2023-01-17, 16:07
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
På PiH så är ju loverboys inte tillåtna så där är nog frekvensen nära noll. Har sett det någon enstaka gång. Har nog varit lika ofta som på ”nakenbaden”.
På PiH är det inte vanligt, men har varit med om det där också... Säkert vanligare där det finns överskott på män och inte bara par.
Citera
2023-01-17, 16:11
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Min gissning är att om man tar antalet intresserade av analsex bland swingers, så är det nog kanske 5-10% som går i gång på det. Ytterligare 10% som har testat. Men det är en gissning bara.
Ja, intresset är större än så. Själv är jag måttligt road i normalfallet och väljer inte analen vid dp om jag kan undvika. 😎
Citera
2023-01-17, 16:25
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
En i varje hål, eller två i samma?

Undrar jag med, två kukar i fittan är inte alla som får in. Blir i och för sig rätt tajt bör man kör anal, fitta också .

Är nog inte jättevanligt men tror många tjejer önskar bli knullade på det sättet.

Sen finns det ju dom som vill ha två i fittan en i analen och en i munnen
Citera
2023-01-17, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkunskap
Tjejer har tre hål och älskar uppskattning, vad är då bättre än tre kåta män som"uppskattar" deras kroppar?

Tekniskt sett har tjejer mycket mer än tre hål... Jag kan räkna till iaf 8
Citera
2023-01-18, 12:46
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Undrar jag med, två kukar i fittan är inte alla som får in. Blir i och för sig rätt tajt bör man kör anal, fitta också .

Är nog inte jättevanligt men tror många tjejer önskar bli knullade på det sättet.

Sen finns det ju dom som vill ha två i fittan en i analen och en i munnen
Vet inte riktigt hur det skulle gå till med två i fittan OCH en i analen... Kan du förklara det för mig?

En i analen och en fittan är inte så komplicerat som det låter och det är inte heller så komplicerat med två i fittan, men det är ju en smaksak. Personligen tycker jag man kan göra roligare saker när man är flera.
Citera
2023-01-18, 19:41
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Vet inte riktigt hur det skulle gå till med två i fittan OCH en i analen... Kan du förklara det för mig?

En i analen och en fittan är inte så komplicerat som det låter och det är inte heller så komplicerat med två i fittan, men det är ju en smaksak. Personligen tycker jag man kan göra roligare saker när man är flera.

Dålig fantasi? Är säker på att jag har sett filmer med detta tema.
Citera
2023-01-19, 10:15
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Dålig fantasi? Är säker på att jag har sett filmer med detta tema.
Är rätt säker på att det är nära nog omöjligt, rent anatomiskt, och framför allt lär det vara allt annat än skönt och/eller bekvämt och tillfredsställande.
Citera
2023-01-19, 12:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Är rätt säker på att det är nära nog omöjligt, rent anatomiskt, och framför allt lär det vara allt annat än skönt och/eller bekvämt och tillfredsställande.

Man får välja viga karlar med god fantasi alltså utgår du tyvärr.
Citera
2023-01-19, 12:29
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Man får välja viga karlar med god fantasi alltså utgår du tyvärr.
Du får gärna visa hur det skulle gå till. För mig är det obegripligt, även fast jag är vig och har mycket god fantasi. Det förefaller lika sannolikt att lyckas med som att lyckas slicka på sin egen armbåge...
Citera
2023-01-19, 14:08
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Du får gärna visa hur det skulle gå till. För mig är det obegripligt, även fast jag är vig och har mycket god fantasi. Det förefaller lika sannolikt att lyckas med som att lyckas slicka på sin egen armbåge...

Om du nu, mot förmodan hamnar där får du väll välja att trycka in en dildo då
Citera
2023-01-19, 15:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Om du nu, mot förmodan hamnar där får du väll välja att trycka in en dildo då
Men det är ju en helt annan sak :-) Nu är jag inte mycket för leksaker av olika slag, men ibland så kan det ju vara trevligt.
Citera
2023-01-19, 19:40
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Men det är ju en helt annan sak :-) Nu är jag inte mycket för leksaker av olika slag, men ibland så kan det ju vara trevligt.

Tror du är oskuld. Men som svar på fråga, har du gjort en dubbel penetration då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in