2023-01-31, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
För övrigt så har det nog skvallras i alla säsonger bland deltagarna om vilka som knullar eller inte.
Andreas reagerar ju som nån random kränkt kurd som fått hedern i kläm.
Hoppas för Andreas sambos skull att dom inte har balkong.
Ja han verkar onekligen ha problem med sitt humör. Läskig typ faktiskt! Tyckte han var trevlig i början men sen blev han bara otäck! Vad har han gjort på farmen egentligen förutom vilat och sagt elaka uttryck såsom "jag ska vrida huvet av den jäveln" "Han är ett argument för abort" osv ??
Har aldrig sett honom jobba, spika eller göra nåt med djuren ?? Han är en riktig latmask. Tycker Christoffer hanterade Andreas påhopp mkt bra, även påhoppet vid bordet när Anna var med. Han blev inte ens upprörd eller arg. Kanske det som irriterar Andreas ? Sen att Christoffer kan va jobbig och pladdrar mkt är väl en sak men att bli så irriterad som Andreas blev visar bara på att Andreas har stora problem med sig själv!! Dessutom ser det ut som hans ögon ska ploppa ur, vilket gör honom ännu läskigare när han blir arg !! Man liksom bara väntar på det där ploppet
2023-01-31, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Då var det bekräftat, Andreas den lilla råbocken fick knullat Karin duktigt uppe på loftet.
Grattis till er båda!

bekräftat? Hur vet du det då?
2023-01-31, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Angående dagens tvekamp och nästa veckas avsnitt:
Haha ja Päivis insats var inte mkt att hänga i julgranen! Men det kunde man ju räkna ut med lilltån, efter att ha sett henne skära korvbitarna!! Hallå, korvbitarna ska vara smala
2023-01-31, 11:13
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Haha ja Päivis insats var inte mkt att hänga i julgranen! Men det kunde man ju räkna ut med lilltån, efter att ha sett henne skära korvbitarna!! Hallå, korvbitarna ska vara smala

Men hon ville ju inte vinna, hon ville tillbaka till farmen.
2023-01-31, 11:32
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag menade när hon tävlade mot nebban i de där vattenrännorna. Korvtävlingen ville hon ju torska
2023-01-31, 11:32
Medlem
Läs Karins Instagram-inlägg. Andreas var otrogen men inte med Karin.
2023-01-31, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag är så fruktansvärt trött på deltagare som hoppar av vid minsta motstånd. Den ene klarar inte av att hantera olika perspnlighetstyper, och den andre vill inte vara i närheten av "drama". Vad har man då i en dokusåpa att göra till att börja med? Förstår man verkligen inte att man antagligen kommer att behöva leva tillsammans med personer man riskerar att inte dra jämt med, och att drama alltid kommer att uppstå på ett eller annat sätt?

Hoppas att jokrarna som är på väg in är något att ha iallfall.

Till er som gillar Australian Survivor har säsong 10 dragit igång nu, och första avsnittet går att få tag på om man vill!

Var hittar man Australian Survivor?
2023-01-31, 11:35
Medlem
Så tråkigt när folk hoppar av, för vad? Röksugen, gillar inte drama, saknar sambon. Varför söker man äns? Folk är så löjligt lättkränkta och bekväma så "bita ihop och kämpa vidare" finns inte hos vissa
2023-01-31, 11:37
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Läs Karins Instagram-inlägg. Andreas var otrogen men inte med Karin.
Kan du snälla citera in det som står hit? Har inte instagram och tänker inte skaffa
2023-01-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Varför döper dom inte om programmet till dysfunktionella i kollektiv?

Gökboet.
2023-01-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Kan du snälla citera in det som står hit? Har inte instagram och tänker inte skaffa

Inlägget är långt. Men här är det viktigaste citatet:

”jag hatar otrohet och blev väldigt upprörd. Senare visar det sig att ryktet är sant. Christoffer har inte ljugit.”

Andreas sambo har skickat hat till Karin där hon skriver att Karin och cia ska ha sugit av Andreas.
2023-01-31, 11:50
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Vilket jävla skitsnack om Cia!!!! Finns ju inga sådana tendenser enligt huvudtaget. Känns mer som önsketänkande från din sida.
På vilket sätt är det önsketänkande, logiken går inte ihop oavsett hur du vrider och vänder på det.
Men jag tror inte det är nått som Cia själv skulle neka. Såg du när hon kom in eller? "Det bästa i mitt liv just nu är att jag är singel, jag är som ett rovdjur som älskar att jaga". Sen gick hon vidare till att prata om hur kåt hon blev av Vincent.
Du behöver inte försvara henne för jag tror inte det är nått som hon skäms för själv, vilket är bara bra såklart. farmen utspelar sig på 1800-talet för det behöver inte vi göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in