I den här tråden ska det vara skrivas sådant som gått på tv! Jag kollar inte på något i förhand så snälla sluta spoila!!!
Rätt inställning, fast Torpet kommer aldrig sändas i sin helhet på torsdagar i tv, men okay vi kan hålla mun fram till på fredag från och med nu för säkerhets skull
Adderade spoilers också, det är värre för mig än du fått spoilat av mig hitills, jag öppnade bara en spoiler där vinnaren avslöjades
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-31 kl. 03:20.
Nu har "Hänt" intervjuat Christoffer om ryktet mellan Cia och Andreas.
"Christoffer dementerar att han startade ryktet:"
"Christoffer dementerar att det var han som startade ryktet och menar att han hade hört det från andra inne i huset, men att han inte vet vem som startade det."
Jag tror fan att det kan ha hänt nått mellan Cia och statisten.
Det mesta "smaskigt" händer på kvällarna när Tv-teamet har gått hem för dagen.
Cia verkar vara kåt och ger sig på vemsomhelst: "jag är ett rovdjur som älskar att jaga" hennes egna ord. Inte ens Vincent var säker från lilldjuret.
Har för mig att det var nån som skrev här i tråden som hade gått i samma skola som henne som bekräftade att hon hoppar runt, och att hennas mamma är död och pappan knarkare, sncka om daddy issues. Har man sett hennes insta och tiktok också så har man sett att det är många såna skämt och den mentaliteten.
Sen har vi statisten som smörar för Karin och på så sätt visar att han inte har nån lojalitet till sin sambo, men också visar att han är för dum för att förstå att skit kommer fram.
Så vi har två som är kapabla till det, det är jag helt säker på.
Jag tror också att Christoffer hade kunnat erkänna såhär nu i efterhand om han faktiskt bara ville skapa lite drama och TV, men att han fortfarande (såhär långt efter händelsen) säger att det inte var han som startade det utan att det var många i huset som pratade om det, får mig att tro att det faktiskt är så.
Tycker också det framkom lite i dagens bråk att de har en mentalitet där som är "Det som händer när kameran inte är på stannar bakom kameran". vilket säger en del om vad som pågår det på kvällarna.
Vilket jävla skitsnack om Cia!!!! Finns ju inga sådana tendenser enligt huvudtaget. Känns mer som önsketänkande från din sida.
Japp Sandra var väldigt söt i profil när hon satt och virkade
(dags att ta tillbaka epitetet söt från alla perversa i den här tråden)
Är ganska besviken på Victor, här kommer det nån slags vit arabiska med överdimensionerade pukor till Törpet och han känner inte behovet att badda sig med vatten ens eller slicka hennes hand när hon ville hälsa, tog horny goat weedet slut eller?, det enda han har i huvet är sin bromans med JC, nu är han sjuk, förut var han frisk
ja vore trevligt att slippa alla perversa kommentarer i tråden.
Däremot vet jag inte varför du är besviken på Victor? Han lade ju på storcharmen när Anna kom och på fullt allvar tror han att Anna är betuttad i honom. Var ju roande att kolla på
Riktigt ynkryggigt av Karin att sitta och trycka på rummet och låta missförståndet hon själv var orsak till, som hon rimligen hörde, eskalera på nedervåningen. Istället för att reda ut det hela inför berörda parter.
Och sedan skylla sin hemgång på att hon ”inte gillar drama”, ..som hon själv skapat.
Men allvarligt talat, vad är detta för jävla trams?? Både Karin och Andreas lämnar?
”Jag kom hit för att ha roligt” ”jag klarar inte av konflikter buhuuu buhuuu”
Herregud trodde samtliga var där för att vinna prispengarna..
Ja jag blir så irriterad på människor som drar hem så fort det är lite motvind. Om man anmäler sig till Farmen bör man förhoppningsvis ha lite koll på vad som väntar. Har man t ex krånglig mage eller andra kroniska sjukdomar, svårt att umgås med främmande människor, kanske helt motsatsen till dig själv, eller tror att du är där på semester, ja då kanske du inte ska söka till detta program. Tråkigt för tittarna och säkert tråkigt för deltagarna som blir kvar.
Den enda värdiga vinnaren genom tiderna är Daniel Tholén. Han var superförberedd när han deltog, illa omtyckt av de andra pga att han var ett stort hot och fick tävla i tinget mer än någon annan. Men han jobbade på bra, pratade inte skit eller paktade och var inte otrevlig mot någon.
Riktigt ynkryggigt av Karin att sitta och trycka på rummet och låta missförståndet hon själv var orsak till, som hon rimligen hörde, eskalera på nedervåningen. Istället för att reda ut det hela inför berörda parter.
Och sedan skylla sin hemgång på att hon ”inte gillar drama”, ..som hon själv skapat.
Exakt! Hon hade väl inte ens behövt nämna det till Andreas, det som Christoffer sagt till henne. Jag tror dessutom att hon friserade till det lite grann så Andreas skulle blir sur. Hon räknade kanske inte med att han skulle bli sååå galen och konfrontera Christoffer så Karin fick stå där o se dum ut för hon gjort en höna av en fjäder