2023-01-27, 14:45
Medlem
Bakarettans avatar
Hela farmen-konceptet är söndertrasat av inkompetenta idioter i ledande prod.team de senaste säsongerna. Jag spyr på detta tillrättaläggande, denna PK-favorisering, detta jävla hyckleri.
Sätt dit en neger & minst en icke infödd svensk i varje säsong så blir det lite drama. Helst ska en rik jävel & en med hybris oxå vara med. Plussa på oxå med några sura jävlar & lite brudar med stora pattar, snygga rövar & noll koll på verkligheten....ja, så vips..Nu har vi en kanonsäsong av Farmen!
Jag spyr. Tacka vet jag när Farmen saknade ovanstående individer.
2023-01-27, 15:36
Medlem
Va fan kollade på avsnittet när gubben med traktorn kommer och han kollade igenom storbondens hus och där ligger ju en mobil på golvet ! Någon annan som la märke till det ?
2023-01-27, 15:37
Medlem
Conchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klunkarn
Va fan kollade på avsnittet när gubben med traktorn kommer och han kollade igenom storbondens hus och där ligger ju en mobil på golvet ! Någon annan som la märke till det ?

Det var en bondepraktika..
2023-01-27, 16:31
Medlem
fjolla666s avatar
Visste ni att Tova är Beavis and Buttheads okända syster?
Nu när man vet det så är likheten slående.
2023-01-27, 16:56
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klunkarn
Det är ett tag sedan det nämndes att det var en bondepraktika.
Du måste läsa alla inlägg om du ska hänga med.
2023-01-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Nej jag har inte koll på vilka som är med i bakrunden på svenska serier 😂 , men jag kan se att på morden i Sandhamn har han titeln "Barägaren (uncredited)" och är bara med i 3 avsnitt av 33. i Heder: "Mickes hitman (uncredited)" 1 avsnitt. Och i innan vi dör: "Kille som talar i mobilen (uncredited)" 1 avsnitt.
Precis som jag skrev så är han en sån som skrivit upp sig på statistroller, han har inte ens ett namn i serierna.
Att jag påpekar det och tycker det är lite små roligt att han kallar sig för skådespelare där inne får du kalla för att jag hatar om du vill.
Och ja, jag tycker det är nått som verkar lite smått obehagligt med den killen. Jag vet inte exakt vad det är, kanske sätet han smörar för Karin, eller sättet han försöker snacka skit om dem andra killarna för att få sig själv att se bättre ut, eller att han verkar ha en grandios bild av sig själv som inte stämmer med verkligheten. Jag vet inte. Som sagt, för mig känns han som en mupp av nån anledning.
Sen spelar det egentligen ingen roll hur mycket pengar han har tjänat på sin skådespeleri vs sin rörmokeri jobb, man kan vara en mupp oavsett, men som sagt jag tror han har förlorat mer pengar än han har tjänat på att jaga sin skådespeleri "karriär".
Vart har man liksom killen, Är han byggnadsrådgivare (som han sa till karin) men vågade ändå inte röra röken, är han skådespelare, eller är han rörmokare. Självklart kan människor ha jobbat med olika saker i sitt liv men för mig känns han skum, känns som att han överdriver allt hela tiden för att se bättre ut än vad han är.

Jag tror att han jobbat på någon slags support där man ger basala tips till fullständigt opraktiska människor som ringer och undrar över hur duschdrapperi hängs upp.
2023-01-27, 18:58
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag tror att han jobbat på någon slags support där man ger basala tips till fullständigt opraktiska människor som ringer och undrar över hur duschdrapperi hängs upp.

Min gissning med känns inte som en hantverkare.
2023-01-27, 19:01
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Du såg den inte ? Alldeles i början av avsnittet igår, torsdag. Man såg en brandvarnare i taket och även en klamrad kabel som gick till ,tror! jag en infravärmare som satt mot en takbjälke.
Ingen annan som la märket till den?

Jo det missade här såg att någon längre ner skrev om diverse lampor osv. Tragiskt det med men kanske mer roligt att det är något sånt? en infravärme inomhus är absurt sånt har man inte bara, speciellt då det spelas in sommartid så inget produktionen borde sätta upp.Borde snarare bli för varmt med alla folk och vedspisen som är igång.
2023-01-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker tvärtom att t ex Anna ifrågasätter honom hårt när det gäller hans inställning att han är Guds gåva till kvinnor. Men man märker att han inte snappar upp hennes kritik alls, han fortsätter köra samma tugg med henne ändå. Inställningen, replikerna och taktiken är 100% Viktor - utan yttre påverkan. Det första han sa i Farmen var att hans taktik var att vinna med hjälpa av att charma tjejerna.
Det är otroligt roligt att se hur dom flyger över huvudet på honom och Anna inte riktigt kan bedöma om han är allvarlig eller heeelt vilse i skogen 🤣
2023-01-27, 20:52
Medlem
Men det är klart dom har brandvarnare i husen och byggnaderna. Det hade ju blivit årtiondets skandal om deltagare, produktion eller djur brann inne.
2023-01-27, 23:55
Medlem
kubuns avatar
Löjligt dock att de inte har en väggklocka i huset. Det hade ju varenda bonde år 1923. Det är väl 100 år bakåt som gäller? Vincents traktor är ju omvänt otidsenlig! Är väl från 1950 talet eller möjligtvis 40-talet? Borde ha häst å vagn!
Senast redigerad av kubun 2023-01-27 kl. 23:59.
2023-01-28, 08:23
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Löjligt dock att de inte har en väggklocka i huset. Det hade ju varenda bonde år 1923. Det är väl 100 år bakåt som gäller? Vincents traktor är ju omvänt otidsenlig! Är väl från 1950 talet eller möjligtvis 40-talet? Borde ha häst å vagn!

Som i Farmen Norge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in