2023-01-28, 03:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Navalnyj? är du dum på riktigt? Han är ju värre än Putte. Haha.

Alla i väst är inte kapitalets iglar kamrat. Eller bläckfisk?

Värre vet jag inte. Det innebär vad man lägger i orden som du använder. Navalny är också för totalt förintelse av NAZI-landet Ukraina. vilket är absolut begripligt och försåeligt. Det finns ingen anledning att ifrågsätta något.

Men visst. danskar hatar svenskar, holländare hatar engleer, flam gatar fransmäns, men ,nera, Så där kan man ju hålla på. Men, men, Ingen går så långt som Ukraina och Ryssland.
Citera
2023-01-28, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Värre vet jag inte. Det innebär vad man lägger i orden som du använder. Navalny är också för totalt förintelse av NAZI-landet Ukraina. vilket är absolut begripligt och försåeligt. Det finns ingen anledning att ifrågsätta något.

Men visst. danskar hatar svenskar, holländare hatar engleer, flam gatar fransmäns, men ,nera, Så där kan man ju hålla på. Men, men, Ingen går så långt som Ukraina och Ryssland.

Det finns en anledning att fråga sig, varför utrota ett folk som såg er som bröder, innan kriget? jag fattar inte? INGEN fattar. Dumheter.

Kriget i Donbass handlade INTE om att Ukraina ville utrota Ryssar. Det handlade om att utrota terrorister som försökte ta över land som Ukraina ägde. Tycker du Putins krig i Chechenien var fel?

Ett krig där så många ryssar dog, och sedan tyckte Putin att han skulle bli kompis med den som styrde motståndaren, Kadyrov, get-knullaren.
Senast redigerad av aktamig 2023-01-28 kl. 03:44.
Citera
2023-01-28, 04:11
Avstängd
Citat:
Varför hatar ni Ukraina? Dagarna efter kriget sa de: jag såg ryssarna som bröder, men de är ju jävla idioter? Hur kunde ni låta det ske?

Haha ja det har hänt en del sen dess. Nu är det hatet som driver oss samman, hatet mot nazismen mot nazisterna mot naziukrarna mot nazi.

Jag ställer faktiskt upp på det. Att man ska krossa nazisterna i Ukrian och därmed alla skitutrkainra,
Tycker det ändå är rätt OK. De är nazister och vi ska döda nazister, ser en rätt enkel logeig i det.
Citera
2023-01-28, 04:15
Medlem
Citat:
Haha ja det har hänt en del sen dess. Nu är det hatet som driver oss samman, hatet mot nazismen mot nazisterna mot naziukrarna mot nazi.

Jag ställer faktiskt upp på det. Att man ska krossa nazisterna i Ukrian och därmed alla skitutrkainra,
Tycker det ändå är rätt OK. De är nazister och vi ska döda nazister, ser en rätt enkel logeig i det.

NI ryssar vill utrota folk. Ukrainarna vill INTE utrota folk. NI är nazister, uppenbarligen.

Okej, det är propaganda du sväljer utan att tänka själv, det kan jag ändå förstå på något sätt, även om jag tycker att det gör dig till en vidrig människa, då alla vet att propagandan är fel, även du vet att det är fel.. Nazisterna visste ändå inte bättre, det gör du.
Citera
2023-01-28, 04:21
Medlem
Citat:
Som ryss ser jag Ukraina som fienden. De ska dö!! Vi ska döda fienden, det är vårt mål. Tycker det är ganska OK med tanke på all skit de gjort mot oss. VI ska döda varenda ukrainare som finns på jordklotet, det är vårt uppdrag!!! Finns noll pardon!! Dessa människor ska bara dö oavett med vanliga vapen eller med okonventionella vapen, dessa människor är äckel och ska dö !!!

"DE" har inte gjort något mot er vad jag vet?
NI invaderade deras territorium? Därför ska ni mörda dem? Du är inte rationell du!

Jag ser fortfarande inte någon rationell anledning till att döda Ukrainare då det är de som har reagerat på erat dödande? NI har mördat dem? Och därför ska de dö? Är ni riktigt frisk?
Citera
2023-01-28, 04:22
Avstängd
Citat:
NI ryssar vill utrota folk. Ukrainarna vill INTE utrota folk. NI är nazister, uppenbarligen.

