2023-02-01, 08:00
Medlem
santos_devilles avatar
Han måste ju vara närmare 50-60 nu. En gammal granne till mig, snäll gubbe med lite problem i skallen som jag kommer ihåg det.

Inte problem mot andra men mot sig själv pga händelser som skakade om hans skalle rejält genom en tragedi.

PH från Haninge
Senast redigerad av santos_deville 2023-02-01 kl. 08:07.
Citera
2023-02-01, 08:08
Medlem
hrjn1989s avatar
King of speed är tillbaka! Tack för denna information.
Citera
2023-02-01, 08:17
Medlem
Laggiores avatar
Kul att se på och har vänner som kört ihop med honom, men inget för mig. Körde själv runt på liknande sätt i min ungdom men förstod tidigt att det är 4 hjul som gäller då det är alldeles för dåliga möjligheter att undvika olyckor med bara 2.
Citera
2023-02-01, 08:18
Medlem
Mindbreaths avatar
Vilken tönt. Utsätter andra för livsfara för sina egna adrenalinkickar.
Citera
2023-02-01, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Palisong
Riktiga jävla legender, Ghost rider & team, som släpper nytt material efter alla dessa år.

Vet inte vad mer jag kan säga, ser fram emot vad mer som ska komma!! Förhoppningsvis lite längre videor med ytterligare galenskap i trafiken.
Ska han fortsätta då? hastigheten han låg i nu var helt brutal. 300 knyck vännen..Det här är inte längre någon lek. Aldrig upplevt en av dessa videor som direkt obehaglig förrän nu. Vi önskar ju inte livet ur vår hjälte, eller hur?
Citera
2023-02-01, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Det är underhållande att se men fyfan vad lätt saker och ting hade kunnat barka åt helsike i den farten. Tvivlar inte på Ghostrider eller hans erfarenheter bakom styret, utan det som han inte styr över - andra trafikanter. I hastigheterna han kör finns det inte en chans för andra trafikanter att hinna se en motorcykel dyka upp bakom, och det hade räckt med att någon plötsligt byter fil, svänger utan att blinka eller plötsligt bromsar. Lite otäckt, men det är väl därför det är underhållande att titta på

Mm, det var ju såhär jag tänkte: EN enda bil som öppnar bildörren och inte har en millisekunds chans att se eller höra honom och familjens och Riderns liv är över.

Jag tycker det börjar bli kusligt. Har suttit bak på en sporthoj i 160 knyck när vi stod på bakhjulet för att sen dra motorvägen i 160 och jag skakade när jag kom av.

300..det är inte mänskligt. Fan sysslar du med, Ridern?
Citera
2023-02-01, 09:06
Medlem
Palisongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Ska han fortsätta då? hastigheten han låg i nu var helt brutal. 300 knyck vännen..Det här är inte längre någon lek. Aldrig upplevt en av dessa videor som direkt obehaglig förrän nu. Vi önskar ju inte livet ur vår hjälte, eller hur?

Lilla pumsevännen med äppelkinder - vad mig anbelangar får han gärna fortsätta med vad han gör. Skiter fullständigt i om han kör ihjäl sig själv eller nån annan, det blir ju jävligt bra content det han gör så det väger faktiskt upp för riskerna.
Citera
2023-02-01, 10:32
Medlem
feemaxxxs avatar
Var kanske coolt för 20 år sedan men nu tycker jag att det känns passé och faktiskt lite töntigt att hålla på så där.
Citera
2023-02-01, 10:38
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Var kanske coolt för 20 år sedan men nu tycker jag att det känns passé och faktiskt lite töntigt att hålla på så där.

Men sen när du tänker att det är en 50+ gubbe som gör det så är det rätt imponerande igen
Citera
2023-02-01, 10:41
Medlem
Idiot. Man får hoppas att det bara är han själv som stryker med när det väl smäller.
Citera
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Men sen när du tänker att det är en 50+ gubbe som gör det så är det rätt imponerande igen

Imponerande, men fortfarande töntigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Han måste ju vara närmare 50-60 nu. En gammal granne till mig, snäll gubbe med lite problem i skallen som jag kommer ihåg det.

Inte problem mot andra men mot sig själv pga händelser som skakade om hans skalle rejält genom en tragedi.

PH från Haninge
Nej, han är inte speciellt snäll, om kan gör sådär med moppen, var tor du han gör med flikvännen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in