Bild från Andreas sambo enligt Karin
https://imgur.com/a/ELudLip
@andreasgauffinactor sambo har skickat ett fint meddelande till mig, en slags sexnovell hon har diktat ihop. Jag vet inte om hon går igång på detta själv. Men jag finner det inte roligt.
För att förklara vad som hänt så vaknar jag idag upp till massa grejer. Folk spekulerar i allt vad som hände inne på farmen, om ryktet och allting.
Så här kommer min sanning.
Andreas ljög för mig inne i huset och var väldigt upprörd över att det fanns ett rykte om att han och Cia har legat.
Jag blev SÅ arg och upprörd på @hammarl0f, att han kunde göra så mot någon som har sambo. HUR kan han med? Jag HATAR otrohet och blev väldigt upprörd.
Senare visar det sig att ryktet är sant. Christoffer har inte ljugit.
På nätet cirkulerar det massa rykten nu om vem som legat med vem.
Jag skrev till Andreas imorse att det är inte kul när detta rykte sprids. Jag får DM att jag är en slampa som ligger med upptagna män. Christoffer får hat pga detta ryktet. Det är fel.
Andreas ringer upp mig när han ser mitt meddelande och vi börjar prata.
Jag berättar att jag har pratat med Aftonbladet om detta, då både jag och Christoffer får otroligt mkt skit för detta. Och jag vill att någon dementerar ryktet.
Då hör jag hans sambo i bakgrunden som säger argt att jag har fått pengar av Aftonbladet för att säga detta. Sedan hör jag henne säga att hon kommer gå ut med till media att jag legat med Andreas.
Detta är ju sjukt. Hon är ju sjuk och behöver vård. Vem gör såhär mot sin sambo ens? Hon ljuger ju om att han har legat med mig.
Jag kan förstå att hon läser allt som skrivs och blir ledsen. För Andreas var otrogen mot henne i huset, men inte med mig.
Så detta skriver hon till mig i affekt och tror att jag kommer ta det.
Jag står för vad jag gör och har inte legat med Andreas. Jag har inte haft sex på Farmen. Det är rent påhitt och bara elakt. Snuddar på hot skulle jag säga.
Jag vet inte vad Andreas står i detta, men jag tar inte vilken skit som helst.
Hon är ju sjuk, på riktigt.
Karin