Okej, det är propaganda du sväljer utan att tänka själv, det kan jag ändå förstå på något sätt, även om jag tycker att det gör dig till en vidrig människa, då alla vet att propagandan är fel, även du vet att det är fel.. Nazisterna visste ändå inte bättre, det gör du.

Du lever i uppochnervända världen, men OK. Jag går inte in på det. Problemet med Ukaina är att de inte ens fattar att de är bakom flötet. De hör till Ryssland, har alltid gjord, pratar ryska, med mera.
Citera
2023-01-28, 04:25
Avstängd
Citat:
Problemet med resonemanget är att du har internet, du vet att du har fel, rent objektivt, nazisterna trodde på vad dem gjorde pga propaganda, du är självmant dum i huvudet. Du köper det, helt enkelt.

Jag blir lite fundersam och undrar vad du vill säga med dina propåer. Självklart kan jag någonstans förså, men utveckla!
Citera
2023-01-28, 04:27
Medlem
Citat:
Du lever i uppochnervända världen, men OK. Jag går inte in på det. Problemet med Ukaina är att de inte ens fattar att de är bakom flötet. De hör till Ryssland, har alltid gjord, pratar ryska, med mera.

De tillhör inte er sedan Sovjetunionen sa att de var fri, och när ni tog emot deras kärnvapen -94 och band er att acceptera deras gränser och senare ni fick hyra sevastopol till 2042, men det dög inte för er, nej. Problemet är att även UK och USA gick med på kärvapenavtalet, så de har ett moraliskt ansvar att försvara Ukraina. Vad ni än tycker om det, ni gick med på det.
Citera
2023-01-28, 04:29
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Är du en kvinna?

I krig dör folk.

Ukraina skulle aldrig ha mördat 15.000 civila i Donbass och tagit order av USA/NATO efter färgrevolutionen mer känd som Maidan.

Gråt mer.
Du borde vid det här laget veta att dina siffror är en ren lögn!

Varför sitter du och ljuger hela tiden? Vad får du ut av det?

Du framstår ju bara som en jubelidiot? Men eftersom du är uttalad nazist och beundrare av Hitler, är det ju kanske inte så märkligt.
Citera
2023-01-28, 04:30
Avstängd
Citat:
"DE" har inte gjort något mot er vad jag vet?
NI invaderade deras territorium? Därför ska ni mörda dem? Du är inte rationell du!

Jag ser fortfarande inte någon rationell anledning till att döda Ukrainare då det är de som har reagerat på erat dödande? NI har mördat dem? Och därför ska de dö? Är ni riktigt frisk?

Haha du är verkligen intressant du. För din lilla upplysning ber jag dig att fatta att kriget har pågått sedan 2014 med en massa nazistskövlingar och nazistiska bad och nazistiska ultra . Trot du inte att vi är hjärtligt trötta på det nu. Vi säger: "NU RÄCKER DET"" Pang.
Citera
2023-01-28, 04:31
Medlem
Citat:
Jag blir lite fundersam och undrar vad du vill säga med dina propåer. Självklart kan jag någonstans förså, men utveckla!

Du vet naturligtvis att en jude som styr inte är nazist?

Och du vet även att azovbataljonen numer tillhör och svär trohet till armén.

Du VET att det inte handlar om nazister, du VET att det är bullshit, och alla i väst vet att det är bullshit, så varför fortsätta med bullshit? Vi skrattar gott åt det, det ger jag dig, men ändå, ge dig nu, det börjar att inte vara roligt. Kanske ett tag till. Du vet att vi vet, du vet att vi vet, vi vet att du vet att vi vet och vi vet att du vet att vi vet att du vet att du ljuger, men ändå? varför?
Citera
2023-01-28, 04:34
Medlem
Citat:
Haha du är verkligen intressant du. För din lilla upplysning ber jag dig att fatta att kriget har pågått sedan 2014 med en massa nazistskövlingar och nazistiska bad och nazistiska ultra . Trot du inte att vi är hjärtligt trötta på det nu. Vi säger: "NU RÄCKER DET"" Pang.

Jo, Ukraina är trött på er terrorister. Precis som väst. ALLA vet att det du snackar om är bullshit, det har funnits internationell övervakning sedan mycket länge. Varför försöker du med detta? DU vet att det inte är sant? Märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in