2023-01-26, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Du ställde frågan i tråden så du ville ha svar. Jag svarar du är helt otrolig du, inget positivt ifrån dig. Dömande parasit som Jewels.
Hejdå en krokig banan!

Håller med Acevixen
Tarmstuvning har inget liv och är ingen idé hur mycket ni säger åt denna människan för det går inte in .
Reptilhjärna ,maniskt och bitter.
Besatt av andra människors liv och värkar inte ha något eget liv.
Citera
2023-01-26, 16:49
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrejaMV
Håller med Acevixen
Tarmstuvning har inget liv och är ingen idé hur mycket ni säger åt denna människan för det går inte in .
Reptilhjärna ,maniskt och bitter.
Besatt av andra människors liv och värkar inte ha något eget liv.

Ja Freja vi har ju alla försökt få in lite vett i människan men rent av omöjligt och som du säger, reptilhjärna,manisk,bitter men även bara vidrig och oönskad här av de flesta.

Hennes rätt att vara här i tråden givetvis men det är därför känner jag att eftersom hon fortfarande vill klämma sin in i tråden och förorena den med hennes skit så kan jag ge henne en liten känga tillbaka!

Och blir lite orolig nu för inser hon gör mig bitter! Har jag blivit smittad av parasiten haha?😂

Igen tragiskt hon är så toxic och inte kan se sina egna fel och bara älskar att kasta skit på andra. Måste vara jobbigt att vara så perfekt och att alla andra är så dumma mot henne
Citera
2023-01-26, 16:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du får min kropp att krypa och ger mig ren äckelkänsla. Ger mig mindre spunk att meddela dig det utan att låta dig glida in och vara toxic när du känner för det. ❤️
Did it for myself babe

Tips.
Sluta citera mig och lek med dina egna kamrater så känns det bättre.
Scrolla förbi mig bara.
Citera
2023-01-26, 17:45
Medlem
Citat:
Tarmstuvning har inget liv och är toxic af så kunde inte bry mig mindre om hon inte ville jag skulle svara för hon skiter i allt och alla förutom sig själv så det va mitt lilla f you till henne ❤️

Så typ smuts som smuts? Då det du gör är att sjunka till liknsnde nivå istället för att bara gå vidare och läsa annat inlägg?
Citera
2023-01-26, 18:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Så typ smuts som smuts? Då det du gör är att sjunka till liknsnde nivå istället för att bara gå vidare och läsa annat inlägg?

Smuts? Vem har jag smutskastat här?
Issy?
Jewels?
Någon medlem här på FB?
En undran bara..?
Ja det är så jag brukar göra med sådant jag inte gillar - Bara scrolla förbi
Ber dom sluta citera men det kanske e lite svårt med svenska språket?

Sedan om man nu vill diskutera sådant som inte rör tråden finns en chattråd.
(FB) Den stora chattråden
Citera
2023-01-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Smuts? Vem har jag smutskastat här?
Issy?
Jewels?
Någon medlem här på FB?
En undran bara..?
Ja det är så jag brukar göra med sådant jag inte gillar - Bara scrolla förbi
Ber dom sluta citera men det kanske e lite svårt med svenska språket?

Sedan om man nu vill diskutera sådant som inte rör tråden finns en chattråd.
(FB) Den stora chattråden

Det jag menade var om du nu inte har något liv och är så jobbig som några verkar tycka, men själva beter sig likadant, då är de ibte mycket bättre :P
Citera
2023-01-26, 18:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Det jag menade var om du nu inte har något liv och är så jobbig som några verkar tycka, men själva beter sig likadant, då är de ibte mycket bättre :P

Citera
2023-01-27, 23:18
Medlem
I dagens video är Jewels sinnessjukt nöjd över att hennes hälsoproblem äntligen blir utredda. Hon pratar om nio rör med blod och vilka fler prover hon lämnat. Orkar absolut inte se färdigt videon.
Citera
2023-01-28, 22:30
Medlem
Acevixens avatar
Undrar hur Jewels kan dricka monster med tanke på allt hon inte tål.
Är det något som är gift och som man kan va känslig för är ju just energidryck 😂
Citera
2023-01-28, 22:54
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Undrar hur Jewels kan dricka monster med tanke på allt hon inte tål.
Är det något som är gift och som man kan va känslig för är ju just energidryck 😂

Hahaha. Ja man undrar!!! Hon är ju sååå överkänslig mot alla slags gifter, ämnen och allt som inte är naturligt. Hon bör äta all mat tillverkad från grunden och absolut inga E-ämnen. Endast ha 100 procent bomullskläder osv. Sån hycklare.
Citera
2023-01-28, 23:39
Medlem
geek12s avatar
Vad heter Issy på OnlyFans?
Citera
2023-01-29, 11:53
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraulein666
I dagens video är Jewels sinnessjukt nöjd över att hennes hälsoproblem äntligen blir utredda. Hon pratar om nio rör med blod och vilka fler prover hon lämnat. Orkar absolut inte se färdigt videon.

Det som var mest humoristiskt var ju att hon hade fått svar på proverna bara en kort stund efter hon gett dom...
Hon måste ha en superläkare med ett superlab.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in