Citat:
Är du klonad från tidigare debattörer? Samma frågor, och samma ältande, om och om igen.
Det är jag inte intresserad av. Det jag vill se är nya vinklar och nya detaljer.
Som nyss där herr Henrik of Sweden jämförde likheten mellan AB och CP.
Det går också rykten om larmlistor och ritningar på Skandiahuset.
Skandiamannen: Mysteriet. Det är bland annat vad den här tråden handlar om.
Sedan finns det de (läs: jag) som tror mer på hans skuld, de som är tveksamma och sen har vi ett gäng kloner som tycker vi ska stänga igen butiken. Ja, vem vet, en vacker dag ... Men inte idag.
Har ingen aning om vad KP personligen anser, men hans utredning försökte lyfta på de flesta stenar, eller vad som står i TP:s bok, den har jag inte läst. Min uppfattning kommer av att med vetenskaplig precision läsa vittnesförhören, varv efter varv. Då framträder SE som huvudkandidat.
Ja, till ditt stora förtret går kampen vidare! Ligger du sömnlös om nätterna på grund av det?
Blir din egen teori tillintetgjord?
Det är jag inte intresserad av. Det jag vill se är nya vinklar och nya detaljer.
Som nyss där herr Henrik of Sweden jämförde likheten mellan AB och CP.
Det går också rykten om larmlistor och ritningar på Skandiahuset.
Skandiamannen: Mysteriet. Det är bland annat vad den här tråden handlar om.
Sedan finns det de (läs: jag) som tror mer på hans skuld, de som är tveksamma och sen har vi ett gäng kloner som tycker vi ska stänga igen butiken. Ja, vem vet, en vacker dag ... Men inte idag.
Har ingen aning om vad KP personligen anser, men hans utredning försökte lyfta på de flesta stenar, eller vad som står i TP:s bok, den har jag inte läst. Min uppfattning kommer av att med vetenskaplig precision läsa vittnesförhören, varv efter varv. Då framträder SE som huvudkandidat.
Ja, till ditt stora förtret går kampen vidare! Ligger du sömnlös om nätterna på grund av det?
Blir din egen teori tillintetgjord?
Ritningarna är offentliga men dom är fragmentariska.
Jag har sammanställt vån -2, -1, 0, +1. Eller som det beskrivs i ritningar och larmlistor nedre källare (gissning NK), övre käller (ÖK), bottenvåning (BV), våning 1.
Kommer redovisas på Palmekonferansen.
Alltså ritningar som är aktuella för 1986.
Larmlistorna och besöksloggarna ligger på fup och övriga handlingar.
Hittar dom inte nu.
Skriver Pm
Kolla vad som kom upp nu
https://drive.google.com/file/d/1YmGsDSHzji4HY3d56dPP2nknaNvnnrun/view?usp=share_link