Citat:
Ursprungligen postat av
Lala.
Du har inte koll, jag vet inte varför du ska hata på Andreas som är trevlig. Han har varit med i morden i Sandhamn, Innan vi dör och Heder bland annat.
Jag gillar förövrigt att Andreas och Karin verkat bilda en pakt, förhoppningsvis kan de spräcka Viktor och eddiepakten vilket inte borde vara så svårt. Eddie sa ju att det var han som bestämde när Eddie och Viktor skulle splittras och i samma stund så åkte Viktor till torpet. 😂
Nej jag har inte koll på vilka som är med i bakrunden på svenska serier 😂 , men jag kan se att på morden i Sandhamn har han titeln
"Barägaren (uncredited)" och är bara med i 3 avsnitt av 33. i Heder: "
Mickes hitman (uncredited)" 1 avsnitt. Och i innan vi dör:
"Kille som talar i mobilen (uncredited)" 1 avsnitt.
Precis som jag skrev så är han en sån som skrivit upp sig på statistroller, han har inte ens ett namn i serierna.
Att jag påpekar det och tycker det är lite små roligt att han kallar sig för skådespelare där inne får du kalla för att jag hatar om du vill.
Och ja, jag tycker det är nått som verkar lite smått obehagligt med den killen. Jag vet inte exakt vad det är, kanske sätet han smörar för Karin, eller sättet han försöker snacka skit om dem andra killarna för att få sig själv att se bättre ut, eller att han verkar ha en grandios bild av sig själv som inte stämmer med verkligheten. Jag vet inte. Som sagt, för mig känns han som en mupp av nån anledning.
Sen spelar det egentligen ingen roll hur mycket pengar han har tjänat på sin skådespeleri vs sin rörmokeri jobb, man kan vara en mupp oavsett, men som sagt jag tror han har förlorat mer pengar än han har tjänat på att jaga sin skådespeleri "karriär".
Vart har man liksom killen, Är han byggnadsrådgivare (som han sa till karin) men vågade ändå inte röra röken, är han skådespelare, eller är han rörmokare. Självklart kan människor ha jobbat med olika saker i sitt liv men för mig känns han skum, känns som att han överdriver allt hela tiden för att se bättre ut än vad han är.