2023-01-30, 19:43
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Andreas och Karin har förmodligen legat, så nu går dom ut tillsammans som ett nylegat par-
Finns ingen som helst anledning för Karin att sticka om hon inte legat hon gör det för att skydda Cias heder haha

Vem har Cia legat med då? Förmodligen Victor
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-30 kl. 19:47.
2023-01-30, 19:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Dan Ericsson från svegot aka Skrotnisse som stortråkbonde

Nu kräver jag att 2 tidigare deltagare ersätter det knullande paret, in med kedjerökaren
och Päivi

"Jag snudde lite ägg"
2023-01-30, 20:01
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Kalla mig konservativ men att gå runt i sådana där byxor i köket är tämligen osmakligt. Jag har sällan lust att se upp mellan skinkorna på någon när jag äter, oavsett vem det är. Skulle en kille gå runt i samma korta tighta plagg skulle det inte alls va lika accepterat.

Har sett liknande på lunchrestauranger ibland och tappar matlusten. Hade jag varit Viktor eller JC hade jag ursäktat med att vi äter och bett henne klä på sig ordentligt.

Men men, det känns som hon är med i farmen för o skylta med sig själv så vad förväntar man sig.

Du är säkert lite konservativ men det handlar inte om det utan att det är konstigt att vissa tycker att man ska ha nått sånt på sig och låta alla andra behöva "hantera" det. "här ska jag stå med min röv/bullfitta i ansiktet på dig och det är upp till dig att "hantera" situationen på ett bra sätt.".

Och man behöver inte tycka att det är varken äckligt eller snyggt för att det ska bli lite små jobbigt och obekvämt.

I dagens Torpet 2:10 in i avsnittet, hon står med dem där tightsen på sig med röven i vädret https://imgur.com/ZisvA9C i nästa stund filmas J.C som råkar kolla men parerar snabb som blixten. https://imgur.com/fJ6kjtN . Jobbigt att inte veta åt vilket håll man kan vrida huvudet åt i ett litet rum med en kamera på sig. Det kanske är det gubben stör sig på mest.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-30 kl. 20:30.
2023-01-30, 20:01
Medlem
För övrigt så har det nog skvallras i alla säsonger bland deltagarna om vilka som knullar eller inte.
Andreas reagerar ju som nån random kränkt kurd som fått hedern i kläm.
Hoppas för Andreas sambos skull att dom inte har balkong.
2023-01-30, 20:03
Medlem
Nu åkte Andreas och Karin och tog in på ett hotellrum.
2023-01-30, 20:06
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Dagens avsnitt

Jag hade hört att han skulle varit otrogen mot sambon men inte med vem, blev förvånad när det togs upp så öppet i programmet.
Att han lämnade med buller och bång var nog damage control, han fick panik när han insåg att allt skulle komma fram på bästa TV tid.
2023-01-30, 20:07
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Andreas och Karin har förmodligen legat, så nu går dom ut tillsammans som ett nylegat par-
Finns ingen som helst anledning för Karin att sticka om hon inte legat hon gör det för att skydda Cias heder haha

Vem har Cia legat med då? Förmodligen Victor
Skulle förvåna om inte Christoffer försökte närma sig Cia genom att skvallra om ett annat par tydligt att fyran vill vi skall spekulera
2023-01-30, 20:09
Medlem
Jag har noterat att par till här i forumet genomskådat Sebastians personlighet. Han vill vara den korrekte, den snälle, men även ha näsan i allt som händer fsst han initialt inte ingår i sammanhanget. Riktigt hal kille. Frågan är hur det hala går ihop med att leda en grupp och ta ansvar.
2023-01-30, 20:11
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Kan ju inte låta bli å tro det kan ligga en hel del i det du påstår
2023-01-30, 20:13
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Nej tidigare än så, dom hade skitsex i ett dike på vägen mot E6'an så fort kameran sluta filma

Dom hade bara planerat att lega, och spred ut ett rykte om CIA & nu känner dom sig säkra & skyddade för att kunna förlusta sig
2023-01-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
För övrigt så har det nog skvallras i alla säsonger bland deltagarna om vilka som knullar eller inte.
Andreas reagerar ju som nån random kränkt kurd som fått hedern i kläm.
Hoppas för Andreas sambos skull att dom inte har balkong.

Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Jag hade hört att han skulle varit otrogen mot sambon men inte med vem, blev förvånad när det togs upp så öppet i programmet.
Att han lämnade med buller och bång var nog damage control, han fick panik när han insåg att allt skulle komma fram på bästa TV tid.

Andreas sa väl i farmen att hans sambo hette Eva? kan inte se att han bor/lever tillsammans med en dam med det namnet

100% att Andreas dunkade på Karin inne på farmen
2023-01-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det var väl tvärtom - först Bytt Är Bytt och sen Robinson. Ett Bytt Är Bytt som var ett av de roligaste jag sett Var väl val mellan halvmiljonen och femhundringen eller nåt å så valde Hays fel. Tyckte väl synd om honom

Så kanske det var haha

Men oavsett så brukar det numera vara standard att TV4 använder samma personer i flera program.
Ungefär som personer som dyker upp i alla mot alla även är med i Masked Singer, om det senare är ett sammanträffande vet jag inte då det är olika kanaler men märkligt är det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in