2023-01-20, 12:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tror du är oskuld. Men som svar på fråga, har du gjort en dubbel penetration då?
Du får tro vad du vill Men som svar på din fråga så har jag det, inte något jag är superförtjust i i normalfallet, men har hänt och händer lite då och då.
Citera
2023-01-26, 01:18
Medlem
DP är ju nice, men det är lite trassligt med alla ben. Tar ett tag att få in snitsen.
Citera
2023-01-26, 22:31
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?

Jag fantiserade om det en del men sedan jag testat det är det nog med fantasierna. Det var inte så trevligt för mig.
Citera
2023-01-27, 09:18
Medlem
Laggiores avatar
Tycker det är jobbigt att hålla takten, så så kommer man inte åt på samma sätt och det är obekvämt, bättre med en åt gången.
Citera
2023-01-27, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?

Dubbelvag är vanligare än en i varje har jag hört av en "kompis". Någon som har en avvikande åsikt om frågan?
Citera
2023-01-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Vet inte riktigt hur det skulle gå till med två i fittan OCH en i analen... Kan du förklara det för mig?

En i analen och en fittan är inte så komplicerat som det låter och det är inte heller så komplicerat med två i fittan, men det är ju en smaksak. Personligen tycker jag man kan göra roligare saker när man är flera.

Finns ju porrklipp med just den varianten, funkar faktiskt bättre än man kan tro, men kräver rätt bra längd på kukarna, bottna lär inte funka. (inte provat själv dock)

Gjort det med dildos en gång, kuk plus dildo i fittan, och en dildo i röven. Sjukt trångt.

Testat kuk plus dildo analt, det funkade men var svårt att röra sig. Kommer tillfället provar jag gärna dubbelt analt (har kontakt med en tjej som testat det) på riktigt.

Vi ska testa fisting plus kuk analt, det bör bli riktigt jävla tight!
Citera
2023-01-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Dubbelvag är vanligare än en i varje har jag hört av en "kompis". Någon som har en avvikande åsikt om frågan?

Min erfarenhet är tvärtom. Föredrar en i varje med mig i analen på tjejen, det är det bästa, men är inte svår på dubbel i samma hål (oavsett vilket) om det önskas
Citera
2023-01-27, 18:03
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Finns ju porrklipp med just den varianten, funkar faktiskt bättre än man kan tro, men kräver rätt bra längd på kukarna, bottna lär inte funka. (inte provat själv dock)

Gjort det med dildos en gång, kuk plus dildo i fittan, och en dildo i röven. Sjukt trångt.

Testat kuk plus dildo analt, det funkade men var svårt att röra sig. Kommer tillfället provar jag gärna dubbelt analt (har kontakt med en tjej som testat det) på riktigt.

Vi ska testa fisting plus kuk analt, det bör bli riktigt jävla tight!
Okej, nu blev jag nyfiken... Kan inte ens föreställa mig hur det skulle gå till. Dildo, javisst, men annars har jag svårt att se att det det är anatomiskt möjligt. Jag har uppenbarligen bristande fantasi kring den mänskliga kroppens möjligheter. Det är inte så att det inte får plats, men man kan ju omöjligt komma åt...?
Citera
2023-01-27, 18:04
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Min erfarenhet är tvärtom. Föredrar en i varje med mig i analen på tjejen, det är det bästa, men är inte svår på dubbel i samma hål (oavsett vilket) om det önskas
Båda fungerar ju rent erfarenhetsmässigt, men jag håller med, dubbel vaginal är ovanligare.
Citera
2023-01-27, 18:15
Medlem
Citat:
Okej, nu blev jag nyfiken... Kan inte ens föreställa mig hur det skulle gå till. Dildo, javisst, men annars har jag svårt att se att det det är anatomiskt möjligt. Jag har uppenbarligen bristande fantasi kring den mänskliga kroppens möjligheter. Det är inte så att det inte får plats, men man kan ju omöjligt komma åt...?

Tjejen rider första killen framåtböjd, nästa kille tar henne analt men står inte bakom, utan över henne, tredje killen kan trycka in sin kuk i fittan (eller röven för den delen) när han står i den vanliga positionen för den som står bakom och kör analt, om än lite bakåtlutad. Men killen som är i analen och står över gnuggar ju sin röv mot hans mage typ, så lagom sexigt....

Du får googla, men har sett filmer där alla 3 killarna faktiskt juckar ordentligt, inte bara stoppar in kukarna för några bra bilder...
Citera
2023-01-27, 18:18
Medlem
Citat:
Båda fungerar ju rent erfarenhetsmässigt, men jag håller med, dubbel vaginal är ovanligare.

Ja, upplever faktiskt att det som kille inte känns någon större skillnad, men jag går igång mer (mycket mer) på att köra analt.

En trevlig variant är att börja med dubbelt i fittan, sen byta till analen efter en stund (och sen till dubbelt analt, men den står på att höra listan som sagt)
Citera
2023-01-27, 18:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Tjejen rider första killen framåtböjd, nästa kille tar henne analt men står inte bakom, utan över henne, tredje killen kan trycka in sin kuk i fittan (eller röven för den delen) när han står i den vanliga positionen för den som står bakom och kör analt, om än lite bakåtlutad. Men killen som är i analen och står över gnuggar ju sin röv mot hans mage typ, så lagom sexigt....

Du får googla, men har sett filmer där alla 3 killarna faktiskt juckar ordentligt, inte bara stoppar in kukarna för några bra bilder...
Lät ju riktigt jobbigt och har fortfarande svårt att se det framför mig, men jag förstår din beskrivning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in