2023-01-21, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Som sagt var ingen av er vågar bemöta i sak och fortsätter med mer trams som att gå på person i stället. Visa att hon är dömd för det ni påstår här exempelvis.

Ni varar ju inte utan kör på med att kalla mig för saker, det är alltså ert svar, sen påstår ni att det är jag som inte svarar ?
Domen för lvu finns nånstans i tråden. Där framkommer åtminstone en del.
Citera
2023-01-21, 11:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Domen för lvu finns nånstans i tråden. Där framkommer åtminstone en del.

Domen?
Ja Jewels har snattat varor i en butik. Finns ingen dom om påstådd misshandel.
Varför Issy sattes i lvu var väl för det inte fungerade i hemmet och Att hon hade självskadebeteende?
Att det inte fungerade i skolan? Skolplikten eller något.
Vet inte säkert. Inte läst ngn dom. Bara om ngt snatteri.
Sedan alla oroanmälningar var nog också bidragande orsak kan jag tro.

Ja e som sagt inte så insatt. Tog en lång paus från deras kanal en tid då jag Tyckte det blev tråkigt.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-01-21 kl. 12:00.
Citera
2023-01-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Läs tråden ditt mongo. Du kommer in och hävdar en massa saker som alla redan vet inte är sanna. Allting finns redan dokumenterat i tråden. Att du tycker det är andras ansvar att utbilda dig får du stå för men jag tror att de flesta håller med om att det är ditt eget ansvar. Annars kommer du få mothugg när du skriver nonsens och saker som alla vet inte är sanna, så klart.

Där slingrar du dig igen.
Seså fram med dom på misshandel och ett stort jävla lycka till det lär du behöva. Det var förövrigt inte enbart det som påstods såate du kan ju rota fram alla domar nu.

Eller just det det finns inget. Därmed är det du som är lögnare här i tråden
Citera
2023-01-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Där slingrar du dig igen.
Seså fram med dom på misshandel och ett stort jävla lycka till det lär du behöva. Det var förövrigt inte enbart det som påstods såate du kan ju rota fram alla domar nu.

Eller just det det finns inget. Därmed är det du som är lögnare här i tråden
Alltså hur menar du? Har 54NDR0 någongång sagt att Jewels är dömd för misshandel eller på vilket sätt ljuger hon? Att minderåriga Issy aldrig anmälde henne betyder knappast att det inte har hänt.
Citera
2023-01-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Domen?
Ja Jewels har snattat varor i en butik. Finns ingen dom om påstådd misshandel.
Varför Issy sattes i lvu var väl för det inte fungerade i hemmet och Att hon hade självskadebeteende?
Att det inte fungerade i skolan? Skolplikten eller något.
Vet inte säkert. Inte läst ngn dom. Bara om ngt snatteri.
Sedan alla oroanmälningar var nog också bidragande orsak kan jag tro.

Ja e som sagt inte så insatt. Tog en lång paus från deras kanal en tid då jag Tyckte det blev tråkigt.
Nej jag har inte sagt att det finns någon dom om misshandel. I domen framkommer på vilket sätt Jewels brast i omsorgen om Issy ("så allvarliga brister att risken är påtaglig att Issys hälsa och utveckling skadas), att Jewels vägrade kontakt med soc och att Jewels "har isolerat Issy från samhället".
Citera
2023-01-21, 13:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nej jag har inte sagt att det finns någon dom om misshandel. I domen framkommer på vilket sätt Jewels brast i omsorgen om Issy ("så allvarliga brister att risken är påtaglig att Issys hälsa och utveckling skadas), att Jewels vägrade kontakt med soc och att Jewels "har isolerat Issy från samhället".

Ja men det har vi ju alla fattat som hängt i tråden i flera år. Har jag sagt att Jewels är helt oskyldig? Nej det har jag inte.
Citera
2023-01-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja men det har vi ju alla fattat som hängt i tråden i flera år. Har jag sagt att Jewels är helt oskyldig? Nej det har jag inte.
Nä det har du inte sagt. Jag uppfattade ditt inlägg som att du undrade vad som framkom i domen (eftersom du inte läst den). Därför gav jag en kort kort sammanfattning om vad som framkom.
Citera
2023-01-21, 13:30
Medlem
Acevixens avatar
Guilty Until Proven Innocent
Citera
2023-01-21, 17:08
Medlem
Citat:
Nä det har du inte sagt. Jag uppfattade ditt inlägg som att du undrade vad som framkom i domen (eftersom du inte läst den). Därför gav jag en kort kort sammanfattning om vad som framkom.

Det är andra som lägger epitet här i kör så att.

jag tror att det är för att man har ungefär samma sociala status, man fattar helt enkelt inte hur man lever som vuxen ens och när nån eller några går in med kritik så huggs det med näbbar och klor sen påstås det att vi är dumma med massa fula ord. Var är det där ens att förklara? Bägge kommer leva på bidrag för resten av livet och där behöver knappast skänkas pengar.

Att sitta här och ta strid för det där genom att påstå saker som inte ens har hänt är knappast särskilt smart.
Citera
2023-01-25, 11:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Såg att Issy lagt ut en live. Handla det bara om att göra nyllet till en nåldyna eller sades det något annat av intresse? Orkade inte titta/lyssna.
Tänkte om det sades något om bostad, jobb, utbildning eller liknande?
Citera
2023-01-25, 17:52
Medlem
Acevixens avatar
Nu har J släppt knipp från 7 år tillbaka när J var nån märklig karaktär. Kul att se lilla Issy dock
Citera
2023-01-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Du ställde frågan i tråden så du ville ha svar. Jag svarar du är helt otrolig du, inget positivt ifrån dig. Dömande parasit som Jewels.
Hejdå en krokig banan!

Kanske inte ville ha svar ifrån dig dock då ditt svar inte gav något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in