Citat:
Ursprungligen postat av
Gaesenibotten
Den KRAV-märkta maten så står det iallafall att den inte har trixats med och den är inte besprutad. Så står det iallafall. Sen vet man ju inte om dom ljuger eller inte. Men om dom ljuger så hade dom väl fått problem för längesen?
Visst, om de besprutar men påstår sig vara eko får de problem. Men det finns ingen märkning för GMO och annat som förstör maten. Och när man läser såna här sjuka saker så undrar man fan de sysslar med:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gP4Rv5/akrarna-godslas-med-p-piller
Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbreath
Är väl bättre att köpa mat från ett märke som står för giftfritt och god djurvälfärd än att köpa skräp eller? Jag odlar en del själv och har egna höns så jag vet hur maten "skall" smaka. Men om jag handlar i affären så försöker jag handla krav eftersom det är det minst dåliga alternativet.
Absolut. Man gör vad man kan. Men vad jag menar är att man inte kommer undan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Folket gör som makten säger, och makten projicerar sin propaganda via mainstreammedia.
Förlåt dem ty de veta icke vad de göra.
Ja, det är den nya religionen. Man behöver inte göra något i mena länderna för där är de redan styrda av sin religion så här får man skrämma folk med väder och förgifta maten och hitta på en pandemi och spruta in gift så det går fortare.