2023-01-27, 04:24
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Vilket hon visste när hon sökte
Ja, hon trodde väl att hon skulle klara sig utan cigg. Klen kärring.
2023-01-27, 06:38
Medlem
NiccoJs avatar
Värst vad alla verkar arbetsskygga både på farm o torp. Tristessen att sitta av dagarna måste vara vidrig tycker man. Ändå verkar det omöjligt att luka landen eller städa huset.
2023-01-27, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Infravärme ? Låter absurt
Du såg den inte ? Alldeles i början av avsnittet igår, torsdag. Man såg en brandvarnare i taket och även en klamrad kabel som gick till ,tror! jag en infravärmare som satt mot en takbjälke.
Ingen annan som la märket till den?
2023-01-27, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Du såg den inte ? Alldeles i början av avsnittet igår, torsdag. Man såg en brandvarnare i taket och även en klamrad kabel som gick till ,tror! jag en infravärmare som satt mot en takbjälke.

Undrar också varför Tova och Karin inte låg i storbondestugan under natten, har jag missat något, (förutom brandvarnaren).
2023-01-27, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Undrar också varför Tova och Karin inte låg i storbondestugan under natten, har jag missat något, (förutom brandvarnaren).

Storbondestugan kanske luktade rök?
2023-01-27, 07:51
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Du har inte koll, jag vet inte varför du ska hata på Andreas som är trevlig. Han har varit med i morden i Sandhamn, Innan vi dör och Heder bland annat.

Jag gillar förövrigt att Andreas och Karin verkat bilda en pakt, förhoppningsvis kan de spräcka Viktor och eddiepakten vilket inte borde vara så svårt. Eddie sa ju att det var han som bestämde när Eddie och Viktor skulle splittras och i samma stund så åkte Viktor till torpet. 😂
Nej jag har inte koll på vilka som är med i bakrunden på svenska serier 😂 , men jag kan se att på morden i Sandhamn har han titeln "Barägaren (uncredited)" och är bara med i 3 avsnitt av 33. i Heder: "Mickes hitman (uncredited)" 1 avsnitt. Och i innan vi dör: "Kille som talar i mobilen (uncredited)" 1 avsnitt.
Precis som jag skrev så är han en sån som skrivit upp sig på statistroller, han har inte ens ett namn i serierna.
Att jag påpekar det och tycker det är lite små roligt att han kallar sig för skådespelare där inne får du kalla för att jag hatar om du vill.
Och ja, jag tycker det är nått som verkar lite smått obehagligt med den killen. Jag vet inte exakt vad det är, kanske sätet han smörar för Karin, eller sättet han försöker snacka skit om dem andra killarna för att få sig själv att se bättre ut, eller att han verkar ha en grandios bild av sig själv som inte stämmer med verkligheten. Jag vet inte. Som sagt, för mig känns han som en mupp av nån anledning.
Sen spelar det egentligen ingen roll hur mycket pengar han har tjänat på sin skådespeleri vs sin rörmokeri jobb, man kan vara en mupp oavsett, men som sagt jag tror han har förlorat mer pengar än han har tjänat på att jaga sin skådespeleri "karriär".
Vart har man liksom killen, Är han byggnadsrådgivare (som han sa till karin) men vågade ändå inte röra röken, är han skådespelare, eller är han rörmokare. Självklart kan människor ha jobbat med olika saker i sitt liv men för mig känns han skum, känns som att han överdriver allt hela tiden för att se bättre ut än vad han är.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-27 kl. 08:24.
2023-01-27, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Visst har nån av hennas barn ADHD diagnos?

Nej det har de inte, finns inget ont att säga om barnen (de är 3 stycken, med 3 olika pappor).
2023-01-27, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
I en annan del av Köping va?

2023-01-27, 09:30
Medlem
Citat:
Enligt uppgift så ska det inte ens finnas elektricitet indraget på fastigheten.
Har de ett reservelverk på baksidan??
2023-01-27, 10:04
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:

Ja, jag undrade också över det.
2023-01-27, 10:14
Medlem
funktioners avatar
Surkuks-besserwisser gubb-JC visar sitt rätta ansikte igen. Vilken trähatt han är alltså..

Sen att han brer på så med sin skånska för att de andra inte ska förstå honom är bara pinsamt.
2023-01-27, 12:24
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag

Jag såg det, men tänkte mer att det var något som hade med ljussättning att göra. För man har ju sett när de filmar huset utifrån när det är mörkt, att de har lampor uppsatta. Och det är väl inte jättekonstigt då det behöver bli bra ljus o.s.v.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in