2023-01-24, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Haha! Ja, deras desperation är så tydlig. Eddie springer efter Viktor och skäller på honom för att han tycker att han beter sig fel och Viktor både är nedbruten och säger att han tänker spela nedbruten för att försöka vädja till Karins medkänsla och därför bjuda in honom i sänghalmen.

Viktors syn på hur kvinnor fungerar är fascinerande. Han har verkligen inte fattat nåt. Och Karin är slugare än pakten tror. De tror att de har en trojansk häst i storbondestugan medan Karin bjudit in Tova för att försöka splittra pakten. Karin är väl medveten om att Tova ska försöka manipulera henne. Vi får väl se vem som lyckas bäst.

Jag tycker att det skulle vara roligast om Karin skickar Eddie till Torpet. Då har vare sig Viktor eller Tova någon på Farmen som kan tala om för dem vad de ska göra.

Hon ville ju splittra dem, så jag hoppas att hon inte skickar iväg både Viktor och Eddie.
2023-01-24, 12:54
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Jag tycker att det skulle vara roligast om Karin skickar Eddie till Torpet. Då har vare sig Viktor eller Tova någon på Farmen som kan tala om för dem vad de ska göra.

Hon ville ju splittra dem, så jag hoppas att hon inte skickar iväg både Viktor och Eddie.

En bra tanke! Men han kan ju lägga sig för att bli kvar. Annars kan hon ju utse alla tre till Torpetkamp. Två av dem kommer att försvinna från Farmen i två veckor. Det hinner hända mycket under tiden som de inte har kontroll över.
2023-01-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ja, det är inte utan att man börjar fundera på om hon inte fejkar dumhet. Annars är det illa ställt.

Hon pratar innan hjärnan kopplas in. Addera okunskap om väldigt mycket så får vi Tova.
2023-01-24, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Det är klart att produktionspersonalen hetsar deltagarna till saker också. Dom behöver ju få fram alla dessa intressanta klippningar. Har man ingen förståelse eller kunskap om detta som deltagare utan istället ser produktionspersonalen och filmarna som deras vänner så är det nog extremt enkelt att säga att som dom vill. Viktor är en guldko för att få snabba och ganska dumma repliker. Det var nog inte heller hans eget påhitt att hälla vatten på sig utan produktionen fick nog honom att göra det.
Jag tycker tvärtom att t ex Anna ifrågasätter honom hårt när det gäller hans inställning att han är Guds gåva till kvinnor. Men man märker att han inte snappar upp hennes kritik alls, han fortsätter köra samma tugg med henne ändå. Inställningen, replikerna och taktiken är 100% Viktor - utan yttre påverkan. Det första han sa i Farmen var att hans taktik var att vinna med hjälpa av att charma tjejerna.
2023-01-24, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66

Hon bör skicka de ofarligaste, eftersom de har chans att vinna amuletter. Bättre att amuletterna hamnar hos någon ofarlig. Eddie, Tova och Viktor bör hon behålla på Farmen för att kunna skicka upp nån som förstekämpe. Varför inte Eddie, han är ju i nån mening Mastermind i deras pakt. Utan honom tror jag VEN-pakten självdör.
2023-01-24, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker tvärtom att t ex Anna ifrågasätter honom hårt när det gäller hans inställning att han är Guds gåva till kvinnor. Men man märker att han inte snappar upp hennes kritik alls, han fortsätter köra samma tugg med henne ändå. Inställningen, replikerna och taktiken är 100% Viktor - utan yttre påverkan. Det första han sa i Farmen var att hans taktik var att vinna med hjälpa av att charma tjejerna.

Anna kommer ju bara dit ibland. Produktionspersonalen är ju där jämt. Det måste ju bli bra TV. Men visst jag tror nog att han alltid trott att han är guds gåva till damerna. Och ja, han beter sig klart tveksamt när det kommer till kvinnor. Han behöver lära sig lite där. Att han har varit bra i handboll påverkar inte det. ^^
2023-01-24, 14:59
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Anna kommer ju bara dit ibland. Produktionspersonalen är ju där jämt. Det måste ju bli bra TV. Men visst jag tror nog att han alltid trott att han är guds gåva till damerna. Och ja, han beter sig klart tveksamt när det kommer till kvinnor. Han behöver lära sig lite där. Att han har varit bra i handboll påverkar inte det. ^^

Anna lär ju få rapporter om vad deltagarna säger och gör. Det förstår man på hennes frågor som är direkt ledande till olika händelser på Farmen.
2023-01-24, 15:15
Medlem
Citat:
Anna lär ju få rapporter om vad deltagarna säger och gör. Det förstår man på hennes frågor som är direkt ledande till olika händelser på Farmen.

Ja, det är en TV-produktion. Klart hon får underlag vilka ledande frågor som hon ska ställa. Det är ingen slump att det blir intressant att titta på.
2023-01-24, 16:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det är klart att produktionspersonalen hetsar deltagarna till saker också. Dom behöver ju få fram alla dessa intressanta klippningar. Har man ingen förståelse eller kunskap om detta som deltagare utan istället ser produktionspersonalen och filmarna som deras vänner så är det nog extremt enkelt att säga att som dom vill. Viktor är en guldko för att få snabba och ganska dumma repliker. Det var nog inte heller hans eget påhitt att hälla vatten på sig utan produktionen fick nog honom att göra det.
Klockrent!
2023-01-24, 16:34
Medlem
Bakarettans avatar
Hela skiten är styrd av prod.teamet och hur de vill ha det. Släng in några penningkåta idioter på Farmen och som av egen fri vilja väljer att hålla käften tills säsongen är slut...ja då har vi som sitter & glor BRA TV!
Nu ska jag ventilera.
Eddie är värsta självbelåtna skitstöveln.
Viktor har en allvarlig personlighetsstörning.
Päivie är finsk.
Cia är smartare än man kanske kan tro.
Andreas är oxå lite smartare än vad man kan tro.
JC är skåning ut i fingerspetsarna och rätt finurlig.
Sebastian är en lismande och falsk jävel.
Tova är antingen smart eller fullständigt puckad.
Karin är smart. Om hon är smart nog att splittra VENS-pakten återstår att se.
2023-01-24, 17:19
Medlem
Bakarettans avatar
Av Sandrorna på Torpet gillar jag mest Sandra Ö.
Hon har en otrolig förmåga att läsa av de andra deltagarna på ett bra sätt. Ibland klockrent.
Jag skiter fullständigt i hur hon ser ut. Det är vad som finns innanför pannbenet som räknas. Nebil är av samma kaliber som Sebastian. Lismande & beräknande. Christoffer är sin pappa Blondie upp i dagen. Förhoppningsvis rör han om i grytan på farmen🤪
2023-01-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hon bör skicka de ofarligaste, eftersom de har chans att vinna amuletter. Bättre att amuletterna hamnar hos någon ofarlig. Eddie, Tova och Viktor bör hon behålla på Farmen för att kunna skicka upp nån som förstekämpe. Varför inte Eddie, han är ju i nån mening Mastermind i deras pakt. Utan honom tror jag VEN-pakten självdör.
Frågan är ju vem han väljer som andrekämpe isf?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in