Citat:
Ursprungligen postat av
BalderNord
Jag tycker att han känns mer som en riktig byggmupp från landet med psykos som drömmer om att vara en känd skådespelare.
Att han har skådespelare som beskrivning på hans yrke är ett skämt, tror han har det som en hobby/dröm och går och skriver upp sig för statistroller.
Kolla hans imdb: "Mannen vid kiosken", "Gäst i kebabkiosk", "Mannen på bussen" osv... Alla är statistroller.. Tror inte han har tjänat många kronor på det i sitt liv. Han har snarare förlorat pengar när han har tagit ledigt från sin riktiga jobb (som rörmokare eller vad det nu var) för att kunna göra dem här "rollerna".
Du har inte koll, jag vet inte varför du ska hata på Andreas som är trevlig. Han har varit med i morden i Sandhamn, Innan vi dör och Heder bland annat.
Jag gillar förövrigt att Andreas och Karin verkat bilda en pakt, förhoppningsvis kan de spräcka Viktor och eddiepakten vilket inte borde vara så svårt. Eddie sa ju att det var han som bestämde när Eddie och Viktor skulle splittras och i samma stund så åkte Viktor till torpet. 😂