2023-01-30, 18:09
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Du verkar ju vara en sån som gottar sej rejält av att farmen idag består av div. idioter. Förmodligen känner du sympati & gemenskap med många av dem?

Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Ja, bland andra. Du verkar kunna läsa och förstå det du läser, duktigt!

Citat:
Jajemensan!
Trots min CP-skada (som du påstår att jag har) så hänger jag med bra här på tråden. Å läsa kan jag. Å skriva kan jag oxå. Nämen herreguud...! Nu kan jag resa mig från min rullstol helt plötsligt 😲
*Jag tycker allvarligt talat att du ska tänka dig för innan du kallar någon för något som du överhuvudtaget saknar kunskap om*. Du är en liten människa. Har du sökt till Farmen 2024?
Om inte. Gör det. Det behövs idioter som du för att göra skiten intressant.

Citat:
Återigen nya gratis tips, tack så mycket. Dina "analyser" är alltid knivskarpa
Eftersom jag verkligen tror att du är det på riktigt (med tanke på dina knivskarpa analyser), så kommer jag inte skämta om din CP-skada nån mer.
Men här har du ett gratis tips av mig: När man pekar ut saker som är helt uppenbara men man får det att låta som att man har listat ut nått andra inte har, så kan man börja låta lite efterbliven efter man har gjort det tusen gånger..

P.S Ska jag verkligen söka? Jag trodde inte du ville ha idioter inne på farmen? Är inte du en sån som gnäller på tv4 när det uppstår drama och undrar hur de tänkte när de valde ut deltagarna.. Ändå kollar du på skiten år ut och år in och blir lika förvånad vare år.

🍿👀
2023-01-30, 18:33
Medlem
Dagens avsnitt.

Enligt säker källa

Så handlade
2023-01-30, 18:37
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Dagens avsnitt.

Enligt säker källa

Så handlade
Jag tror också på detta
2023-01-30, 18:50
Avslutad
Citat:
Trots min CP-skada (som du påstår att jag har) så hänger jag med bra här på tråden. Å läsa kan jag. Å skriva kan jag oxå. .

Hjälpligt möjligen - inte mkt mer, så ta inte i så du drullar ur din CP-rullstol.
2023-01-30, 18:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Dagens avsnitt:
2023-01-30, 19:11
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur var de roliga?
Dryga mobbare är vad de var!

Värre med en stel säsong där det inte händer ett skit.

Nu var jag ung då det sändes & gillade det då, inte säkert att jag skulle gilla det idag om jag såg om det.
2023-01-30, 19:20
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Dagens avsnitt.

Enligt säker källa

Så handlade

Dagens avsnitt
2023-01-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Gillar Eddie, han verkar ha bra arbetsmoral, skämtar men kan även avstyra bråk och vara den vuxna i rummet... på tal om dagens avsnitt:

Kan inte Sandra Ö ha på sig vanliga byxor? Henns muskulösa ben ser inte kloka ut. Ser ut som hon har en suspensoar på sig också. JC får ta och skärpa sig mot henne dock.

Fast Christoffer är ju också statist/skådespelare
https://www.actorcv.me/christofferhammarlof
https://sv.stagepool.com/cvbase/cv/pro/786479

Kalla mig konservativ men att gå runt i sådana där byxor i köket är tämligen osmakligt. Jag har sällan lust att se upp mellan skinkorna på någon när jag äter, oavsett vem det är. Skulle en kille gå runt i samma korta tighta plagg skulle det inte alls va lika accepterat.

Har sett liknande på lunchrestauranger ibland och tappar matlusten. Hade jag varit Viktor eller JC hade jag ursäktat med att vi äter och bett henne klä på sig ordentligt.

Men men, det känns som hon är med i farmen för o skylta med sig själv så vad förväntar man sig.
Senast redigerad av Anajnam 2023-01-30 kl. 19:23.
2023-01-30, 19:23
Medlem
Kackotopis avatar
Vilken manstant Andreas är, vad sjutton har Christoffer ens gjort? Förutom att bara komma in i gruppen bättre än honom?
2023-01-30, 19:25
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Väntat flera år på att det ska bli lite action på farmen, så slätstruket som det har varit senaste åren har det aldrig varit tidigare.

Kalla dom mobbare om du vill men det är såhär det fungerar , kolla på Hays i Robinson som skulle slita huvudet av Mattias men som tv4 genast slängde med i bytt är bytt.. dessa människor kommer alltid få mycket tid i tv.
Det var väl tvärtom - först Bytt Är Bytt och sen Robinson. Ett Bytt Är Bytt som var ett av de roligaste jag sett Var väl val mellan halvmiljonen och femhundringen eller nåt å så valde Hays fel. Tyckte väl synd om honom
2023-01-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Dagens avsnitt

Men enligt källan.
Alltså jag själv.. Så ja,
2023-01-30, 19:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Dagens avsnitt.

Enligt säker källa

Så handlade
Rör det jag citerar
Senast redigerad av kubun 2023-01-30 kl. 19:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in