2023-01-30, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Dagens torpet:

2023-01-30, 15:03
Medlem
BalderNords avatar
Dagens torpet:
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
2023-01-30, 15:07
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
No offense men man ska nog ta allt vad BalderNord skriver med en stor nypa salt. Bara profilbilden tyder ju på att han vill provocera,/få ut frustration på andra människor som inte har med saken att göra.

Sandra Ö är inte min favorit heller, jag gillar ändå sebbe en del, tror inte han "spelar" lika mycket som många påstår. Men allt vad BalderNord skriver tyder på att det finns en personlig problematik och frustration som andra får ta skit för.
Ja, Baldernord är i tråden endast för att provocera.
Sebbe har vuxit lite. Sandra tyckte jag om i början men har sjunkit lite nu i mina ögon pga hur hon betett sig på Torpet.
2023-01-30, 15:27
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, Baldernord är i tråden endast för att provocera.
Varför undviker du bara inte mig då?
Du har hoppat på mig sen första inlägget jag gjorde i den här tråden och skulle läxa upp mig om att här på F.B pratar man minsann inte om folks utseenden, utan man är fördomsfull och hoppar på dem på alla andra sätt..
Och från och med då när jag bad dig att sluta "vakta tråden" och påpekade ironin i dina inlägg så har du gjort små patetiska försök till att ge igen.. Lägg ner, det är så patetiskt.
Jag menar jag bryr mig inte om dina inlägg, så varför lägger du så stor vikt vid mina?
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-30 kl. 16:13.
2023-01-30, 15:30
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Nä det skulle vara om han är osäker innerstinne men tror han int What en chans faktiskt men tror inte produktionen skulle tillåta knytnävsslagsmål.

Christoffer har mycket att leva upp till, tyvärr, säkert sett sin pappa & tyckte han var ashäftig varför inte vara bättre själv?

Var sig själv bara.. fast det kanske de han är, äpplet faller inte långt från trädet kanske..

Blonde & özken var ju as rolig, var ju typ rikskända träffat båda den sommaren, var ju på löpsedlarna hela tiden.. dock är det andra tider nu lille Christoffer.
Hur var de roliga?
Dryga mobbare är vad de var!
2023-01-30, 15:48
Bannlyst
Citat:
Dagens torpet:

2023-01-30, 15:55
Medlem
BalderNords avatar
Dagens torpet:
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-30 kl. 16:02.
2023-01-30, 16:05
Bannlyst
Citat:
Dagens torpet:

Ja, precis!
2023-01-30, 16:44
Medlem
BalderNords avatar
Dagens avsnitt:
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-30 kl. 17:17.
2023-01-30, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur var de roliga?
Dryga mobbare är vad de var!

Men dom är färgstarka och skapar sig ett namn och den typen av deltagare har o kommer alltid fortsätta dyka upp i program efter program.

Blondie och Özkan var väl med i fler program än farmen, det kommer garanterat Christoffer också att vara.

Alla som har sett farmen minns Blondie och Özkan o kommer minnas Christoffer också..

Väntar du 2 månader och pratar med någon om Andreas i farmen så minns ingen vem människan var ens och han kommer inte dyka upp i fler program, han är helt fel typ av människa för att slänga in i något liknande.

Väntat flera år på att det ska bli lite action på farmen, så slätstruket som det har varit senaste åren har det aldrig varit tidigare.

Kalla dom mobbare om du vill men det är såhär det fungerar , kolla på Hays i Robinson som skulle slita huvudet av Mattias men som tv4 genast slängde med i bytt är bytt.. dessa människor kommer alltid få mycket tid i tv.

Lika underbart var det att se Vincent sätta ner foten och ge dom underkänt på uppdragen, det har varit alldeles för mycket gulligull med det dom senaste säsongerna!

Det är ingen semester dom är iväg på.
Senast redigerad av miohmamma 2023-01-30 kl. 17:23.
2023-01-30, 18:04
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Gillar Eddie, han verkar ha bra arbetsmoral, skämtar men kan även avstyra bråk och vara den vuxna i rummet... på tal om dagens avsnitt:

Kan inte Sandra Ö ha på sig vanliga byxor? Henns muskulösa ben ser inte kloka ut. Ser ut som hon har en suspensoar på sig också. JC får ta och skärpa sig mot henne dock.

Fast Christoffer är ju också statist/skådespelare
https://www.actorcv.me/christofferhammarlof
https://sv.stagepool.com/cvbase/cv/pro/786479

Den där suspensoaren kallas för "fupa". Ett engelskt begrepp som beskriver den övre delen av fittan som fetare än vanligt. Oftast omkring menstruationer som det området sväller lite extra.
2023-01-30, 18:05
Medlem
funktioners avatar
Dagens avsnitt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in