Citat:
Ursprungligen postat av
DrVonAnka
Gillar att du inte knäcks av de trötta svaren. Håller tummarna att du hittar något
Vad är det för svar som är "de trötta svaren"? Var gärna konkret när du berättar om varför det är trötta svar på det som TS frågar i topic.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrVonAnka
Jag skulle höra mig för runt bemanningsföretag som sysslar med "young professional", t.ex Academic Work. Kan kanske bli svårt då det ofta är nyutbildade ungdomar med längre utbildning än dig du konkurrerar med men det skadar ju inte att försöka.
Ja det kan nog bli jävligt svårt eftersom de inte kommer vara det minsta intresserade av någon som kan WinForm, men har noll i ASP, samt inte ens vill utveckla något som har med webben att göra.
Men det kanske skulle vara en god idé för TS att försöka komma på någon intervju och sen be om feedback. Då tippar jag på att den feedback'en kommer vara i princip exakt som den jag gav tidigare i tråden (om TS ber om att få den så utförlig).
Får TS jobb så är jag den första att gapa Grattis! Men jag skulle också kunna sätta mitt hus på att TS inte får jobb (borträknat någon kompis, släkting osv som ger jobb för att hålla banden intakta).