2023-01-26, 23:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Någon skrev att man skall avinstallera den och lägga in den på nytt så ska den funka. Jag gjorde det men fick tji ändå i Chrome men i Edge funkade det

Ahaa! Ska prova om det funkar här också..tack för tipset
2023-01-27, 00:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag tycker att han känns mer som en riktig byggmupp från landet med psykos som drömmer om att vara en känd skådespelare.
Att han har skådespelare som beskrivning på hans yrke är ett skämt, tror han har det som en hobby/dröm och går och skriver upp sig för statistroller.
Kolla hans imdb: "Mannen vid kiosken", "Gäst i kebabkiosk", "Mannen på bussen" osv... Alla är statistroller.. Tror inte han har tjänat många kronor på det i sitt liv. Han har snarare förlorat pengar när han har tagit ledigt från sin riktiga jobb (som rörmokare eller vad det nu var) för att kunna göra dem här "rollerna".
Undrar vad det är för tunga namn som han påstår ha fått ombord till sitt filmprojekt där han är manusförfattare? Borde han väl ha kommit igång med vid det här laget tycker man!
2023-01-27, 00:06
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag stör mig så mycket på Karins utseende vet inte vad det är, känner mig hemsk men blir illamående när jag ser hennes läppar, hår, ögon och hör hennes röst.
Hon hade varit lite söt om det inte varit för läpparna, de ser verkligen fördjävliga ut
2023-01-27, 00:09
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Andreas, typiskt passivt aggresiv stockholmare. Den typen av människor är väldigt enerverande att ha omkring sig, även om de ytligt sett framstår som trevliga.

På ett sätt gillar man de kaosiga dumbommarna mer.
Passivt aggressiv var verkligen huvudet på spiken! Känns som att han är påväg att explodera varje avsnitt
2023-01-27, 00:12
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
I en artikel i Hänt så berättar de andra deltagarna om Viktor och hur han framstått. Som jag trodde så har han hetsats av produktionen att spä på och spela rollen som casanova. Kan vi sluta hata på snubben nu? Jag tycker faktiskt att han är underhållande med sina plumpa kommentarer

"Viktor Bergströms uttalanden i Farmen 2023 kritiseras starkt av tittarna.
Nu delar de andra deltagarna med sig om deras syn på vad som hände under inspelningarna i somras.
– Det var inslagsproducenterna som föreslog att han skulle säga det, så han har mer eller mindre blivit hetsad till vissa av de här grejerna vilket jag tycker är lite oschysst, säger Andreas Gauffin till Hänt. "

https://www.hant.se/noje/farmen-deltagarna-om-viktors-uttalande-i-tv-hetsades/9041006

Man får fan stå för vad man säger och gör. Att komma i efterhand och skylla på att produktionen "hetsat" honom till att säga vissa saker håller inte. Men jag antar att man inte förstår bättre om man man är svagbegåvad som Victor.
2023-01-27, 00:15
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Undrar vad det är för tunga namn som han påstår ha fått ombord till sitt filmprojekt där han är manusförfattare? Borde han väl ha kommit igång med vid det här laget tycker man!
Det är nog detta: https://m.imdb.com/title/tt16444122/?ref_=tt_mv_close
Jag har för mig att han sa att det var skräck. Det verkar vara en kortfilm, jag antar att Leif Andrée och Kim Sulocki är de tunga namnen.. Bra grej att bränna rörmokarpengarna på
2023-01-27, 00:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Man får fan stå för vad man säger och gör. Att komma i efterhand och skylla på att produktionen "hetsat" honom till att säga vissa saker håller inte. Men jag antar att man inte förstår bättre om man man är svagbegåvad som Victor.

Visst.. det med Julia var lite väl men förutom det tycker jag inte det varit så farligt som alla vill få det till. På tittarna låter det ju som att Viktor är näst intill en demon vilket jag tycker är extremt överdrivet. Alla som ställer upp på Farmen vet att det är ett spel och att folk är där för att vinna en vinstsumma, samt att produktionen kommer hetsa och klippa som de vill för att få ut mesta möjliga reaktion.
2023-01-27, 00:50
Medlem
Tamborinos avatar
Varför ansöker man till en tävling om man är i så dåligt skick som den här nedklottrade mänskan
är , herregud vilket skräpfolk .
2023-01-27, 01:39
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Varför ansöker man till en tävling om man är i så dåligt skick som den här nedklottrade mänskan
är , herregud vilket skräpfolk .

Jag är också så jävla trött på folk som åker hem utan vidare trots de vet vad de gav sig in på. I detta fallet verkar hon ha IBS tarm vilket många är en vardag för i Sverige, inklusive migsjälv. Och hon Madde som inte pallade assssååå hallå! Varför söker ni?
Samma sak i Robinson
2023-01-27, 03:35
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag är också så jävla trött på folk som åker hem utan vidare trots de vet vad de gav sig in på. I detta fallet verkar hon ha IBS tarm vilket många är en vardag för i Sverige, inklusive migsjälv. Och hon Madde som inte pallade assssååå hallå! Varför söker ni?
Samma sak i Robinson
Madde var ju röksugen.
2023-01-27, 03:36
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Madde var ju röksugen.
Vilket hon visste när hon sökte
2023-01-27, 03:37
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag tycker att han känns mer som en riktig byggmupp från landet med psykos som drömmer om att vara en känd skådespelare.
Att han har skådespelare som beskrivning på hans yrke är ett skämt, tror han har det som en hobby/dröm och går och skriver upp sig för statistroller.
Kolla hans imdb: "Mannen vid kiosken", "Gäst i kebabkiosk", "Mannen på bussen" osv... Alla är statistroller.. Tror inte han har tjänat många kronor på det i sitt liv. Han har snarare förlorat pengar när han har tagit ledigt från sin riktiga jobb (som rörmokare eller vad det nu var) för att kunna göra dem här "rollerna".

Du har inte koll, jag vet inte varför du ska hata på Andreas som är trevlig. Han har varit med i morden i Sandhamn, Innan vi dör och Heder bland annat.

Jag gillar förövrigt att Andreas och Karin verkat bilda en pakt, förhoppningsvis kan de spräcka Viktor och eddiepakten vilket inte borde vara så svårt. Eddie sa ju att det var han som bestämde när Eddie och Viktor skulle splittras och i samma stund så åkte Viktor till torpet. 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in