett oplanerat macbook-rån med smörkniv vill jag bestämt hävda. Dock ingen kingpin men han har varit involverad i drogspel långt över att sälja påsar med gram ochär respekterad av andra kriminella garanterat fullt ut.

Om han mytar om saker? Det är helt normalt bland kriminella.

Vad har du för insyn mer än att du har läst skit i den här tråden och max läst det han har blivit dömd för?

Var det där mordet jag syftade på inte snyggt överhuvudtaget. Så pass fult att hans dåvarande vän Iskandar som också är kriminell valde att begå karriärmässigt självmord genom peka ut honom som skytten säger väl det mesta.

Om det är bosniern som blev nitad så har han gjort en storytime om det hela och han försvarar alltså sin vän mot något kräk som lekte tuff inne på kåken dvs en synd.

En simpel pundare har inte möjlighet att tillskansa sig så mycket pengar att han kan koksa sönder näsan till luktsinnet är fucked. Krävs en del resurser för det.

Dessa heroinster får LARO om du nu ens vet vad det är för något.

Jo han har försökt sluta och har slutat helt men hamnar till slut i träsket på något sätt du verkar ju inte ha koll på vad du talar om.

Försök ha lite koll på grejerna innnan du yttrar dig i fortsättningen och blanda inte in mig i det här överhuvudtaget. Det är bara löjligt.
Du skämtar väl?

Han är en skuldsatt, hemlös luffare som ingen vill veta av, som en skitig gatuhund drar han runt på gatorna och rotar i andras sopor efter mat att äta och pulver att snorta.

Det här är en människa som måste göra en shout out för han inte har råd att lägga 200 spänn på en fade lol.

Inom två år ligger han i backen.
Senast redigerad av knark-kungen 2023-01-31 kl. 14:13.
Citera
2023-01-31, 14:57
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Massa jävla påståenden i den här tråden.. men hur mycket grund? Saker man kan fråga säg.

Skulle han haft en skuld sådär räcker det inte med att bli portad utan då vill väl folk ha sina jävla pengar och kommer ta till dom metoderna som krävs. Om det skulle handla om stora summor kan han förvänta sig skotthål i dörren där någon han tycker om bor som en markering om han gömmer sig från sånt.

I call bs.

Det är föredetta vänner som har en liten förståelse för att det inte är värt att skjuta på någons dörr när han inte har en spänn att avvara ändå. Dom förlitar sig på att han kommer ur sitt sk återfall förr eller senare och då börjar beta av skulderna, han är dock inte välkommen i deras kretsar tills det är betalt och klart.
Detta är inget skvaller utan bekräftat från gemensamma bekanta 😊
Citera
2023-01-31, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han har koksat sönder sin näsa på krita från två av hans fd sk vänner. Därför han inte sätter sin fot i Sthlm längre.
Han kan helt enkelt inte förens skulderna är betald. Slurp slurp.
Hailu och Startklar va? De är iaf dom namn jag hörde

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Märkligt ja, ja hade ingne snusning han skulle sluta med musiken. Började rota i om varför hittar inget. En bra anledning hade kunnat va att dom ska satsa på utube. Mer pengar där verkar det som än streams. Köpta eller inte köpta..

Men om det nu är youtube så är de konstigt dom aldrig kommer igång, men kan va den mänskliga faktorn att dom helt enkelt inte pallar eller har nån inspiration, vad vet jag.

Hoppas det kmr ut någon orsak till varför musiken läggs på hyllan
Ända jag kan tänka mig är väl att rappen medför för mycket skit, både med texterna som romantisera knark o våld och även folket i musik industrin. Men har på riktigt svårt att tro han lyckats göra den kopplingen.
Men det är väl dax för han att växa upp och skaffa sig ett fast boende och sluta punda runt tkr man.
Citera
2023-01-31, 23:55
Medlem
Vad kan ha hänt med Alvas ansikte??? I deras senaste story på insta så ser hon blå ut på kinderna/näsan??? 😩
Citera
2023-02-01, 00:12
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kca1988
Vad kan ha hänt med Alvas ansikte??? I deras senaste story på insta så ser hon blå ut på kinderna/näsan??? 😩

säkert botox
Citera
2023-02-01, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kca1988

Kraftig infektion i bihålor samt näsborrarna av allt fultjack hon börjat skotta i sig kanske ? 😂
Skämt åsido så är det förmodligen hennes clown sminkning som spårat ut åter igen.
Så tro det eller ej men skiten du ser är nog självförvållat😂
Citera
2023-02-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vem i denna tråd är det som framstår som totalt korkad på gränsen till mentalt handikappad egentligen, som inte kan förstå och se igenom de mest simpla saker? Du verkar se saker ingen annan ser. Läskigt faktiskt. Känns det inte obehagligt att va totalt jävla borta i huvudet?!
Den som går efter lösrykta påståenden från belackare och skojare på flashback som förstahandsinformation och inte verkar kunna yttra annat än förolämpningar i sina värdelösa svar. Du verkar inte ha alla hästar i stallet du.

Citat:
Det är föredetta vänner som har en liten förståelse för att det inte är värt att skjuta på någons dörr när han inte har en spänn att avvara ändå. Dom förlitar sig på att han kommer ur sitt sk återfall förr eller senare och då börjar beta av skulderna, han är dock inte välkommen i deras kretsar tills det är betalt och klart.
Ja du och han har säkert hängt i samma kretsar och har gemensamma bekanta som har berättat allt för dig.. t.o.m deras stratergi för att få tillbaks denna påstådda kokainskuld i sedlar. Vi tror dig!
Citera
2023-02-01, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Hailu och Startklar va? De är iaf dom namn jag hörde

Ända jag kan tänka mig är väl att rappen medför för mycket skit, både med texterna som romantisera knark o våld och även folket i musik industrin. Men har på riktigt svårt att tro han lyckats göra den kopplingen.
Men det är väl dax för han att växa upp och skaffa sig ett fast boende och sluta punda runt tkr man.

Ja, så skulle man kunna tolka det. Iaf vilja. Hoppas det löser sig.

Men startklar? Skulle han ha drogskulder till startklar? Aldrig sett dom tsm och tror inte startklar skulle gå en dag utan att filma han led med ceesay🤪
Citera
2023-02-01, 13:34
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

oki, hur mycket är han skyldig dem? Måste vara trist att inte våga besöka Stockholm pga. knarkskulder. Kan ju inte vara kul att ligga och trycka i någon liten bonnhåla.
Citera
2023-02-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja, så skulle man kunna tolka det. Iaf vilja. Hoppas det löser sig.

Men startklar? Skulle han ha drogskulder till startklar? Aldrig sett dom tsm och tror inte startklar skulle gå en dag utan att filma han led med ceesay🤪
Jodå startklar stog ju utanför grindarna när han muckade så festade dom på ett tag tills Alex o Alva drog utomlands !
Citera
2023-02-01, 15:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Om han inte dör inom 2år kan jag garantera att han kommer göra musik igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in